Gå til innhold

På biltur - bytte fryseelementer på bensinstasjonen, gjør man fortsatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var liten var dette vanlig. Når fryseelementene hadde smeltet, stoppet man på neste bensinstasjon, puttet elementene i fryseren, tok med seg noen som var frosne, betalte en femmer per stykk i kassa og slik hadde man kjøleboksen kald hele veien.

Nå er det jo veldig mange som har kjøleboks man kobler til strømuttaket i bilen, men vi har fortsatt en gammeldags en. Nå skal vi på biltur, og jeg lurer på om vi vil finne kjøleelementer på bensinstasjonene langs veien.

Noen som vet? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg var på kjøleboksmedkjøleelemeter-tur var det litt ymse.

Noen steder fikk jeg bytte, andre steder måtte jeg kjøpe nye elementer til 8-10 kr pga. helsetilsynets forskrifter.

Anonymous poster hash: 2898a...e2f
Skrevet

Høres jo for så vidt greit ut, det. Var det kjøleelementer å finne overalt når du trengte det?

AnonymBruker
Skrevet

Noen campingplasser tilbyr i hvert fall dette, vet ikke hvordan det er med bensinstasjoner.

Anonymous poster hash: c6f20...264
AnonymBruker
Skrevet

Dette har ikke vært et tilbud på de to bensinstasjonene jeg jobbet på i ungdomstiden i alle fall.

Anonymous poster hash: 45561...e40

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært innom alle dagligvarer i kommunen min, men ingen av dem selger fryseelementer, så jeg tror sjansen for å bytte slik du ønsker er minimal.

Anonymous poster hash: cae62...df2

AnonymBruker
Skrevet

Lette i ti butikker før jeg fant én pakke kjølelemeneter, ble frosne erter og annet slikt.... Det er tydeligvis ikke vanlig lenger, synd :(

Anonymous poster hash: 28062...cd0

• Liker 1
Gjest Raptuza
Skrevet

Prøvd biltema? Clasohlsen? Europris? Jula?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...