cinderella_h Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Skal reise med norwegian og ser at de tillater 20 kg baggasje som er innsjekking og en håndbaggasje på 10 kg. Vi er to stk som skal reise sammen og mitt spørsmål er da. Er det maks 20 hver eller kan han ha 10 i sin kilo og jeg ha 30 i min slik at vi får 40 til sammen?
Gjest Naria Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Skal reise med norwegian og ser at de tillater 20 kg baggasje som er innsjekking og en håndbaggasje på 10 kg. Vi er to stk som skal reise sammen og mitt spørsmål er da. Er det maks 20 hver eller kan han ha 10 i sin kilo og jeg ha 30 i min slik at vi får 40 til sammen? Nei, du kan ikke fordele vekt på denne måten. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Maks 20 i hver koffert. Anonymous poster hash: 73742...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Hver passasjer kan ta med inntil 20 kilo. Ingen kan ta med mer uten å betale overvekt. Det har ingenting å si hvem du reiser med, du kan ha ett kolli innsjekket bagasje på maks 20 kilo. Så nei, det går ikke an å fordele det på to som reiser sammen, dere kan ha maks 20 kg hver uansett hvor mye eller lite den andre har. Anonymous poster hash: 022ae...0cd 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Hver passasjer kan ta med inntil 20 kilo. Ingen kan ta med mer uten å betale overvekt. Det har ingenting å si hvem du reiser med, du kan ha ett kolli innsjekket bagasje på maks 20 kilo. Så nei, det går ikke an å fordele det på to som reiser sammen, dere kan ha maks 20 kg hver uansett hvor mye eller lite den andre har. Anonymous poster hash: 022ae...0cd 40 om man betaler for to baggasjer. Anonymous poster hash: 73742...c4c 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 40 om man betaler for to baggasjer. Anonymous poster hash: 73742...c4c Joda, for all del, jeg kunne alltids utvidet det jeg skrev om overvekt og lagt til "eller betaler for et kolli ekstra", men TS lurer nå på hvor mye bagasje hun kan ta med uten ekstra kostnad. Det er inntil 20 kg samme hvor mye eller lite andre har med. Anonymous poster hash: 022ae...0cd 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #7 Skrevet 28. juni 2014 Hver passasjer kan ta med inntil 20 kilo. Ingen kan ta med mer uten å betale overvekt. Det har ingenting å si hvem du reiser med, du kan ha ett kolli innsjekket bagasje på maks 20 kilo. Så nei, det går ikke an å fordele det på to som reiser sammen, dere kan ha maks 20 kg hver uansett hvor mye eller lite den andre har.Anonymous poster hash: 022ae...0cd Hadde 25 kilo i kofferten min sist jeg fløy med norwegian, og damen i skranken sa at det gikk fint så da slapp jeg å betale ekstra Anonymous poster hash: c6c80...2d6
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #8 Skrevet 28. juni 2014 Noen ganger ser de gjennom fingrene med overvekt, men det kan du ikke forvente. Og da gjelder det stort sett et par kilo for mye. Men det er personer som skal flytte denne bagasjen fra båndet og inn i flyet. Det er stort sett pga disse at man skal holde bagasjen under en viss vekt og ikke kan ha en koffert med 30 kilo og en med 10 kilo. Ekstra tung bagasje koster mer og håndteres på en annen måte. Bagasje er dessuten personlig, selv om man reiser sammen og pakker om hverandre. Du er ansvarlig for din egen bagasje. Anonymous poster hash: e5aca...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #9 Skrevet 28. juni 2014 Skal reise med norwegian og ser at de tillater 20 kg baggasje som er innsjekking og en håndbaggasje på 10 kg. Vi er to stk som skal reise sammen og mitt spørsmål er da. Er det maks 20 hver eller kan han ha 10 i sin kilo og jeg ha 30 i min slik at vi får 40 til sammen? 20 hver, men du kan jo flytte 10 kg over i hans bagasje, da. Eller han kan gjøre det selv, siden man i teorien skal gå god for at man har pakket sin egen bagasje og vet hva den inneholder. Anonymous poster hash: ebaa2...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå