Gjest Nattogdag Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Har den siste tiden skjedd mye, som tar på psykisk. Brudd med samboer, utrolig såret av en veldig god kamerat, veldig nært familiemedlem med rusproblemer ++ Har tenkt at jeg kommer meg jo gjennom dette også. Men jeg er så sliten! Gått ned nesten 10kg den siste mnd, klarer ikke slappe av. Finnes ikke matlyst, klarer heller ikke slappe av i mitt eget selskap! Og etter enda en hendelse nå nylig, føles det ut som det var dråpen som fikk begeret til å renne over! Min reaksjon når det skjer mye rundt meg, er å jobbe mye, eller alltid ha noe å gjøre.. Og late som alt er bra! Orker ikke tankekjøret! Men nå er jeg så sliten at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Energien er vekk, pga dårlig matlyst og lite søvn. Føler ikke jeg klarer å gjøre en god jobb, føler meg rett og slett ganske likegyldig og utmattet. Noen som har erfaringer med dette og har noen gode råd?
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Enkelt svar - men har du forsøkt samtaleterapi? Du har nok en pågående depresjon som følge av mye stress, og dette er helt normale symptomer på det. Det er ikke så mye vei utenom enn å holde ut mens man jobber med det - og det klarer man sjeldent helt alene. Jeg ville startet med å få henvisning fra fastlege, eller eventuelt betalt privat dersom du har råd til det. Anonymous poster hash: ed6c4...0bd
Gjest Nattogdag Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Nei, jeg har ikke forsøkt samtaleterapi. Men det hadde kanskje vært en god ide! Selv om jeg synes det er et vanskelig skritt å ta...
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Har du noen som du kan snakke meg og få satt ord på dine tanker og følelser? Vurdert å bli delvis sykemeldt?
Gjest Nattogdag Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har prøvd å snakke med et par venninner.. Men vanskelig å sette ord på alt! Og han som har vært en god støtte for meg, og har vært en utrolig god samtalepartner gjennom dette, har nå vist seg å ikke være til å stole på, og det gjør ting vanskelig, da ser er sjeldent jeg åpner meg sånn for folk! Og det satt meg litt tilbake, og gjør at jeg ikke vil åpne meg sånn igjen.. Delvis sykmelding, hadde kanskje vært en smart ting. Men da er jeg redd at jeg trekker meg inn i meg selv, og bare blir sittende hjemme og tenke, noe jeg helst vil unngå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå