AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg har krøller/bølger og bruker en del rettetang. Jeg leter etter en god hårføner som kan rette det ut via føning så jeg slipper å rette det. Har du en å anbefale? Jeg vil helst ikke bruke mer enn 5-600. Jeg vurderer å kjøpe en fra expert. Noen tanker? På forhånd takk. Anonymous poster hash: b4cd8...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 22. juni 2014 #2 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg har krøller/bølger og bruker en del rettetang. Jeg leter etter en god hårføner som kan rette det ut via føning så jeg slipper å rette det. Har du en å anbefale? Jeg vil helst ikke bruke mer enn 5-600. Jeg vurderer å kjøpe en fra expert. Noen tanker? På forhånd takk. Anonymous poster hash: b4cd8...9b6 Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Del Skrevet 22. juni 2014 Trodde ikke det var føneren, men børsten og teknikken som avgjorde om håret ble rett eller ikke. Anonymous poster hash: b89ec...8b2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Del Skrevet 22. juni 2014 Trodde ikke det var føneren, men børsten og teknikken som avgjorde om håret ble rett eller ikke.Anonymous poster hash: b89ec...8b2 This. Å føne håret rett kan gjøres med hvilken som helst hårføner egentlig, er ved bruk av børste og teknikk som vil gjøre håret rett. Og kanskje bruke ett stylingprodukt om du har veldig krøllete/bølgete hår for et mer varende resultat. Anonymous poster hash: 74fd8...0cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd Jeg har faktisk sett på den og vurderer den Har du bølger/krøller fra før? This. Å føne håret rett kan gjøres med hvilken som helst hårføner egentlig, er ved bruk av børste og teknikk som vil gjøre håret rett. Og kanskje bruke ett stylingprodukt om du har veldig krøllete/bølgete hår for et mer varende resultat. Anonymous poster hash: 74fd8...0cd Det vet jeg Jeg har kjøpt en rundt børste, men den hårføneren jeg har nå (liten, billig uten munnstykke) fungerer ikke så bra. Varmeinnstillinger har den heller ikke. Anonymous poster hash: b4cd8...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 22. juni 2014 #6 Del Skrevet 22. juni 2014 Støtter meg til de over. Jeg bruker føner fremfor rettetang. Men får samme resultat med min egen (som kostet over 1000) som på hoteller og på besøk med lånt føner. Selvfølgelig med det unntaket at det kan ta litt lengre tid, og at dårlige fønere sliter mer på håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Del Skrevet 22. juni 2014 Ts her: Jeg har en rundt børste kjøpt fra Blivakker.no. Har ikke fått prøvd den skikkelig med den lille hårføneren. Gleder meg til å få det til Anonymous poster hash: b4cd8...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 22. juni 2014 #8 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg har faktisk sett på den og vurderer den Har du bølger/krøller fra før? Det vet jeg Jeg har kjøpt en rundt børste, men den hårføneren jeg har nå (liten, billig uten munnstykke) fungerer ikke så bra. Varmeinnstillinger har den heller ikke. Anonymous poster hash: b4cd8...9b6 Ja, det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 23. juni 2014 #9 Del Skrevet 23. juni 2014 Ts her: Jeg har en rundt børste kjøpt fra Blivakker.no. Har ikke fått prøvd den skikkelig med den lille hårføneren. Gleder meg til å få det til Anonymous poster hash: b4cd8...9b6 Rundbørste + føner vil gjøre underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå