Apple- Skrevet 22. juni 2014 #1 Del Skrevet 22. juni 2014 Da jeg var liten var dette vanlig. Når fryseelementene hadde smeltet, stoppet man på neste bensinstasjon, puttet elementene i fryseren, tok med seg noen som var frosne, betalte en femmer per stykk i kassa og slik hadde man kjøleboksen kald hele veien. Nå er det jo veldig mange som har kjøleboks man kobler til strømuttaket i bilen, men vi har fortsatt en gammeldags en. Nå skal vi på biltur, og jeg lurer på om vi vil finne kjøleelementer på bensinstasjonene langs veien. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Del Skrevet 22. juni 2014 Sist jeg var på kjøleboksmedkjøleelemeter-tur var det litt ymse. Noen steder fikk jeg bytte, andre steder måtte jeg kjøpe nye elementer til 8-10 kr pga. helsetilsynets forskrifter. Anonymous poster hash: 2898a...e2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple- Skrevet 22. juni 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2014 Høres jo for så vidt greit ut, det. Var det kjøleelementer å finne overalt når du trengte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Del Skrevet 22. juni 2014 Noen campingplasser tilbyr i hvert fall dette, vet ikke hvordan det er med bensinstasjoner. Anonymous poster hash: c6f20...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Del Skrevet 22. juni 2014 Dette har ikke vært et tilbud på de to bensinstasjonene jeg jobbet på i ungdomstiden i alle fall. Anonymous poster hash: 45561...e40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #6 Del Skrevet 23. juni 2014 Jeg har vært innom alle dagligvarer i kommunen min, men ingen av dem selger fryseelementer, så jeg tror sjansen for å bytte slik du ønsker er minimal. Anonymous poster hash: cae62...df2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 29. juni 2014 #7 Del Skrevet 29. juni 2014 Tror nok det varierer litt hvor du får kjøpt kalde kjøleelementer. Jeg ville heller kjøpt en kjølebag som går på strøm. Ville også kjøpt en dings som passer på at kjølebagen ikke tømmer batteriet når bilen er parkert. Eks: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/12-volt/Bilbatteribeskytter-38245/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #8 Del Skrevet 29. juni 2014 Lette i ti butikker før jeg fant én pakke kjølelemeneter, ble frosne erter og annet slikt.... Det er tydeligvis ikke vanlig lenger, synd Anonymous poster hash: 28062...cd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 30. juni 2014 #9 Del Skrevet 30. juni 2014 Prøvd biltema? Clasohlsen? Europris? Jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå