AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Det har gått ett par dager siden jeg møtte en fyr jeg har pratet med i noen månder for første gang. Han ba meg ut, men det tror jeg var fordi jeg hinta til det. Vet ikke helt om han hadde kommet til å spurt meg om jeg ikke hadde hintet til det. Men vi hadde det ihvertfall kjempe koselig, eller, det synes jeg i hvertfall. Håper han også synes det. Vi snakket i flere timer han virket som en kjempegutt! Problemet er at han såvidt har snakket til meg etter ''daten'' vårres. Dagen etter sendte han en snap der det sto: ''Jeg skulle ha kysset deg''. Og det var det. Ett par dager etterpå sendte jeg han en helt vanlig melding ''hei, hva skjer'' - ish. Bortsett i fra det har han ikke snakket til meg i det hele tatt, det er som om vi aldri har møttes........ Hvorfor er han sånn? De fleste gutter jeg har datet virker så likegyldige... eller kanskje det bare er meg? Men jeg forstår ihvertfall ikke helt hvorfor han ikke snakker til meg... Noen som forstår meg? råd? tips? Anonymous poster hash: 060fa...924
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Og i tillegg til det. Jeg spurte han tidligere i dag hva han synes om ''daten'' vårres. Han har sett meldingen, men har har ikke svart... Skjønner ikke helt Anonymous poster hash: 060fa...924
Hecubaa Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Det fins så mye diffuse folk så dette er umulig for noen utenforstående å vite svaret på, men det kan virke som om han ikke er så altfor interessert og det inntrykket forsterkes av at du selv faktisk ikke tror at han ville invitert deg ut hvis ikke du hadde hintet til det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå