Gå til innhold

Voksne kvinner som sikler etter Isac Elliot

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Isac Elliot, Finlands Justin Bieber, er bare 13 år gammel. Likefullt står eldre ungdommer og faktisk voksne kvinner og blir ville og kåte av denne gutten.

Jeg spør;

Hvordan hadde folket reagert om det var motsatt? Dvs. om det hadde vært en 13-årig jente og eldre ungdommer og voksne menn hadde blitt helt ville og gale etter henne? Det hadde nok blitt massiv fordømmelse og debatten om kvinneundertrykkelse og kvinner som sexobjekt hadde nok blusset kraftig opp.

Hva faen er det med folk i dag? Det er jo faen meg pedofilt! Det er fortsatt 2,5 år igjen til han når seksuell lavalder!

Anonymous poster hash: 1a36a...941
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Hvordan vet du at de blir "ville og kåte"? De jeg vet om som digger denne gutten er under 13, og det har ingenting med sex å gjøre, bare beundring. Det går faktisk an å være begeistret for noen uten å bli kåt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ville og kåte faktisk. Har jeg aldri merket noe til. Og selvfølgelig hadde det vært utrolig ekkelt dersom det var en 13 år gammel jente også.

Anonymous poster hash: 5622d...0cf
Skrevet

Forvitneleg! Ein mann ville vorten avskriven som grisut med ein gong.

AnonymBruker
Skrevet

Har du kopiert en tråd eller? Dette var jo tatt opp for lenge siden.

Jeg har aldri sett eller hørt om noen som er over 15-16 år som liker Isac Elliot. Men du har kanskje sett en del mødre som følger 12-13åringene sine på konsert. Så derfor er de der?

Og kåte? Hvor kommer det inn?

Anonymous poster hash: 4485e...0b6
  • Liker 1
Gjest Awzm me
Skrevet

Har aldri sett eller hørt om noen over 14 damer som har likt han utseendemessig. Om det er voksne damer på konsertene hans så er det vel fordi de ikke vil at sine 12 år gamle barn skal gå alene.

Sykt og perverst og tenke at gode foreldre er der for å fantasere om unggutten

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Isac Elliot, Finlands Justin Bieber, er bare 13 år gammel. Likefullt står eldre ungdommer og faktisk voksne kvinner og blir ville og kåte av denne gutten.

Jeg spør;

Hvordan hadde folket reagert om det var motsatt? Dvs. om det hadde vært en 13-årig jente og eldre ungdommer og voksne menn hadde blitt helt ville og gale etter henne? Det hadde nok blitt massiv fordømmelse og debatten om kvinneundertrykkelse og kvinner som sexobjekt hadde nok blusset kraftig opp.

Hva faen er det med folk i dag? Det er jo faen meg pedofilt! Det er fortsatt 2,5 år igjen til han når seksuell lavalder!

Anonymous poster hash: 1a36a...941

Når ble det pedofili å digge noens musikk? Og hvordan i huleste kan du vite at disse kvinnene ble kåte?

Det virker som du har en meget skitten og pervers fantasi,TS. God bedring.

Gjest Elseby13
Skrevet

Det er jo ikke noe seksuelt over denne gutten, som du sier er han jo et barn. Fansen hans er jo småjenter på 8-10 år. De voksne damene du har sett var mødrene til disse jentene.

Skrevet

Ikke hørt om denne fyren før han dukket opp på et senter jeg jobber på. Da var det en haug med kids her. Typ 10-12 år. Så ingen kåte kvinnfolk jeg hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...