Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym i dag
Skrevet

Jeg har akkurat blitt kjent med en ny gutt jeg liker veldig godt. Vi har datet en liten stund og det har vært en positiv opplevelse stort sett. Probemet er at jeg tror han ikke er over exen sin enda.

Det ble slutt mellom dem rett før påske, og han prater endel om henne. Stort sett går det i "hun er så barnslig, det var slitsomt" eller "fy f for et dårlig forhold, det er nok best at det er slutt". For meg virker det som om han sier disse tingene for å rettferdiggjøre at det er slutt, som om han prøver å overbevise seg selv om at han er over henne. Jeg vet ikke om det var han eller hun som gjorde det slutt, skal spørre hvis det passer sånn en dag.

Jeg har ingen vanskeligheter med å takle at han har følelser for henne, så lenge jeg vet at de kan erstattes av følelser for meg med tiden. Gjør meg ingen ting å være rebound, hvis jeg vet det og kan beskytte meg selv mot det gjennom å ikke slippe følelsene fritt ut og forelske meg i ham. Jeg bare vil vite det! Har blitt så innamri såra før og er redd for å bli for glad i ham om han egentlig bare vil ha exen..

Også var det den sexen... den er innmari bra. Fyren har peil og jeg nyter det. Han nyter det også, sier masse pent til meg og ser innmari forelska ut i øynene når vi ligger og koser. Men det går ikke for ham!! Vi har hatt sex kanskje 10 ganger og det har kun gått en gang og da tok han saken i egne hender mens jeg hjalp litt til. Jeg har aldri opplevd dette før, vet jeg tenner ham men er redd at følelsene for exen ødelegger for ham. Begynte å tenke på det i går etter at vi hadde hatt sex, tenkom han ligger og føler seg utro og ikke får det til. Vil ham ikke så vondt da!

Så er det noen som vet om grunner til at det ikke går for en gutt? Er det meg som er håpløs eller? Uff.. aldri hatt sånne problemer før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg hadde ikke tatt dette som et godt tegn. Da snakker jeg ikke om sexen engang. Pass deg litt for ikke å bli rebound-damen hans hvis du virkelig liker fyren. Ta det VEEELDIG sakte og fortell ham hvorfor du vil bruke tid på dette.

Skrevet

Har forresten også opplevd dette med at det ikke går for en gutt. Men ikke 10 ganger etter hverandre. Sikkert noe psykisk inne i bildet - bruddet har vel gått hardt inn på ham og kanskje dere burde vente litt med å ha samleier? Bare "kose" på andre måter..?

Skrevet

OK jeg gidder ikke logge meg ut hele tiden. Det er meg det er snakk om :oops:

Vi hadde sex andre gang vi møttes, og jeg vet det var dumt, men det var han som ville det og etter en hel natt med kosing mistet jeg alle hemninger (jeg som vanligvis er temmelig dydig) og ble med på leken. Han er så utrolig god! Bryr seg om hvordan jeg har det hele tiden og er så øm men samtidig røff. Sikkert en god ide å la være å ha sex men jeg har et håp om at det skal funke om vi "trener" nok.

Jeg vet ikke hva som er galt, men jeg er redd det er mentalt ja. Han fortalte meg i går at etter det var slutt sov han ikke på to uker for han hadde så mye å tenke på. I natt lå jeg våken og tenkte. Jeg vil så gjerne hjelpe han, for jeg vet hvordan det er å bli såret og ha kjærlighetssorg, men så er jeg samtidig så redd for å bli såret selv. Æsj jeg har litt blandede følelser for dette altså.

I går prøvde vi en stund, og så sa han at han var så trøtt og ville sove. Da sa jeg at jeg gjerne ville at han skulle ha glede av det også, da sa han at det hadde han jo, og at det ikke gjorde han noen ting, jenter opplevde ofte at det ikke gikk for dem så han syntes det var helt greit. Samtidig blir han flau og sier "hva slags mann er jeg" og blir rar.

Neste gang jeg sover over der skal jeg spørre han litt om hva jeg kan gjøre for at det skal funke og om han fortsatt savner exen.

Skrevet

Nesten synd du ikke er venninne med exen hans - da kunne du jo spurt henne om dette skjedde før, når han var sammen med henne også.

Har en venninne som har samme problem med sin nye type. Men han har vært singel lenge og hos ham er det fysisk, en skade etter en operasjon en gang der nede.

Det fører til at de sjelden har sex, for han tar aldri initiativ. Det er ikke alltid enkelt nei!

Skrevet

Han sier det ALDRI har skjedd han før.. føler meg ikke akkurat så bra i senga når han sier det men :(

Blir bare så innmari frustrert! Fikk mensen i dag, så jeg er sikkert litt mindre frustrert om et par dager..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...