AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Det er en gutt jeg er interessert i, og lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg kan ta kontakt? Har han på facebook og snapchat, men det blir bare fellesmeldinger på snap. Snakker aldri med han på facebook. Føler meg teit som må spørre om dette egentlig, i en alder av 20 år Slik er det når en har vært singel lenge desverre. Ønsker tips fra hvordan dere jenter gjør det, men også hvordan dere gutter ønsker å bli kontaktet. Anonymous poster hash: 32ca9...33f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Treffer du ham i det virkelige liv? Ikke start fra bak en dataskjerm. Anonymous poster hash: 44529...85a
studentjenta Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Følger Endret 22. juni 2014 av studentjenta
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Ja, det hender jeg møter han på butikken, men blir som oftest ikke mer enn et "hei". Synes det er vanskelig å starte en samtale sånn ut i det blå. Anonymous poster hash: 32ca9...33f
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Ja, det hender jeg møter han på butikken, men blir som oftest ikke mer enn et "hei". Synes det er vanskelig å starte en samtale sånn ut i det blå. Anonymous poster hash: 32ca9...33f Men har du hatt samtaler med ham? Hvordan vet du ellers at han er mannen for deg? Anonymous poster hash: 44529...85a
Gjest ashanti Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Ikke start fra bak en dataskjerm. Anonymous poster hash: 44529...85a Merkelig råd, i disse nettdating og Tinder tider Prøv å start en samtale med han på Facebook og se om han responderer noe særlig på det?
Meline37 Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Det er en gutt jeg er interessert i, og lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg kan ta kontakt? Har han på facebook og snapchat, men det blir bare fellesmeldinger på snap. Snakker aldri med han på facebook. Føler meg teit som må spørre om dette egentlig, i en alder av 20 år Slik er det når en har vært singel lenge desverre. Ønsker tips fra hvordan dere jenter gjør det, men også hvordan dere gutter ønsker å bli kontaktet. Anonymous poster hash: 32ca9...33f Prøv å få kontakt med han på facebook.Se om han tar kontakt igjen. Hvis han ikke gjør så ville jeg ha tenkt at jeg hadde prøvd ihvertfall, og så sett meg videre.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Merkelig råd, i disse nettdating og Tinder tider Kanskje verdt å tenke over hva slags suksessrating disse metodene har, ikke bare hvor vanlige de er? Majoriteten av "han ville bare ha sex" tråder her inne starter med nettdating. Teksting og chatting skaper falsk trygghet. Anonymous poster hash: 44529...85a
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #9 Skrevet 23. juni 2014 Men har du hatt samtaler med ham? Hvordan vet du ellers at han er mannen for deg? Anonymous poster hash: 44529...85a Han er kjekk selvfølgelig! Trenger da ikke mer enn det? Anonymous poster hash: 951d3...d6e
Gjest Soley Skrevet 23. juni 2014 #10 Skrevet 23. juni 2014 Han er kjekk selvfølgelig! Trenger da ikke mer enn det?Anonymous poster hash: 951d3...d6e Så du tror han er den rette for deg fordi han er kjekk? Eller er det slik at drømme gutten eller mannen din hår på utsende?
OppNedPåAlt Skrevet 23. juni 2014 #11 Skrevet 23. juni 2014 Hvis du kjenner han godt nok til å ha han på Facebook og snapchat, så kjenner du han godt nok til å si "Hei, hvordan går det med deg?" neste gang du ser han på butikken.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #12 Skrevet 23. juni 2014 Ja, smalltalk er greit. Vi har vært bekjente så lenge jeg kan huske, har fellesvenner osv. Jeg tenkte mer på hvordan gå frem ved å spørre om å finne på noe, bare vi to? TS Anonymous poster hash: 32ca9...33f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå