AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Del Skrevet 22. juni 2014 Og man kan kjøre bil igjen. Det siste jeg drakk i går var ved 22/23 tiden, og drakk veldig mye. Er litt bekymret for å sette meg å kjøre nå, selv om det er mange timer siden. Men lurer derfor på om noen av dere vet? Har foresten hørt at alkohol bruker aldri mer enn 12 timer på å Forsvinne fra kroppen. (Er dette sant?) Anonymous poster hash: af151...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Santa Barbara Skrevet 22. juni 2014 #2 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg hadde ikke tatt sjansen. Noen bruker mye lenger tid enn 12 timer. Tror ikke jeg hadde kjørt før på kvelden, hvert fall hvis du drakk mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Del Skrevet 22. juni 2014 Det er veldig indiviuelt fra person til person hvor lenge alkoholen sitter i kroppen. Om du er usikker bør du for din egen og andres del la være å kjøre til du vet at du er 100% edru. Anonymous poster hash: 79b57...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #4 Del Skrevet 22. juni 2014 En gjennomsnittperson forbrenner 0,15 promille per time. Så er spørsmålet hvor på forbrenningskurven du ligger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christina146 Skrevet 22. juni 2014 #5 Del Skrevet 22. juni 2014 Finnes slike promilletester du kan kjøpe, tror du kan få kjøpt de på dagligvarebutikker, så er du helt sikker. Ellers ville jeg ikke kjørt om du er i tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 22. juni 2014 #6 Del Skrevet 22. juni 2014 Har du den minste tvil, så vent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg har en hellig regel. Har jeg drukket meg full, så kjører jeg aldri dagen etter. Selv om alkoholen teoretisk sett skal være ute av blodet utover ettermiddagen. Har jeg drukket uten å blitt noe full så kan jeg kjøre dagen etter. Sånn type 1-2 halvlitere øl. Ingen vits å spekulere i prosenter. Dessuten etter en kveld på fylla vil uansett gjøre en fyllesyk, uoppdaget og trøtt. Så like greit å la bilen stå dagen derpå.Anonymous poster hash: 7080f...fb2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinto2013 Skrevet 22. juni 2014 #8 Del Skrevet 22. juni 2014 Enig med anonym over. Selv om man ikke har promille, er man ikke nødvendigvis kjørbar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå