AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Har ganske fin hud til vanlig, men har nå altså fått en giga-kvise på haka. Kan jeg "fryse den bort" med iskaldt vann/tannkrem eller andre ting? Sorry for infoen, men det ser ut som jeg har hevelse i haka, det er ikke noe "åpning" på den, den er bare veldig "fettete" og det kommer væske ut fra flere steder når jeg klemmer på den.. Anonymous poster hash: 54da1...38c
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Har ganske fin hud til vanlig, men har nå altså fått en giga-kvise på haka. Kan jeg "fryse den bort" med iskaldt vann/tannkrem eller andre ting? Sorry for infoen, men det ser ut som jeg har hevelse i haka, det er ikke noe "åpning" på den, den er bare veldig "fettete" og det kommer væske ut fra flere steder når jeg klemmer på den..Anonymous poster hash: 54da1...38c Tror at den må modnes først Anonymous poster hash: 1b13f...d45
dillyduzit Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 La den være, den vil gå bort av seg selv om en uke ca. Presser du den nå risikerer du å sprenge "guffen" under huden og da, kjære deg, er løpet kjørt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Har ganske fin hud til vanlig, men har nå altså fått en giga-kvise på haka. Kan jeg "fryse den bort" med iskaldt vann/tannkrem eller andre ting? Sorry for infoen, men det ser ut som jeg har hevelse i haka, det er ikke noe "åpning" på den, den er bare veldig "fettete" og det kommer væske ut fra flere steder når jeg klemmer på den..Anonymous poster hash: 54da1...38c Hvordan ser det ut (og konsistens på det som kommer ut? Er det blankt, er det ant. hvite blodlegemer som jobber med saken. Har det blitt tykkere og hvitt er den moden til å klemmes ut Anonymous poster hash: 1b13f...d45
Gjest BabyBlue Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Smør tomatsaft på den eller teip en bit tomat over den slik at "kjøttet" er over kvisa. Da modner de over natta og er lette å klemme ut
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jada, jeg klarte jo ikke å la den være i fred.. Rett og slett fordi den verker, fordi innholdet må ut. Så nå er hele haka blodrød av all klemminga, innholdet fortsatt ikke kommet ut og det verker! Jeg går ikke ut av huset sånn her i morgen, det er helt sikkert..Anonymous poster hash: 1a011...2bf
Gjest Badebuksa Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Jada, jeg klarte jo ikke å la den være i fred.. Rett og slett fordi den verker, fordi innholdet må ut. Så nå er hele haka blodrød av all klemminga, innholdet fortsatt ikke kommet ut og det verker! Jeg går ikke ut av huset sånn her i morgen, det er helt sikkert..Anonymous poster hash: 1a011...2bf Og dette er beviset på hvor sykt samfunnet har blitt. 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Og dette er beviset på hvor sykt samfunnet har blitt. Haha, sånn er det! - TsAnonymous poster hash: 1a011...2bf
Djungelvrål Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Haha, sånn er det! - TsAnonymous poster hash: 1a011...2bf Skal du ta egenmelding pga EN kvise? 1
Sillicious Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Zinksalve hjelper meg, gjør de mindre rød. Dette kan være en betennelse i talgkjertel (da er det væske isteden for sånn fast gugge..), om den du har ikke modnes så er det det. Ingenting å gjøre med, lurt å bare la den være. Har en sånnen på halsen selv nå, de er så forferdelig vonde!
Apocalypse Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Du kan ta en isbit på for å få ned hevelsen, men da risikerer du også at den blir vanskeligere å få ut. Jeg ville tatt på meg et stort skjerf og skyldt på vondt i halsen
dillyduzit Skrevet 23. juni 2014 #13 Skrevet 23. juni 2014 Haha, sånn er det! - TsAnonymous poster hash: 1a011...2bf Den dagen kvisene ser ut som du har gått på crack, da skal du få lov til å være hjemme. Det du gjør i morgen/i dag er en god fuktighetskrem, en dekkende concealer og går ut. Punktum. Tenk å lage så mye styr for en kvise/underbygget kvise da gitt. Selvfølgelig, ikke pent å se på men jeg legger ikke merke til andre sine kviser. Merket så vidt at kollega'en min hadde noen da hun spurte om de var synlige. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #14 Skrevet 23. juni 2014 Den dagen kvisene ser ut som du har gått på crack, da skal du få lov til å være hjemme. Det du gjør i morgen/i dag er en god fuktighetskrem, en dekkende concealer og går ut. Punktum. Tenk å lage så mye styr for en kvise/underbygget kvise da gitt. Selvfølgelig, ikke pent å se på men jeg legger ikke merke til andre sine kviser. Merket så vidt at kollega'en min hadde noen da hun spurte om de var synlige. Nå har jeg ikke for vane å være hjemme pga. en "kvise". Men jeg klarer faktisk ikke å snakke ordentlig, fordi det er som om jeg er lam i haka. No shit! Og jeg jobber på kjøpesenter, å må snakke med mange mennesker i løpet av dagen. Og det er så vondt at jeg nesten vurderer å gå til legen med det om jeg ikke får ut væsken idag!Anonymous poster hash: 1a011...2bf
dillyduzit Skrevet 23. juni 2014 #15 Skrevet 23. juni 2014 Nå har jeg ikke for vane å være hjemme pga. en "kvise". Men jeg klarer faktisk ikke å snakke ordentlig, fordi det er som om jeg er lam i haka. No shit! Og jeg jobber på kjøpesenter, å må snakke med mange mennesker i løpet av dagen. Og det er så vondt at jeg nesten vurderer å gå til legen med det om jeg ikke får ut væsken idag!Anonymous poster hash: 1a011...2bf Da tar du en ibux. En kvise på haka er ingenting, jeg har en under leppa og en som sitter som en monroe piercing. Drar forsatt på jobb i dag ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå