AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Jeg sliter med en opplevelse jeg hadde med en mann som jeg møtte og hadde sex med et par ganger. Det virker som han syntes jeg var veldig attraktiv og at vi hadde en god kjemi. Men den andre gangen vi møttes så ville han vi skulle gå hver vår vei rett etter sexen, og det var jo underforstått at vi ikke kom til å se hverandre igen da, når han bare ville ha meg vekk. Jeg ble vel ganske overrasket over at han var så avvisende, fordi jeg hadde trodd at han likte meg bedre enn det. Og jeg ble mildt sagt skuffet. Etter dette så har jeg slitt med tanken om at jeg ikke er attraktiv nok, og ikke bra nok for andre menn. For denne mannen jeg møtte ga meg mye komplimenter, virket oppslukt av meg første gangen, og jeg trodde virkelig han syntes jeg var kjempefin. Så får jeg den snikende følelsen av at han kanskje kan ha "lurt" meg, at han egentlig ikke syntes jeg var så fin, men bare sa det for at jeg skulle bli velvillig. Jeg er nok en som har behov for å føle meg attraktiv. Og denne mannen fikk meg til å føle meg ekstra attraktiv, mens nå etterpå så føler jeg meg enda mindre attraktiv enn før jeg møtte han. For jeg tenker at hadde han virkelig syntes jeg var attraktiv så hadde han ikke sendt meg bort etter sexen og gitt avkall på meg. Hvordan kan man ha selvtillit etter noe sånt? Anonymous poster hash: 21fe8...722
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Du er nok attraktiv utseendemessig, men kanskje du ga etter for fort, og at han dermed mistet interessen.. Kan lett skje, mange menn liker jaktenAnonymous poster hash: fb3e2...3b3
Veritas Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Jeg tror mye ligger i at han fikk det han ville, og kanskje litt for fort? Kan se for meg at han veldig tidlig fant ut at komplimenter er et ømt punkt hos deg, og valgte å kjøre på med å overvelde deg med komplimenter. Ikke at det å få komplimenter er en dårlig ting overhodet! For meg, så virker det bare som at spenningen rett og slett ble borte. Han fikk det han ville, og er mer fornøyd med seg selv etter det. Han trengte bare å få bekreftelse selv. Nå skal det selvfølgelig sies at dette er kun teorier, men jeg tror det kan ligge sannhet i det. Du bør i alle fall ikke uroe deg for at feilen ligger i at du ikke er attraktiv nok, siden det er du nok absolutt. Så lenge du selv føler deg attraktiv selv, så vil du også være det for andre. Mye av attraksjon ligger i selvtillit. Mitt råd til deg er å ikke tenke så utrolig mye på hva alle andre synes om deg, men heller hva du synes om deg selv.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Ja, det er mulig han mistet interessen fordi han fikk det han ville ha. Jeg savner sånn den oppmerksomheten jeg fikk av han den første kvelden. Han virket helt oppslukt av meg. Jeg følte vel i grunn at jeg var den som hadde "overtaket" den første kvelden. Så endret alt seg. Jeg treffer sjelden menn i dagliglivet. Har ikke så mye mulighet til å gå på byen heller, for venninnene mine gjør ikke det. Så jeg føler vel jeg bare går her uten å få noe som helst oppmerksomhet. TS Anonymous poster hash: 21fe8...722
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Er det noen andre som har opplevd det samme, men etterpå har gjort suksess hos andre menn? Anonymous poster hash: 21fe8...722
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Er det noen andre som har opplevd det samme, men etterpå har gjort suksess hos andre menn? Anonymous poster hash: 21fe8...722 Jeg har opplevd noe av det samme, at vi hadde sex etter noen glass vin for mye, og deretter var jeg ikke interessant lenger. Sånn skjer. Han var nok langt ifra interessert nok i utgangspunktet hvis det var dealbreaker for han. Er det rett, så er det rett, uansett om man venter 3 uker eller 3 måneder med sexen er nå min mening. Er så mye spill og regler rundt dette at jeg blir helt uvel.. og det er noe ordentlig pissprat dette med at "menn skal jakte på kvinnen", da får de pokker meg la være å prøve seg etter kort tid for å "teste" om hun er "lett", når han da beviser at han er like "lett". Dobbeltmoral much? Jeg har gjort suksess med andre etter han ja det er ikke sånn at hvis én mann ikke var interessert etter sex, så er alle menn sånn Anonymous poster hash: 846ae...9c1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Sitter akkurat nå med samme spørsmål surrende rundt i hodet. Har flørtet og hatt daglig kontakt med en som jeg trodde var.. anderledes. Han virket som en skikkelig bra fyr, med gode verdier og jaa.. Han virket som han var veldig interessert i meg, og plutselig etter vi hadde sex… nada. har ikke hørt noe fra han. Akkurat nå føler jeg må lite attraktiv og som en stor tufs som ikke skjønte at han var nok en drittsekk. Hadde virkelig et godt inntrykk av han og trodde det kunne bli noe ut av oss. Anonymous poster hash: e073e...59c
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #8 Skrevet 24. juni 2014 Er deprimert i dag på grunn av den hendelsen. Det er som om all selvtilliten er borte, og troen på at noen kan like meg som jeg liker tilbake. Tenk at en mann kan gi en så lite tro på seg selv. TS Anonymous poster hash: 21fe8...722
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #9 Skrevet 24. juni 2014 Du må klare å få selvtillit av andre ting enn bare seksuell oppmerksomhet. Det er jo årsaken til at du havnet i denne situasjonen i utgangspunktet - du ble lett smigret og hoppet til sengs. Noen kvinner blir rene junkies, helt nede og deprimerte etter de blir kastet til side og så må de ut å få seg en ny "dose". Hvis du ikke har noen venninner som drar på byen, trenger du noen nye. Kle deg opp og se best mulig ut, snakk med menn men ikke dra hjem med noen. Start en vanlig datingprosess. Enten du jobber eller studerer er det fullt mulig å komme i kontakt med til daglig også, dersom du ser feminin og attraktiv ut til daglig. Anonymous poster hash: 93b8a...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå