AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 En fyr jeg har møtt et par ganger kommer til meg på overnattingsbesøk snart. Han bor et stykke unna. Vi har møttes bare to ganger før, men hatt litt kontakt på snapchat. Jeg er helt uerfaren og kløne når det gjelder dating 1. Jeg er litt redd for at vi får litt lite å snakke om. Vet ikke enda om vi har god "snakkekjemi", det er dette jeg vil finne ut av nå. Har dere tips til samtaleemner dersom vi står helt fast? 2. Er det forventet at vi har sex? Jeg er uerfaren, og tror ikke jeg tør. Han er utrolig snill da, så han hadde nok tatt hensyn, men likevel.. Så har jeg en veldig smal seng (75 cm bred). Jeg kan jo ikke si at vi sover hver for oss? Eller? Har en større madrass i boden, kan jo legge frem den, men da virker det så organisert hehe. Hva gjør jeg? 3. Hva kan vi gjøre dersom det ikke er solingsvær? Håper på sol, så vi bare kan ligge på solstolene. Men hva kan vi finne på dersom det er overskya? Vil ha noen forslag i bakhånd. Han er kjent i området, så sightseeing er liksom ikke vits.. Anonymous poster hash: bf2be...aa4
mara2012 Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Hvor gamle er dere? Jrg hadde aldri invitert en date på overnatting, om jeg bare hadde en enkeltseng, med mindre jeg var sikker på at det ble sex. Selv da ville det vært litt kleint.. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Finn et spill å spille sammen. Hvorfor prate høl i hodet med hverandre de første datene? Monopol, quiz-spill, yatzy, sjakk etc. Ikke se film eller tv sammen. Da sitter dere bare passiv og gjør ikke noe sammen. Når dere skal knulle vet du selv når det er riktig. Anonymous poster hash: e3571...4e7 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Hvorfor skal han på overnatting hvis dere ikke skal ha sex? Jeg ville nok sagt ifra på forhånd at jeg bare har en enkeltseng. Ta han med på tur, stikk på kino/kafe/konsert e.l Anonymous poster hash: e83c7...0ae 1
Wiola Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Syntes spill som nevnt tidligere var et bra forslag. Da slepper du å være redd for klein stemning. Ellers går det jo an å ta en tur på bowling f.eks? Eller hagespill? Det er alltid morro:)
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Han bor er stykke unna, derfor avtalte vi overnatting. Men tror ikke jeg ønsker å ha sex med han, så håper ikke han regner med det. Vi er i midten av 20-årene (jeg er ekstremt uerfaren med gutter og dating). Spill var en god ide, kanskje han blir med på det:) Anonymous poster hash: bf2be...aa4
lalaB Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Får dere sove om dere skal ligge to stk i en liten enkeltseng? Om du ikke egentlig ønsker å ha sex, så er veldig dumt å legge opp til at dere skal sove to stk i den lille senga. Jeg hadde virkelig foretrukket en egen madrass, eventuelt at madrassen var stor nok til at vi kunne ligget der begge to. Når det gjelder samtaleemner så er det veldig avhengig av hva dere veit om hverandre fra før av. Hva har dere gjort på de tidligere datene, iogmed du ikke veit om dere har "snakkekjemi"?
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Dere to i den lille sengen er ensbetydende med sex. Derfor er spørsmålet, kunne du tenke deg sex med ham, om du ser forbi din egen usikkerhet.
happiest Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Spille, lage mat, gå tur. Kanskje du kan foreslå senere på kvelden at dere kan legge begge madrassene på gulvet i stuen, for så å se film sammen før dere sovner? Men jeg synes du skal gi beskjed til han at du ikke vil ha sex, dersom han hinter om dette. Evt. får du bruke mensen som unnskyldning.
Ferny Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Spille, lage mat, gå tur. Kanskje du kan foreslå senere på kvelden at dere kan legge begge madrassene på gulvet i stuen, for så å se film sammen før dere sovner? Men jeg synes du skal gi beskjed til han at du ikke vil ha sex, dersom han hinter om dette. Evt. får du bruke mensen som unnskyldning. Jeg synes ikke man skal behøve å si at man har mensen, dersom tilfellet er at man faktisk bare ikke er klar for sex med den andre personen. Det er jo en ærlig sak at man ikke er klar for det. Hadde nok lagt frem madrass jeg. Sånn at han skjønte tegningen ganske raskt. Er jo uansett hyggelig med en hjemmedate, og dersom man bor et stykke unna, så er det ikke så unaturlig at han overnatter, selv om det ikke er meningen å ligge sammen.
Maximillian Cohen Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 (endret) 1. Jeg er litt redd for at vi får litt lite å snakke om. Vet ikke enda om vi har god "snakkekjemi", det er dette jeg vil finne ut av nå. Har dere tips til samtaleemner dersom vi står helt fast? Pinlig stillhet er OK. Ikke tenk på det. 2. Er det forventet at vi har sex? Jeg er uerfaren, og tror ikke jeg tør. Han er utrolig snill da, så han hadde nok tatt hensyn, men likevel.. Så har jeg en veldig smal seng (75 cm bred). Jeg kan jo ikke si at vi sover hver for oss? Eller? Har en større madrass i boden, kan jo legge frem den, men da virker det så organisert hehe. Hva gjør jeg? Dette bestemmer du selv. Det er godt mulig han forventer sex, men om han er sånn omtrent oppegående så godtar han en natt på madrass på gulvet. Det er forresten mulig med to personer i en 0,75-seng...så lenge de er nyforelsket...og selv uten å ha sex. 3. Hva kan vi gjøre dersom det ikke er solingsvær? Håper på sol, så vi bare kan ligge på solstolene. Men hva kan vi finne på dersom det er overskya? Vil ha noen forslag i bakhånd. Han er kjent i området, så sightseeing er liksom ikke vits.. Ikke sats på solig samme hvordan været er. Klart det er mulig å slå i hjel noen minutter på en solseng, men det er ikke slik en blir kjent. Her er heldigvis ikke hele ansvaret ditt. Det er like mye hans ansvar at det hele ikke glir ut i flere timer med pinlig stillhet før dere ikke har dere... Endret 22. juni 2014 av Maximillian Cohen
tjolahei Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Jeg har også hatt overnattingsbesøk med tidligere dater der det ikke har blitt sex. Og når han var hjemme hos meg delte vi ei lita seng. Litt kos ble det naturligvis, men jeg sa ifra om at jeg kanskje sa stopp hvis vi gikk for langt. Er han en ordentlig mann så godtar han det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå