Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Jeg hører hvor dumt det høres ut, men jeg måtte bare ;)

Nå har vi hatt første pp, og jeg fikk mensen idag. Vi har gjort alt rett, men likevel ikke blitt gravid.

Jeg skjønner at det ikke er slik at det holder med sex annenhver dag, men at flere ting nå klaffe også.

Vi er voksne, oppegående folk, og vet at dette kan ta tid. Måtte bare flire litt av at jeg selvom jeg skjønner at det ikke får med en gang for alle, samtidig tenkte litt sol overskriften..

Får vel prøve igjen da ;)

Anonymous poster hash: 59831...753

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sorry skrivefeil. Autocorrect..

• Liker 1
Skrevet

Helt normal følelse.

Man bruker årevis på å være redd for å bli gravid, og er sikker på at det går galt ved hver glemte p-pille. Så da føles det veldig merkelig at man kan ha ubeskyttet sex en hel måned uten å bli gravid.

For å ta statistikken - 25% sannsynlighet pr syklus, 60% sannsynlighet på seks måneder. For mange tar det altså litt tid.

For å ta tipsene - ikke stress med å gjøre alt riktig. Det har ingenting å si. Sex annenhver dag bidrar egentlig bare til å ødelegge sexlivet og forholdet dersom det fortsetter.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenkte akkurat det samme, til tross for at jeg egentlig trodde at mannen min hadde vært bortreist rundt EL. Er nok ganske normalt!

AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Bra det ikke bare er meg da :)

AnonymBruker
Skrevet

Usj samme følelsen her.. prøvd i 15 år å unngå å bli gravid. Tok ut kobberspiralen 14. februar og enda ingenting... hjelpes :P Tenk om jeg ikke kan bli gravid...? Syklusen har blitt koko i tillegg, 6 uker mellom hver gang plutselig. Sukk. Ønsker deg lykke til :) Er vel fordi man "stresser" med det? :)

Anonymous poster hash: d4f97...037
AnonymBruker
Skrevet

Det skal sies at vi overhode ikke stresser med dette, og det var ingen vonde følelser når mensen kom. Mer "hæ, hvorfor ikke" :fnise:

Vi har sex når vi vil, og har ikke dårlig tid.

Koser oss med øvingen, og satser på at den gir resultater etterhvert.

:)

• Liker 1
Skrevet

Haha, sånn følte jeg det også etter pp1. Mensen kom.. og fader altså, vi hadde jo sex HVER DAG. Men det er visst bare 25% sjanse for å bli gravid på første forsøk og så blir sjansnee større for hver prøve periode. But still... sex hver dag gjorde meg ikke gravid? Litt rart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...