Salt Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Dere som bruker kontaktlinser, tar dere ekstra hensyn til det når dere kjøper mascara? Har hørt at man ikke bør kjøpe de som inneholder fibre som kan drysse i øynene f.eks. Har dere en å anbefale meg?
Gjest Estrela Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker kontaktlinser (Focus Dailies) og er stor fan av Maybelline Full`N`Soft i Very Black- den sitter som støpt (herlig børste som tar med alle vippene) vippene føles myke og sunne og den drysser ALDRI.
Arkana Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker kontaktlinser og tenker overhodet ikke på det når jeg velger mascara, har faktisk aldri brukt en mascara jeg har fått problemer med pga linsene. Min favoritt er YSL Volume Effet Faux Cils. Veldig bra, drysser ikke.
Lumiah Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker kontaktlinser, og har brukt de fleste typer mascaraer, både dyre og billige. Har aldri hatt noen problemer med noen. Bruker nå Diorshow fra CD, og er SUPER fornøyd med den.
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker kontaktlinser, og tenker aldri på det når jeg skal kjøpe mascara. Tror heller aldri jeg har fått tak i en mascara som drysser.
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 De eneste mascaraene jeg for det meste holder meg unna (etter råd), er vannfaste mascaraer. Hvis de begynner å drysse utover dagen, kan du fort bli rød og irritert på øyet.
Gjest Xavia Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har virkelig ALDRI opplevd at vannfast mascara drysser... (Og jeg har prøvd endel merker!)
Gjest Purple Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Jeg har linser og bruker bare vannfast mascara. Har aldri hatt noen problemer med dryssing eller andre ting. Jeg bruker mascara fra L'Oreal (husker ikke hva den heter, noe volumgreier... )
Gjest Virvel Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Jeg måtte bytte mascara da jeg begynte med linser. Den mascaraen jeg brukte var vannfast, og hvis jeg fikk litt på linsene stivnet det med det samme, og gikk rett og slett ikke vekk med mindre jeg tok mascarafjerner på. :o Sikkert ikke særlig bra... Nå bruker jeg Kanebo 38°, og den er finfin. Får jeg litt på linsen, er det bare å blunke det vekk. Den drysser heller ikke.
-Fisken- Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Jeg bruker også linser, men har heller aldri hatt noen problemer. Alle mascaraer funker. Har fått beskjed om å ikke bruke eyeliner på våtkanten, men det gjør jeg likevel. DEt er liksom meg, sånn jeg sminker meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå