Gå til innhold

ble ikke invitert i min søster sitt utdrikningslag....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

ei venninne av min søster sendte meg melding på face for lenge siden og spurte om jeg ikke kunne sende henne mailadressen min slik at hun fikk sendt ut info og invitasjon til min søsters utdrikningslag. det gjorde jeg, og tiden gikk. jeg sendte henne en mld på face for å forsikre meg om at hun hadde fått meldingen min på telefon, å hun leste den men svarte ikke.

I går ble søsteren min tagget i utdrikningslaget.

jeg ble så utrolig såret når jeg så det for det var noe jeg virkelig hadde gledet meg til. det er så sjeldent jeg og min søster ser hverandre, så jeg sendte melding til den såkalte venninnen å sa at det var dårlig gjort å spørre om mailadressen om jeg ikke skulle bli invitert.

Den har hun lest men ikke svart på. jeg tenker i mitt stille sinn "kjærring". å føler meg så trist.... hadde jo gledet meg...

uff måtte bare få det ut... sitter med en stor klump i halsen.... :trist:

snakk om å tråkke folk ned i søla....

Anonymous poster hash: 8e514...ed3
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Svelg det, og gå videre. Er vel denne veninnen sin skyld, og ikke din søster.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Svelg det, og gå videre. Er vel denne veninnen sin skyld, og ikke din søster.

skylder heller ikke på min søster, hvor får du det fra? men syns det var så råttent av denne venninden...

• Liker 5
Skrevet (endret)

Er det stor aldersforskjell på dere? Var de mange venninner som var med?

Kanskje hun visste at dere treffes sjeldent og trodde det var en grunn?

Endret av vestia
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det var råttent gjort!

Anonymous poster hash: 25238...e1c

• Liker 5
Skrevet (endret)

Kanskje de har tenkt å snakke om eller gjøre noe som hadde vært litt kleint for et familiemedlem å være med på?

Endret av ord deling
  • Liker 1
Skrevet

Høres merkelig ut. Har du møtt denne personen før?

AnonymBruker
Skrevet

5 års forskjell, så ikke mye.

hun veit at jeg gjerne vil komme, så tror dette var venninnen sitt pek. venninnen visste vel ikke om meg før det der, for hvordan skulle hun ellers sendt meg den meldingen? så søsteren min må jo ha nevnt meg.

AnonymBruker
Skrevet

Høres merkelig ut. Har du møtt denne personen før?

nei. så hun visste ikke hvem jeg var heller før hun sikkert fikk beskjed fra søsteren min eller noe sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig spesielt å ikke invitere søsteren ja. Hadde blitt kjempe lei meg jeg og.

Anonymous poster hash: 8227a...713

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig spesielt å ikke invitere søsteren ja. Hadde blitt kjempe lei meg jeg og.

Anonymous poster hash: 8227a...713

spesielt når jeg faktisk fikk melding der det sto om jeg ikke kunne sende mailadressen min sånn at jeg fikk info og invitasjon.... ser jo på det som om jeg faktisk skal bli invitert jeg da.

• Liker 3
Skrevet

Det synes jeg var veldig dårlig gjort! Jeg skjønner godt at du er lei deg TS. Har du snakket med søsteren din etter dette? Er det noen sjanse for at søsteren din ikke ville at du skulle bli med?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det synes jeg var veldig dårlig gjort! Jeg skjønner godt at du er lei deg TS. Har du snakket med søsteren din etter dette? Er det noen sjanse for at søsteren din ikke ville at du skulle bli med?

faktisk så er det en sjangs for det, for jeg sendte henne melding i dag om at jeg så at hun hadde hatt utdrikningslag og håpet hun hadde hatt det kjempefint, å skrev at jeg skulle jo egentlig fått invitasjon fra venninnen hennes men det hadde jeg ikke fått å at det var veldig synd.

men nå svarer hun ikke..... det gjør det jo bare enda sårere :trist:

Skrevet

spesielt når jeg faktisk fikk melding der det sto om jeg ikke kunne sende mailadressen min sånn at jeg fikk info og invitasjon.... ser jo på det som om jeg faktisk skal bli invitert jeg da.

Dette syntes jeg lukter en eller annen glipp et eller annet sted, ikke at noen med vilje ønsket å holde deg utenfor

Gjest Alohaa
Skrevet

Så utrolig dårlig gjort! Jeg hadde blitt kjempelei meg jeg også, helt klart.

Klem til deg ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette syntes jeg lukter en eller annen glipp et eller annet sted, ikke at noen med vilje ønsket å holde deg utenfor

til og med når jeg sendte venninnen en melding en mnd etter at jeg fikk spm om epostadressen min? skulle jo ikke vært mulig å bare glemme søsteren til bruden når jeg til og med sendte en påminnelse?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig dårlig gjort! Jeg hadde blitt kjempelei meg jeg også, helt klart.

Klem til deg ts

takk :hug:

det er sårt kjenner jeg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

faktisk så er det en sjangs for det, for jeg sendte henne melding i dag om at jeg så at hun hadde hatt utdrikningslag og håpet hun hadde hatt det kjempefint, å skrev at jeg skulle jo egentlig fått invitasjon fra venninnen hennes men det hadde jeg ikke fått å at det var veldig synd.

men nå svarer hun ikke..... det gjør det jo bare enda sårere :trist:

:hug:

Anonymous poster hash: 25238...e1c

• Liker 3
Gjest Jørild
Skrevet

Veldig spesielt at søsteren din ikke svarer, det ville såret meg mest.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt at søsteren din ikke svarer, det ville såret meg mest.

ja sendte melding på facebook, så hun leste den rett etter at den var sendt. kan ikke huske å ha gjort noe som skulle gjort henne sint på meg eller noe heller :( sist gang vi snakket så var jo alt bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...