Gå til innhold

Kunne du blitt sammen med en som har dumpet deg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De som har dumpet meg har en trend i å komme tilbake etter gjerne flere år. Jeg vet ikke grunnen til dette. Svarer jeg pleier å få er: jeg var virkelig forelsket i deg, og jeg glemmer deg aldri. Du er selv skyld i at jeg måtte dumpe deg.

Problemet mitt er at jeg har problemer å tro på vedkommende når han har dumpet meg før. Jeg tør ikke å ta han tilbake.

Har dere lignende opplevelser eller har dere dumpet en og oppsøkt vedkommende igjen i lang tid etter?

Anonymous poster hash: 0d54b...ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis fyren sier "du er selv skyld i at jeg måtte dumpe deg" så ville det ringt kraftige varselklokker hos meg. Det hadde vært skikkelig showstopper. Greit nok at man må være to for å få et forhold til å fungere, så jeg hadde neppe vært fri for skyld selv heller, men en slik påstand ville fått meg til å bli mer enn bare litt skeptisk.

Når det er sagt så har jeg en periode vært sammen med en "seriedumper" og vi kom sammen igjen flere ganger. Men da var dumpingen av en helt annen art, han var hissig og ilter og kunne dumpe meg for de rareste ting (bagateller). Så ordnet det seg igjen når temperamentet hadde lagt seg etter noen dager. Men da han omsider dumpet meg skikkelig: "Du, jeg har tenkt litt, vi passer ikke sammen", så gikk jeg uten å se meg tilbake. Dels fordi det var en god grunn og jeg hadde kommet til samme konklusjon selv, dels fordi jeg hadde lovt meg selv at "dumper han meg en gang til, så GÅR jeg".

Selv da kom han tilbake etter noen måneder, men da var jeg lei av tullet og lei av meg selv så jeg tok ikke agnet. Han forble en eks. (Det eneste som irriterer meg litt i dag er at jeg ikke dumpet ham først... :fnise: )

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min dumpet meg etter et par måneder sammen, men vi ble sammen igjen etter to måneder da han angret. forholdet varte i to år til etter det, men jeg angrer på at jeg ga han en sjanse til. Det viste bare at han var veldig ustabil.

Anonymous poster hash: 0118e...684
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Et klart nei fra meg. Anonymous poster hash: 5d553...194

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De som har dumpet meg har en trend i å komme tilbake etter gjerne flere år. Jeg vet ikke grunnen til dette. Svarer jeg pleier å få er: jeg var virkelig forelsket i deg, og jeg glemmer deg aldri. Du er selv skyld i at jeg måtte dumpe deg.

Problemet mitt er at jeg har problemer å tro på vedkommende når han har dumpet meg før. Jeg tør ikke å ta han tilbake.

Har dere lignende opplevelser eller har dere dumpet en og oppsøkt vedkommende igjen i lang tid etter?

I utgangspunktet hadde jeg ikke ville tatt en tilbake som hadde dumpet meg, for hvorfor gjorde han det?

MEN, jeg har selv trukket meg unna en med god grunn. Og i dag angrer jeg som en hund!! Hadde jeg visst at det var kroken på døra fra hans side hadde jeg aldri gjort det, jeg er knust og har vært det i snart 6 mnd. Jeg hadde blitt sjeleglad hadde han gitt meg en ny sjanse. Men du må kjenne på det selv. Har du følelser så gi det en sjanse, men føler du ikke han er den rette men bare liker oppmerksomheten e.l så bør du selvsagt la vær. F.....så jeg angrer!!! :(

Anonymous poster hash: 4e051...5f9

Skrevet

Jeg sitter med en følelse av at mange menn tar kontakt med gamle ekser for å legge ut følere om det er mulig å få seg et raskt ligg igjen, eventuelt finne den letteste vei tilbake til noe fast når singellivet står i stampe. Jeg sitter med en følelse av at kvinner har en større tendens til å gi uttrykk for at man har snudd en stein og ikke under noen omstendigheter ønsker seg tilbake i tid.

