AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Så det er en fyr jeg har vært av og på med i et halvt år, men vi så hverandre sist for rundt 3 uker siden. I går sendte jeg en melding og fikk svar og samtalen var igang, vi var begge ute og det virket som om han ville treffe meg. Endte opp med at jeg ikke gikk ut på byen og han ringte meg senere på kvelden, men vi fortsatte å snakke selvom han visste at jeg var hjemme.. Men tingen er at jeg ikke helt vet hva jeg skal legge i det, er han fortsatt litt interessert? Og hva kan jeg gjøre for at det blir mer enn bare et bootycall forhold? Også er jeg veldig nysgjerrig på hva dere legger i fyllaringing og meldinger? Anonymous poster hash: b772e...021
Veritas Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Selvfølgelig vil han noe mer! Jeg har svært vanskelig for å tro at man fylleringer noen man ikke har lyst på. Jeg har i alle fall aldri gjort det selv før. Får at det skal bli mer enn et bootycallforhold? Det første jeg tenker på er å faktisk vise følelser for han. Vil si det er såpass lett. 1
Apehjerne Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Selvfølgelig vil han noe mer! Jeg har svært vanskelig for å tro at man fylleringer noen man ikke har lyst på. Jeg har i alle fall aldri gjort det selv før. Får at det skal bli mer enn et bootycallforhold? Det første jeg tenker på er å faktisk vise følelser for han. Vil si det er såpass lett. Å vise følelser for en som bare vil noe sexuelt resulterer som oftest i at han ikke gidder mer. Så lenge de ikke tilbeiger tid utenfor senga vi sjelden følelser oppstå for hans del. Men det finnes jo untak
Gjest Steamboat Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Selvfølgelig vil han noe mer! Jeg har svært vanskelig for å tro at man fylleringer noen man ikke har lyst på. Tja... Endret 22. juni 2014 av Steamboat
kaleidoskop Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Kan du ikke spørre om dere skal møtes under andre forhold en alkohol og byen? Be han på en date!!! 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Så det er en fyr jeg har vært av og på med i et halvt år, men vi så hverandre sist for rundt 3 uker siden. I går sendte jeg en melding og fikk svar og samtalen var igang, vi var begge ute og det virket som om han ville treffe meg. Endte opp med at jeg ikke gikk ut på byen og han ringte meg senere på kvelden, men vi fortsatte å snakke selvom han visste at jeg var hjemme.. Men tingen er at jeg ikke helt vet hva jeg skal legge i det, er han fortsatt litt interessert? Og hva kan jeg gjøre for at det blir mer enn bare et bootycall forhold? Også er jeg veldig nysgjerrig på hva dere legger i fyllaringing og meldinger? Anonymous poster hash: b772e...021 På hvilken måte har dere vært av og på? Har dere allerede innledet et seksuelt forhold? Det kan jo være et bra tegn at han forsette å snakke med deg selv om dere ikke skulle møtes, men det kan være lurt og ikke legge for mye i det enda. Treffes dere bare på fylla eller treffes dere uten at det involverer alkohol? Anonymous poster hash: 4907e...fa7
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 På hvilken måte har dere vært av og på? Har dere allerede innledet et seksuelt forhold? Det kan jo være et bra tegn at han forsette å snakke med deg selv om dere ikke skulle møtes, men det kan være lurt og ikke legge for mye i det enda. Treffes dere bare på fylla eller treffes dere uten at det involverer alkohol? Anonymous poster hash: 4907e...fa7 Vi har datet og hatt et seksuelt forhold.. Men aldri definert noe, og det har av og til gått flere uker mellom de gangene vi har snakket sammen.. TSAnonymous poster hash: b772e...021
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Vi har datet og hatt et seksuelt forhold.. Men aldri definert noe, og det har av og til gått flere uker mellom de gangene vi har snakket sammen.. TSAnonymous poster hash: b772e...021 Hm... det går uker i mellom? Tar du selv initativ da til kontakt, eller er det alltid han som tar kontakt? Kanskje han venter på at du skal ta noen skritt selv. Når en møtes ute blir det jo ofte en litt useriøs arena. Inviter til filmkveld eller lignende. Så kan du jo forsiktig spørre han hva han tenker om dere... du finner jo ikke ut av det ved å lure. Anonymous poster hash: 4907e...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå