AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Pølse i brødAnonymous poster hash: 1ca18...d37
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 I år blir det helgrillet entrecôte og ovnsbakte nypotetbåter. Øvrig tilbehør litt usikkert, men kanskje grillet bifftomat, estragonsmør og litt mer grønnsaker. Og en kraftig rødvin - feks argentinsk. Anonymous poster hash: fc70d...b51
MarianneE Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2014 Vi hadde hele tiden tenkt å grille men været har vært litt ustabilt i noen dager og det er kjedelig å stå der med halvferdig grillmat og himmelen åpner seg..
-Missi- Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Aner ikke har ikke feiret sthans siden jeg var lita. Da var det å være oppe hele natta med resten av bygda og ha stooort bål i fjæra. Da gikk det mest i pølser husker jeg st hans er på tirsdag ?
Anciol Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Kyllingkjøttdeig på spidd med grønnsaker og pesto til oss voksne og kyllingvinger til ungene:)
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Aner ikke har ikke feiret sthans siden jeg var lita. Da var det å være oppe hele natta med resten av bygda og ha stooort bål i fjæra. Da gikk det mest i pølser husker jeg st hans er på tirsdag ? St hans er i morgen mandag 23.Anonymous poster hash: 1ca18...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå