Gå til innhold

Hva pleier dere å gjøre når det er helg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser en typisk helg ut for deg?

Anonymous poster hash: 91d1c...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fredag - Mulig helgehandel, sofasliting foran tv'n
Lørdag - Hagearbeid, tur eller hobby. Tv kos på kvelden
Søndag - Ta ting som de kommer, lade opp til ny uke

AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør ting med barna. Spiller fotball o.l. tar de med hvis vi gjør noen ærend. Ellers er det TV kos om kvelden. Kos med familien.

Anonymous poster hash: f11bc...1e7

AnonymBruker
Skrevet

Fredag - trene, ut med venner eller film hjemme.

Lørdag - bytur/ærend, god middag hjemme med familien, evt. filmkveld eller en bra serie på sofaen

Søndag - avslapning, lese en god bok, høre på musikk, trene

Anonymous poster hash: 82c66...c68

AnonymBruker
Skrevet

sover.

Anonymous poster hash: 08fec...5d6
  • Liker 6
Skrevet (endret)

Fredag - Tilbringes foran tv'en med noe godt å spise til.

Lørdag - På dagtid er det som oftest shopping, kaféturer, stranda o.l som står på agendaen, mens på kveldstid ender det stort sett opp med en bytur, kinotur eller noe annet sosialt.

Søndag - En dag jeg aldri planlegger med mindre det er noe spesielt. Så det jeg gjør på søndager er stort sett helt spontant.

Endret av Infinite
AnonymBruker
Skrevet

Ut å spise med noen, ta en fest, gå en tur i skog og mark, grille enten i en park eller på balkongen, dra å bade, shoppe litt om jeg trenger noe, drive med hobbyer; tegne, male, animere, redigere video og musikk, lager diverse armbånd og sånne småting. Er jeg lat daffer jeg på sofa'n med film, serier og spill, alene eller med samboer eller venner:)

Anonymous poster hash: ebe7f...716
Skrevet

Når kjæresten har barnehelg (annenhver) så gamer jeg hele helga :sjenert:

Når han har frihelg er jeg sammen med han, finner på noe sprell eller bare slapper av :)

Skrevet

Fredag er det som oftest helgehandling. Lørdag og søndag går mest til chatting med venner på andre kontinent, filmer og musikk.

Skrevet

Lager god mat, ser på film, serier og gamer med kjæresten.

Hender jeg går ut eller finner på noe annet sosialt, eller besøker familie, men det skjer vel maks en gang i måneden.

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på. Da jeg var student før sommeren ble det noen fester innimellom eller skolearbeid. Eller så satt jeg på pc en og gama, var litt hos kjæresten. Nå jobber jeg mye helg, men har jeg fri så blir jeg bare hjemme og ikke gjør noe spesielt.

Skrevet

Fredag:

Jobber hele kvelden.. Etterpå er det avslapping, gjøre klart for morgendagen osv

Lørdag:

Jobber så og si hele dagen.. Deretter drar jeg som oftest og treffer venner/drar ut på byen eller lignende. :vin:

Søndag:

Avslapping! Sover lenge, og gjør akkurat det som faller meg inn :)

Studentlivet :hjerte: - er det ikke fantastisk? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...