Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Typen min gjør aldri noe med meg. Han er avhengig av både tobakk, og hasj.

Han bestemte seg isted for å ta meg med en tur opp i skogen. Jeg er egentlig ikke så glad i å gå skog turer, men ble veldig glad for at han spurte meg, endelig noe å gjøre sammen

Vi tok med en flaske vin som jeg hadde kjøpt, det ender med at han bare sitter å prøver å få tak i sine "kontakter" ang. hasj og bare snakket ned til meg når jeg prøvde å si at jeg syns det hele ble uhyggelig. Han spurte om han kunne få en blow-job etterhvert, og jeg gjorde det kun for å gjøre han glad, men når jeg var ferdig var det bare om å gjøre for han å gå hjemover igjen.

Æsj....
Føler meg, brukt... lite verdt... han er veldig ofte slik, hensynsløs og kald... Syns det er ganske drittsekk å gjøre slikt..... Hva syns dere? Vet mange er imot bruk av hasj osv. Men hvis dere ser litt bortifra det også, syns dere ikke det var dårlig gjort av han å oppføre seg sånn? :/

Anonymous poster hash: 3a0a2...de1
Videoannonse
Annonse
Gjest Snuttepi
Skrevet

Og du er sammen med ham fordi...?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Og du er sammen med ham fordi...?

Glad i han, men begynner å lure på om han er glad i meg i det hele tatt :(

Anonymous poster hash: 3a0a2...de1

AnonymBruker
Skrevet

Han tok deg med ut i skogen for å kjøpe hasj og for å gi han blowjobs..? Og dere er sammen hvorfor? Hyggelig fyr

Anonymous poster hash: 9fbb9...5dc

• Liker 3
Skrevet

Tror vel jeg hadde følt meg temmelig brukt da ja.... Men du vet at hasjrøykere blir ganske avmålte og følelsesmessig flate etter hvert?

Tror ikke jeg hadde giddet og gjort annet enn å stille ultimatum om at hasjen utgår om det skal være noe vits, så hadde jeg plukka tak i de andre problemene etter hvert om det ikke ble bedre uten hasj.

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Stol på magefølelsen din. Selv uten hasjrøykingen er denne mannen kun opptatt av seg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor KGs kvinner finner disse mennene er beyond me...virker som flertallet ikke har et begrep om hvordan et normalt forhold ser ut overhodet.

Anonymous poster hash: 28f28...630
  • Liker 5
Gjest Snuttepi
Skrevet

Jeg ser du ber oss se bort fra at han bruker hasj, men hallo. Man kan ikke se bort fra sånt. Jeg hadde ikke tatt i fyren med ei ildtang engang. Og alle de andre tingene du sier vitner for meg om en forferdelig umoden og tragisk fyr.

For å svare helt enkelt på spørsmålet ditt: ja, fyren er en drittsekk. Men det visste du fra før, hvis ikke ville du ikke spurt.

Jeg går ut fra at dere er unge begge to. Er dette en fyr du vil bygge livet ditt med? Du kan ikke gå ut fra at han kommer til å forandre seg. Så, vil du ha han slik han er resten av livet ditt? Hvis ikke bør du gå. Nå. Det blir ikke enklere å forlate noen når man har vært sammen lenge.

Skrevet

Synes det er ganske hensynsløst å flytte alt fokuset over på å få tak i sine kontakter, når dere egentlig skulle ha det koselig sammen. Det er en uting sånn generelt - å ikke fokusere på de/den han er sammen med i øyeblikket, og søke kontakt med andre. Du kan jo prøve å formidle det til han. At du vil at han skal prioritere DEG de gangene dere faktisk gjør noe sammen, særlig når det er så sjeldent.

Virker i hvert fall som om du ikke føler deg verdsatt i forholdet, og det er ikke sånn det skal være. Når man velger å være kjæreste med noen, så er det jo i utgangspunktet fordi personen gjør at du har det bra. Når det ikke er sånn, så blir det feil. Og da må du rett og slett vurdere om dette er en god relasjon for deg i lengden. Det kan jo virke som om det ikke er det, ut fra hva du forteller her.

Skrevet

Hvorfor er du fortsatt sammen med denne mannen?

Han hadde vært historie i min bok for lenge siden, om dette er vanlig oppførsel fra hannes side.

Skrevet

Du blir brukt. Just saying.

• Liker 3
Skrevet

Lurer også på hvorfor du er sammen med han... Var sammen med en fyr som var avhengig av hasj en gang og tro meg, det kommer til å gå til helvete før eller siden uansett. Skjønner at du er glad i han, men du kommer til å få det så mye bedre uten :klem:

Skrevet

Ja han ville vært en drittsekk i mine øyne, for å svare på overskriften din. Hva får du igjen fra dette forholdet her? Gir han deg noe?

AnonymBruker
Skrevet

Du tar med deg en rusmisbruker og ei flaske du har kjøpt og gjør hva for noe sa du?

Jeg synes du skal våkne opp litt.

Anonymous poster hash: 55859...f82
  • Liker 3
Skrevet

Ja han ville vært en drittsekk i mine øyne, for å svare på overskriften din. Hva får du igjen fra dette forholdet her? Gir han deg noe?

Hun blir brukt, men det gjør han jo ikke til en drittsekk. Hun godtar det og mange kvinner tenner til og med på å bli behandlet sånn.

Skrevet

Jeg trengte bare å lese den første setningen.

JA.

Skrevet

Hun blir brukt, men det gjør han jo ikke til en drittsekk. Hun godtar det og mange kvinner tenner til og med på å bli behandlet sånn.

jeg synes det. :)
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Samme faen om han røyker hasj eller ikke, fyren har null respekt for deg.

Anonymous poster hash: e00e8...a33

Skrevet

Hvorfor ga du han blow-job etter at han snakket sånn til deg? :sjokkert:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Samme faen om han røyker hasj eller ikke, fyren har null respekt for deg.

Anonymous poster hash: e00e8...a33

HELT enig! Det jeg hører har ingenting med at han røyker eller ikke røyker å gjøre. Denne mannen er en drittsekk med eller uten hasj. Du skal ikke bli behandlet på den måten. Vær ordentlig streng og si KLART ifra at sånn behandling er IKKE greit. Så tar du det derfra.

Anonymous poster hash: 1087b...7e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...