Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min venninde gikk for 3 mnd siden ifra samboeren sin gjennom 4 år for en annen, å sammen har dem et lite barn på 2 år.

Hun løy om grunnen til han, å hadde planlagt å holde forholdet "hemmelig" en stund. Men han fant selvsagt ut av det nesten med engang, å ble fullstendig knust. Har hørt fra felles venner at han er helt i kjelleren å sliter sterkt etter bruddet, min venninne har ikke akkurat brukt takt å tone etter han fant det ut heller.

Har rett å slett ufattelig vondt av han, ble godt kjent med han di årene dem var sammen, å han var en fin fyr å god pappa, å fortjener virkelig ikke det her.

Vet ikke helt hva jeg vil med det her, men har bare så ufattelig vondt av stakkaren som sitter igjen, mens min venninde er superfornøyd med ny type å har involvert barnet allerede. Lurer på å sende han en mld å si at jeg håper alt går bra, å at det vil ordne seg, men er dette å gå bak ryggen hennes?

Uff noen som har vært i en sånn situasjon eller har noen synspunkter?

Cecilie*

Anonymous poster hash: 54306...0c4
Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Hei!

Hadde venninnen din forhold til den nye manne mens hun var sammen med eksen?

Eventuelt ja, visste du om det?

Om du sender melding til eksen til venninnen din, vil nok hun oppleve dette som et svik.

Eksen derimot vil gjerne sette pris på omtanken du gir ved å sende en melding, men du skal ikke se bort ifra at han spør deg ut om venninnen din og hennes nye mann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde nok satt pris på om dette hadde skjedd meg at min manns venner hadde sendt meg en melding og brydd seg om meg.

Så send han en sms du. Synes ikke det er å gå bak ryggen til venninna di, er jo hun som gikk bak ryggen hans og såret han så fryktleig. Han setter nok pris på at du tenker på han..

Anonymous poster hash: cd0a4...51b
AnonymBruker
Skrevet

Dette med ekser og venner er ofte vanskelig. Men etter jeg og min samboer gikk fra hverandre hadde mine venner kontakt med han fordet. Dette hadde jo sammenheng med at vi var en gjeng da.

Men hun opplever kanskje som at du går bak ryggen, men når det kun er for å høre hvordan han er det og du ser litt på han som en kompis kan det vell ikke være så galt. Noe annet haddet det vell vært om du hadde begynt å henge med han, eller sende masse meldinger til han.

Men som snuppi sier ovenfor du vil nok få spørsmål om venninnen din ja. Hvordan hun takler at du eventuelt forteller mye om henne og nye mannen er jo en annen sak. Det bør vell unngås :)

Anonymous poster hash: e93a6...59b
AnonymBruker
Skrevet

Synes absolutt du kan sende melding til eksen hennes. Jeg har vært i en lignende situasjon der min venninne gjorde det slutt med typen sin. De hadde ikke barn sammen ,men han var totalt knust da hun gikk. Jeg både sendte meldig til han og chattet på fb. Han satte veldig pris på det. Og venninna mi ble ikke sur på meg pga det heller.

Nå er han sammen med en kjempesøt dame og de har fått barn sammen :-)))

Han trodde meg ikke da jeg sa til han at alt ville ordne seg og han ville finne seg en ny, men hvem gjør vel det når man sitter nedlesset i kjærlighetssorg.

Anonymous poster hash: 6c5c2...89e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...