Kunne jeg personlig blitt sammen med en som har dumpet meg? Jeg liker å tro at jeg ville sagt nei for min egen æres skyld, men i virkeligheten kommer det jo selvsagt helt an på hvor hardt det spilles ut. Dersom drømmedama mi dumpet meg imorgen og kom krypende tilbake to år senere med blomster, tårer, gaver, klemmer, og genuint anger ville jeg vurdert det sterkt. Når man først har bestemt seg for å elske noen livet ut er det nesten umulig å plutselig legge de følelsene fra seg. Om man blir dumpa av drømmepartneren og gå videre gjør man jo dét. Jeg tror ekte kjærlighet alltid blir liggende latent et sted der bak noen dører.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

når noen velger å si ordene "det er slutt," så ville jeg aldri ha klart å stole helt og fullt på vedkommende igjen. Det er en av bærebjelkene i et forhold for meg, å være trygg på at vedkommende er der for deg i tykt og tynt, uansett. Hva er ellers poenget?

Anonymous poster hash: 01549...acd
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eksen min dumpet meg etter et par måneder sammen, men vi ble sammen igjen etter to måneder da han angret. forholdet varte i to år til etter det, men jeg angrer på at jeg ga han en sjanse til. Det viste bare at han var veldig ustabil.

Trådstarter: Det er det jeg er redd for. Altså at jeg kommer til å bli dumpet igjen. Han skriver med meg på facebook, og jeg kjenner skeptisken. Husker at jeg var kjempeforelsket i fyren. Og det var mye bra med han helt i starten, men så ble han sur på meg for diverse ting jeg hadde sagt. Og da dumpet han meg. Jeg husker at jeg var knust av kjærlighetssorg den gangen, men så kom jeg over det. Og nå når han er tilbake på banen, så føler jeg bare for å la vær å møte han pga dette som skjedde sist. Det blir så rart og virker så feil å begynne på nytt med han pga måten det skar seg på sist. Jeg er fortsatt usikker, for på en måte så har jeg lyst å ta han tilbake. Og på en måte så er jeg redd det ikke vil fungere mellom han og meg.

Han er en flott mann, men hvorfor han vil ha meg igjen, og hvordan han tenker og opererer ... , det vet jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter: Det er det jeg er redd for. Altså at jeg kommer til å bli dumpet igjen. Han skriver med meg på facebook, og jeg kjenner skeptisken. Husker at jeg var kjempeforelsket i fyren. Og det var mye bra med han helt i starten, men så ble han sur på meg for diverse ting jeg hadde sagt. Og da dumpet han meg. Jeg husker at jeg var knust av kjærlighetssorg den gangen, men så kom jeg over det. Og nå når han er tilbake på banen, så føler jeg bare for å la vær å møte han pga dette som skjedde sist. Det blir så rart og virker så feil å begynne på nytt med han pga måten det skar seg på sist. Jeg er fortsatt usikker, for på en måte så har jeg lyst å ta han tilbake. Og på en måte så er jeg redd det ikke vil fungere mellom han og meg.

Han er en flott mann, men hvorfor han vil ha meg igjen, og hvordan han tenker og opererer ... , det vet jeg ikke.

Jeg ville faktisk ikke satset på det, spesielt ikke når du er usikker. Du sier selv at det blir så rart og virker så feil å begynne på nytt, da tror jeg det er det du bør høre på. Det er andre der ute du kan knytte deg til igjen og få et godt forhold til, du må ikke ta han tilbake for å få det :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Nei, jeg har for mye stolthet. Enten så vil du ha meg, eller så vil du ikke. Jeg forventer å bli behandlet med respekt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, litt selvrespekt må jeg ha. Skulle ønske jeg og eksen fortsatt var sammen, men kunne ikke tatt han tilbake, fordi jeg vet at jeg ikke hadde klart å stole på han igjen.

Anonymous poster hash: 9ce32...f0e
  • Liker 2
Skrevet

Kunne aldri blitt sammen med noen som har dumpet meg tidligere. Men må innrømme at om min nåværende kjæreste av en eller annen grunn hadde dumpet meg, for å så ville ha meg tilbake - hadde jeg uten tvil sagt ja. Dette er vel hovedsakelig fordi jeg er dum og tenker med hjertet og ikke hodet. Jeg er også for å gi flere sjanser, og å kjempe for forholdet og aldri gi opp.

Gjest Kvinneline
Skrevet

Hørte noe fint på tv'n i går.

'Aldri bli sammen med noen det tidligere har endt med. Det blir som å lese den samme boka to ganger, du vet hvordan det ender'.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg henger meg på med de andre her. Jeg kunne heller ikke blitt sammen med en som tidligere hadde dumpet meg.

Anonymous poster hash: ad24a...aba

Skrevet

Har som regel mistet interessen etter noen år, så har tidligere sagt nei. Kommer til å fortsette med det tror jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...