Gå til innhold

Hårføner til å føne håret rett

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har krøller/bølger og bruker en del rettetang. Jeg leter etter en god hårføner som kan rette det ut via føning så jeg slipper å rette det. Har du en å anbefale? Jeg vil helst ikke bruke mer enn 5-600. Jeg vurderer å kjøpe en fra expert. Noen tanker?

På forhånd takk.

Anonymous poster hash: b4cd8...9b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har krøller/bølger og bruker en del rettetang. Jeg leter etter en god hårføner som kan rette det ut via føning så jeg slipper å rette det. Har du en å anbefale? Jeg vil helst ikke bruke mer enn 5-600. Jeg vurderer å kjøpe en fra expert. Noen tanker?

På forhånd takk.

Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde ikke det var føneren, men børsten og teknikken som avgjorde om håret ble rett eller ikke.

Anonymous poster hash: b89ec...8b2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trodde ikke det var føneren, men børsten og teknikken som avgjorde om håret ble rett eller ikke.

Anonymous poster hash: b89ec...8b2

This.

Å føne håret rett kan gjøres med hvilken som helst hårføner egentlig, er ved bruk av børste og teknikk som vil gjøre håret rett. Og kanskje bruke ett stylingprodukt om du har veldig krøllete/bølgete hår for et mer varende resultat.

:)

Anonymous poster hash: 74fd8...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker denne, og er veldig fornøyd :)

Jeg har faktisk sett på den og vurderer den :) Har du bølger/krøller fra før?

This.

Å føne håret rett kan gjøres med hvilken som helst hårføner egentlig, er ved bruk av børste og teknikk som vil gjøre håret rett. Og kanskje bruke ett stylingprodukt om du har veldig krøllete/bølgete hår for et mer varende resultat.

:)

Anonymous poster hash: 74fd8...0cd

Det vet jeg :) Jeg har kjøpt en rundt børste, men den hårføneren jeg har nå (liten, billig uten munnstykke) fungerer ikke så bra. Varmeinnstillinger har den heller ikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter meg til de over. Jeg bruker føner fremfor rettetang. Men får samme resultat med min egen (som kostet over 1000) som på hoteller og på besøk med lånt føner. Selvfølgelig med det unntaket at det kan ta litt lengre tid, og at dårlige fønere sliter mer på håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ts her: Jeg har en rundt børste kjøpt fra Blivakker.no. Har ikke fått prøvd den skikkelig med den lille hårføneren. Gleder meg til å få det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett på den og vurderer den :) Har du bølger/krøller fra før?

Det vet jeg :) Jeg har kjøpt en rundt børste, men den hårføneren jeg har nå (liten, billig uten munnstykke) fungerer ikke så bra. Varmeinnstillinger har den heller ikke. :)

Ja, det har jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her: Jeg har en rundt børste kjøpt fra Blivakker.no. Har ikke fått prøvd den skikkelig med den lille hårføneren. Gleder meg til å få det til :)

Rundbørste + føner vil gjøre underverker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...