Gå til innhold

Menn, når dere sjekker...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sjekker dere bare for å få dere noe, eller hender det at dere sjekker opp noen for å få dere en date og bli bedre kjent med vedkommende osv.?

Har inntrykk av at menn bare sjekker opp noen med hensikt å få seg en ONS, og at sjekking for å bli kjent med en potensiell partner ikke er like vanlig?

:klo:

Anonymous poster hash: feab2...fa6
Videoannonse
Annonse
Gjest Tingelinling
Skrevet

Menn leter også etter den eneste ene.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på, spesielt ute på byn?

Anonymous poster hash: 40f30...b64
AnonymBruker
Skrevet

Kansje det er fordi jeg er litt sjenert, men når jeg først manner meg opp og tar kontakt med noen så er det fordi jeg ser noe spesielt som jeg har veldig lyst å bli bedre kjent med ;)

Dette gjelder også ute på byen, kansje mye alkohol kan endre det litt, men målet er fortsatt å bli bedre kjent og forhåpentlig vis noe mer :yvonne:

Men så er ikke jeg typen som driver med ONS heller da, synest det bør være en viss grad av følelser med i bilde, ting blir liksom bedre da...

Anonymous poster hash: 1732a...dfb
  • Liker 3
Skrevet

Hvorfor spør du egentlig om dette? Du vet jo hva du får som svar.. 50% for å få seg noe, 50% for å finne seg en kjæreste....

• Liker 2
Gjest Leo Nardo
Skrevet (endret)

Selvsagt er det menn som 'sjekker' med det formål å bli bedre kjent. Hvordan skulle ellers alle menn som har kjæreste ha møtt noen om ikke?

Om du tenker utelukkende på hva som skjer ute på byen, gir spørsmålet med ett mer mening. For min del varierer det veldig på både dagsform, humør og selvsagt også hun jeg treffer.

Jeg har møtt jenter på byen som jeg har utvekslet nummer med og møtt igjen senere med det formål å bli bedre kjent.

Jeg har blitt med og tatt med hjem jenter hvor jeg tidlig har visst at det kun handler om å mette kjødets lyster og noen timer med lidenskap og moro.

Jeg har også blitt med og tatt med hjem jenter hvor jeg har hatt lyst til å bli bedre kjent med de, men hvor jeg også har hatt lyst til å ligge med de samme kvelden. I ettertid har jeg imidlertid innsett at det ofte kan være et dårlig utgangspunkt om man faktisk ønsker å bli bedre kjent.

:)

Endret av Leo Nardo
Skrevet

Som 34-åring har jeg hatt mine ONS. Det gir meg idag lite, og jeg er kun ute etter den ene spesielle. Om jeg kom i snakk med ei og det viste seg at hun kun ville ha noen å varme seg på, så tror jeg faktisk jeg hadde sagt nei, da fikser jeg det heller med venstrehånda. Hun måtte i så fall ha vært et blikkfang av rang!

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Som 34-åring har jeg hatt mine ONS. Det gir meg idag lite, og jeg er kun ute etter den ene spesielle. Om jeg kom i snakk med ei og det viste seg at hun kun ville ha noen å varme seg på, så tror jeg faktisk jeg hadde sagt nei, da fikser jeg det heller med venstrehånda. Hun måtte i så fall ha vært et blikkfang av rang!

Jeg har litt samme erfaring, bortsett fra at jeg bruker høyrehånden. Det hender imidlertid fortsatt at biologien tar overhånd.

Har penetrert nok vaginaer nå til at jeg vet hva det dreier seg om, så det er ikke lenger så spennende. Det jeg har lyst på nå er egentlig en kjæreste og jeg tror faktisk at jeg alt har møtt henne, selv om hun ikke vet det selv enda.

Hilsen en som fortsatt har to hoder.

Ett med hjerne og et som vil gjerne.

:)

Skrevet

Personlig så har jeg aldri sjekket opp noen totalt ukjente på et utested med mål om noe mer enn ONS. Det kan jo selvfølgelig hende at vedkommende absolutt kan være kjærestemateriale, men det er aldri noe jeg tenker på samtidig som jeg holder på med sjekkingen. Mye mulig det er pga. at jeg er såpass ung at å finne noen jeg kan tilbringe tiden resten av livet mitt ikke er så viktig enda.

Tenker man heller på normal dating, så vil jeg absolutt si at mer enn ONS er målet. Uten tvil. Selv om det kommer helt an på personen man dater. Finner jeg en jente med en super personlighet som jeg har overrens med, så er det helt super. Da kommer jeg garantert til å gå for mer enn ONS.

Er jenta derimot lite spennende, så vil jeg heller la være, og heller gå får et ONS hvis hun viser signaler om at hun føler det samme. Eventuelt ingenting. Det er vanskelig å finne en fasit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...