AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Jeg skal ha på meg dette (skjørtet er ikke helt sånn, litt med kremfarget) i en dåp. Er det et ok antrekk? I så fall, hva med tilbehør? Tenkte å ha på et par nude sko, nesten som disse: Hvorda ville dere stylet med tanke på tilbehør/smykker/veske? Anonymous poster hash: abbaa...9e4
Pooo Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Perleøredobber, en ring og et armbånd. En liten 'nude'veske. Antrekket er ok det. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Takk:) Flere?Anonymous poster hash: abbaa...9e4
troikaen Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Hvis dresscode er bunad en antrekket ditt litt for casual, synes jeg. Er det ikke oppgitt noen dresscode/du vet det er tiltenkt å være litt mer casual er antrekket ditt helt ok. Jeg ville hatt noen fine øredobber til og som Pooo foreslår en nude håndveske/clutch. Er genseren åpen nedover ryggen slik det ser ut til vær veeeldig forsiktig med hva som synes av bh. Det kan fort bli tacky.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå