Solknapp Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Er det noen som har kjøpt MD formulations-produkter på blivakker.no i det siste? Jeg er stor fan av disse produktene og kom tilfeldigvis over tilbud på blivakker.no (har aldri handlet MD på nett før) Når jeg mottok produktet synes jeg det var noe rart, den virket hard, esken var annerledes enn vanlig og ikke forseglet. Når jeg sjekket batch nummeret på nettet (http://checkcosmetic.net/) fikk jeg opp at produktet er laget i 2007! Jeg er helt i sjokk, og har selvsagt skrevet klage (uten å få svar ennå..) Bare lurer på om andre har kjøpt noen slike produkter derfra i det siste som er normale?
Solknapp Skrevet 23. juni 2014 Forfatter #2 Skrevet 23. juni 2014 Dytter litt på denne, ingen som har bestilt MD fra blivakker.no?..
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #3 Skrevet 23. juni 2014 Jeg bestilte MD Formulations fra Blivakker.no og fikk utgåtte varer. Nå skal det sies at jeg egentlig er veldig fornøyd med Blivakker.no og aldri før har mottat utgåtte varer fra dem. Og jeg vet at de mottar bl.a Emergin C og Evagarden produkter fra Vakkerhud.no sin distributør, samt at de er aut.forhandlere av Ole Henriksen produkter. Men som sagt, MD Formulations produktene jeg kjøpte fra dem var utgåtte. Jeg fikk refundert pengene, men det tok noen uker. Jeg skrev en reklamasjon på nettsiden dere, fikk svar fra kundesenter, etter hvert fra en annen person, og pengene ble refundert uten at jeg måtte sende tilbake varene. Men jeg har også funnet ut i etterkant at hvis du sjekker batchnr til MD på checkcosmetic.com så viser den feil, det er ikke korrekte datoer som den siden oppgir. Grunnen til at jeg fant ut at mine produkter var utgåtte var fordi jeg sammenlignet dem med batch nr på andre MD produkter som jeg hadde kjøpt fra en annen side, som hadde mye nyere nummer. Anonymous poster hash: c6135...743
nattsvermer Skrevet 24. juni 2014 #4 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Jeg tenkte jeg skulle teste MD, så jeg bestilte en sånn ferdig pakke fra BliVakker. I følge den kalkulatoren, er disse produktene produsert i 2012... Det synes jeg var litt gammelt... AB over: Hvordan viser den feil? Viser den at produktene er for gamle, eller for nye eller hva? Edit: Nå oppdaga jeg at det står når produktene går ut utapå pakka. 05/2015 står det. Pakka var forsegla i plast, så jeg tror nok at de er helt trygge Jeg har i allefall alltid vært fornøyd med BliVakker før. Endret 24. juni 2014 av nattsvermer
Solknapp Skrevet 24. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 24. juni 2014 Jeg har også sjekket mine MD produkter som er kjøpt hus hudpleier og det har aldri vist feil produksjonsår da. Har alltid fått opp samme år evt året før som resultat. Men 2007 er drøyt! Og uansett utfallet av denne saken tror jeg aldri jeg vil stole på de og bestille noe derfra igjen dessverre.
nattsvermer Skrevet 24. juni 2014 #6 Skrevet 24. juni 2014 (endret) Jeg har også sjekket mine MD produkter som er kjøpt hus hudpleier og det har aldri vist feil produksjonsår da. Har alltid fått opp samme år evt året før som resultat. Men 2007 er drøyt! Og uansett utfallet av denne saken tror jeg aldri jeg vil stole på de og bestille noe derfra igjen dessverre. Håper du får svar på klagen. Jeg er helt enig i at 2007 er drøyt og at du bør få pengene tilbake eller en ny vare. De skriver jo på sidene sine at de garanterer for holdbarhet og ektehet, så kan jo hende dette var en glipp. Jeg vil jo tro forbrukerrådet hadde vært på BliVakker for lengst om alle ryktene her på KG faktisk var sanne... Sitat fra hjemmesiden deres: "Likevel som du kan være uheldig å få kjøpt en utgått vare på en matbutikk kan dette også forekomme hos oss – som alle andre. Vi anbefaler da på det sterkeste at du sier ifra til kundeservice og vi vil rydde opp i dette umiddelbart." Jeg har kjøpt en del fra Decleor fra de tidligere, og det har aldri vært noe galt med de produktene, ei heller sjampoene jeg har kjøpt. Endret 24. juni 2014 av nattsvermer 1
Solknapp Skrevet 26. juni 2014 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2014 Takk for svar De skriver "rydde opp umiddelbart" er vel litt å overdrive. Nå har jeg ventet 1 måned på behandling av klagen min...
olel79 Skrevet 1. juli 2014 #8 Skrevet 1. juli 2014 Hei! Takk for innleggene. Har akkurat fått produktene fra blivakker, MD Formulations: ingen forsegling, ingen instruksjonshefte, på serumet kunne man se at det har vært brukt, pumpehode er skittent, gammel farge. For meg er det helt uaktuelt å bruke produkter som er åpne. Jeg lurer på om dere fikk brukt batch kode kalkulator på MD Formulations produkter??? Jeg har prøvd, men det skjer ingenting. hmmm
smalls Skrevet 1. juli 2014 #9 Skrevet 1. juli 2014 Ikke bestill fra Blivakker. Litt for mye snusk på den siden der altså.
nattsvermer Skrevet 1. juli 2014 #10 Skrevet 1. juli 2014 Ikke bestill fra Blivakker. Litt for mye snusk på den siden der altså. Kan noen fortelle meg hvor dette kommer fra? Jeg har kun lest dette her inne på KG, og folk på KG har ofte sitert diverse bloggere jeg hvert fall ikke stoler på. Alle jeg kjenner som har handlet på BliVakker er kjempefornøyde, meg selv inkludert. Hva er greia? Hvorfor er det snusk? Er det fordi de parallellimporterer? Dette er fullt lovlig her til lands, og betyr absolutt ikke automatisk at produktene er falske. Men hvis det er sånn at de virkelig driver ulovlig, er det fint om noen kan gjøre meg oppmerksom på det.
olel79 Skrevet 1. juli 2014 #11 Skrevet 1. juli 2014 I mitt tilfelle er produktene åpne og man kan se at de har vært brukt. Har reklamert med en gang. Lurte egentlig på om noen har klart å sjekke batch kode på MD Formulations noe sted?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #12 Skrevet 1. juli 2014 Kan noen fortelle meg hvor dette kommer fra? Jeg har kun lest dette her inne på KG, og folk på KG har ofte sitert diverse bloggere jeg hvert fall ikke stoler på. Alle jeg kjenner som har handlet på BliVakker er kjempefornøyde, meg selv inkludert. Hva er greia? Hvorfor er det snusk? Er det fordi de parallellimporterer? Dette er fullt lovlig her til lands, og betyr absolutt ikke automatisk at produktene er falske. Men hvis det er sånn at de virkelig driver ulovlig, er det fint om noen kan gjøre meg oppmerksom på det. Anonymous poster hash: c6135...743
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2014 #13 Skrevet 1. juli 2014 Kan noen fortelle meg hvor dette kommer fra? Jeg har kun lest dette her inne på KG, og folk på KG har ofte sitert diverse bloggere jeg hvert fall ikke stoler på. Alle jeg kjenner som har handlet på BliVakker er kjempefornøyde, meg selv inkludert. Hva er greia? Hvorfor er det snusk? Er det fordi de parallellimporterer? Dette er fullt lovlig her til lands, og betyr absolutt ikke automatisk at produktene er falske. Men hvis det er sånn at de virkelig driver ulovlig, er det fint om noen kan gjøre meg oppmerksom på det. I mitt tilfelle så er jeg veldig fornøyd med Blivakker.no, og jeg stoler på de når det gjelder mange produkter, har handlet mye hos de av diverse varer, men akkuratt MD Formulations produktene jeg kjøpte var gamle, fikk reklamert på de, fikk penger i retur, kjapt & greit. De sa de skulle rydde opp i gammelt lager, men de selger da tydeligvis fortsatt disse gamle produktene som de VET er gamle. Så det sier litt. Men noen produkter er jeg trygg på at er safe og handler fra de fordi de er billigst, og helt grei nettside, jeg reklamerer bare hvis jeg mottar noe som tydeligvis ikke er ekte/gammelt e.l. Anonymous poster hash: c6135...743
nattsvermer Skrevet 1. juli 2014 #14 Skrevet 1. juli 2014 I mitt tilfelle er produktene åpne og man kan se at de har vært brukt. Har reklamert med en gang. Lurte egentlig på om noen har klart å sjekke batch kode på MD Formulations noe sted? Det funka for meg på den siden som er nevnt litt lenger opp i tråden her.
nattsvermer Skrevet 1. juli 2014 #15 Skrevet 1. juli 2014 I mitt tilfelle så er jeg veldig fornøyd med Blivakker.no, og jeg stoler på de når det gjelder mange produkter, har handlet mye hos de av diverse varer, men akkuratt MD Formulations produktene jeg kjøpte var gamle, fikk reklamert på de, fikk penger i retur, kjapt & greit. De sa de skulle rydde opp i gammelt lager, men de selger da tydeligvis fortsatt disse gamle produktene som de VET er gamle. Så det sier litt. Men noen produkter er jeg trygg på at er safe og handler fra de fordi de er billigst, og helt grei nettside, jeg reklamerer bare hvis jeg mottar noe som tydeligvis ikke er ekte/gammelt e.l. Anonymous poster hash: c6135...743 Det er faktisk ikke greit. Men da skal jeg hvert fall sjekke datoen nøye neste gang jeg bestiller derfra. De har jo et veldig bra utvalg av MD. Tror ikke jeg har sett noen andre norske nettbutikker med like godt utvalg. Noen som har? Jeg måtte bare stille spørsmål siden det er så mange her på KG som slenger ut påstander om blivakker uten å kunne forklare hvorfor de sier det de sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå