AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Del Skrevet 22. juni 2014 Det gjør vondt å dusje, for da treffer strålene brystvortene hans sier han. De har også begynt å stå utover og være harde. Prøvde å google, men fikk liksom ikke helt det jeg leta etter. Noen som vet hvorfor menn får ømme brystvorter? Trodde ikke det var mulig engang jeg... og vi prøver å få barn.. sku nesten tru han var gravid Meg: "oj shit! kanskje du er gravid!" Han: "hæ? Går det an da?" Meg: "Vet ikke! haha" Han: "Næsj...." og så blir han veeeldig tankefull... haha! Anonymous poster hash: b5b34...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Del Skrevet 22. juni 2014 Det gjør vondt å dusje, for da treffer strålene brystvortene hans sier han. De har også begynt å stå utover og være harde. Prøvde å google, men fikk liksom ikke helt det jeg leta etter. Noen som vet hvorfor menn får ømme brystvorter? Trodde ikke det var mulig engang jeg... og vi prøver å få barn.. sku nesten tru han var gravid Meg: "oj shit! kanskje du er gravid!" Han: "hæ? Går det an da?" Meg: "Vet ikke! haha" Han: "Næsj...." og så blir han veeeldig tankefull... haha! Anonymous poster hash: b5b34...41f Innbildt svangerskap er mulig. Er du selv gravid? Har du holdt på med vrystvortene hans? Er det noe i tøyet som han reagerer på? Anonymous poster hash: 52b8f...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Del Skrevet 22. juni 2014 Innbildt svangerskap er mulig. Er du selv gravid? Har du holdt på med vrystvortene hans? Er det noe i tøyet som han reagerer på? Anonymous poster hash: 52b8f...3f7 1. Nei er ikke gravid. 2. Har ikke rørt dem mer enn normalt, dvs veldig sjeldent. 3. Mulig, men vi har brukt samme vaskemiddel i alle år ... Anonymous poster hash: b5b34...41f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Del Skrevet 22. juni 2014 1. Nei er ikke gravid. 2. Har ikke rørt dem mer enn normalt, dvs veldig sjeldent. 3. Mulig, men vi har brukt samme vaskemiddel i alle år ... Anonymous poster hash: b5b34...41f 3. Kan det være stoffet i en ny skjorte, sømmer ved lommene el.l som han reagerer på? Kontaktallergi, slik som de som reagerer på små lapper inni klærne.. Anonymous poster hash: 52b8f...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest avocadoen Skrevet 22. juni 2014 #5 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg tenker også allergi eller noe slikt, men bør oppsøke lege om det ikke bedrer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 22. juni 2014 #6 Del Skrevet 22. juni 2014 Har hatt ømme/såre brystvorter selv et par ganger. Veldig lenge siden nå men det var alltid i forbindelse med glatte/nye skjorter. Jeg tror at det er noe med stoffet som "sliper" eller gnisser på en slik måte at de blir såre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doge Skrevet 22. juni 2014 #7 Del Skrevet 22. juni 2014 Hender at de blir sånn på meg også, men det går over. Jeg pleier ikke å tenke så mye på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Del Skrevet 22. juni 2014 Kan jo prøve å smøre med Purelan, det er jo egentlig anbefalt for kvinner som ammer som har såre brystvorter, men jeg er helt sikker på at det kan brukes av andre med såre brystvorter. Anonymous poster hash: 445f2...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå