AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Altså, snoket på instagram/twitter/fb/osv. profilene deres, eller kanskje bare lagt mye merke til de på butikken, gymmen eller whatever, uten at du noen ganger har snakket med personen "in real life" Anonymous poster hash: ecdc6...39a
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Hehe, ja. En som jobber i resepsjonen på legekontoret, jeg er innom profilen hennes i alle fall ukentlig. Og så har jeg "stalket" personer som jeg vet jobber på matbutikker jeg handler. Kun innom facebook, instagram og twitter, aldri noe mer enn det... Anonymous poster hash: 7d72d...b61
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Ja.En jente som er gift med kompisen til en jeg dater. Hun virker som hun har drømmelivet jeg alltid har ønsket meg. Er innom fbook og instagramkontoen hennes for å se på bildene hun legger ut. Vet også (ut i fra fbook) hvor hun jobber men har aldri gått dit. Patetisk ja,jeg vet. Anonymous poster hash: 57aba...ccf 4
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Stalker naboene min på facebook (drit deilige), hehe... Anonymous poster hash: 67af6...00f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Ja noen av familien til han jeg liker på facebook. Men vil ikke kalle det stalking da infoen ligger offentlig, ment for at offentligheten (da inkludert meg) skal kunne se Anonymous poster hash: ebe20...338 1
Gjest earthquake Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Ja, bare på facebook og slikt selvfølgelig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Ja, litt flaut, men den nye dama til en jeg datet for en stund siden.. Hun har forholdsvis åpen profil så får mye informasjon ut av å se på den:p hun er supervakker og jeg er jo det beistet i forhold til henne.. så han gjorde rett i å dumpe meg, når han tydeligvis kunne få slike damer isteden :/ burde slutte med det, blir bare deppa av det igrunn Anonymous poster hash: 721ee...668
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Har vel hatt noe facebook-stalking av ekser til flørter og nye damer til ekskjærster/flørter… Anonymous poster hash: b9484...1bd
Gjest Booker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Hell yeah, stalker ei jente som jeg syntes er så vakker på facebook og instagram, haha.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Dere er seriøst snåle! Hvis du føler deg bedre nå, så bra for deg Anonymous poster hash: 721ee...668 7
Apocalypse Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Kun på internett, men det forekommer ja... Er for det meste jenter jeg har en "girl crush" på. Som regel eksponerer de seg veldig på div. sosiale medier så da ser jeg egentlig ikke noe galt i det. Eller så kan det hende jeg møter noen interessante på fest og da snoker jeg ofte litt på profilene deres etterpå Er også ganske praktisk av og til. For eksempel vet jeg nå hvor eksen til typen min trener
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Ja noen av familien til han jeg liker på facebook. Men vil ikke kalle det stalking da infoen ligger offentlig, ment for at offentligheten (da inkludert meg) skal kunne se Anonymous poster hash: ebe20...338 Jeg lurer også på hvorfor folk kaller det snoking eller stalking å se på info som ligger åpent på internett. Vil man ikke at folk skal se, lukker man profilen. Anonymous poster hash: 57763...39e
Dricka Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Ja, jeg titter innom i blant ja. Og da jeg treffer dem ute så er det nesten så jeg sier hei.. litt flaut egentlig, for jeg har jo sett dem før! 2
Gjest Vampen Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Hvis du føler deg bedre nå, så bra for deg Anonymous poster hash: 721ee...668 Jeg føler meg i grunn ikke bedre eller dårligere av denne tråden, men jeg er noe fascinert over at folk i fullt alvor sitter på nett og sniker på alt fra kassadama til familien til folk man liker. Hva i all vide verden får dere ut av det? 1
Gjest Booker Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Jeg føler meg i grunn ikke bedre eller dårligere av denne tråden, men jeg er noe fascinert over at folk i fullt alvor sitter på nett og sniker på alt fra kassadama til familien til folk man liker. Hva i all vide verden får dere ut av det? Slapp litt av.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Nja, ikke noe mer alvorlig enn at jeg har googlet dem. Synes det er spesielt morsomt å søke opp personer jeg snakker i telefonen, har en trang til å ville se hvordan den personen jeg snakker med ser ut Jeg fant også legen via google på facebook, skjønner ikke at han tør å la personer søke etter han Tenk om jeg var en gal pasient som la han til som venn da!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #19 Skrevet 23. juni 2014 Ja, jeg har en "hekt" som jeg stalker på instagram og facebook Litt flaut, men jeg syns bare han er vanvittig pen og blir glad bare jeg ser han. Stalker han ikke i real life da, overhodet. Også leser jeg blogger, se instagram og fb til "offentlige" personer, gjerne jenter eller kvinner som jeg er misunnelige på (som jeg tror har et perfekt liv). "Stalking" er egentlig et litt negativt ladet ord syns jeg, beundring er kanskje mer pasende. Anonymous poster hash: 5d956...6c6 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #20 Skrevet 23. juni 2014 Ikke stalket selv, men blitt stalket. Sånn typ Google alt som står om meg på nett, ta kontakt med venner og prøve å bli venn med de, sitte i buskene utenfor når jeg har hatt besøk etc.Anonymous poster hash: fba47...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå