AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Hele tiden sier folk stygge ting til meg, og de er så negativt innstilt til meg. De kan si stygge ting om utseendet mitt, og de kan virke negativt innstilt til meg. Det har ofte skjedd at en venninne sier masse fine ting til en venninne av oss, mens hun bare ser nedlatende på meg ... EN annen venninne syns ikke jeg ser noe pen ut, og sier hele tiden at hun er pen og hun er populær hos gutta. Jeg merker at jeg har dårlig selvtillit pga dette. Blir usikker på gutter pga utseendet mitt. Husker at min eldre bror for ikke så lenge siden sa at jeg ikke akkurat var noen skjønnhet... Jeg er veldig lei meg pga utseendet mitt ... vet ikke hva jeg kan gjøre. Gikk til en psykolog som bare sa at jeg burde sminke meg ... Anonymous poster hash: 200df...ad8
Frk.K Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Du burde finne deg nye venner, å ikke ha de som trekker deg ned. Endret 22. juni 2014 av Frk.K 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Hva føler du er stygt i ansiktet ditt? Du kan prøve å finne sminkemetoder som fremhever dine pene trekk og skjuler de mindre pene Anonymous poster hash: dffe1...fac
Mrs Smith Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Mye du kan gjøre med bare sminke da Øyenbryn har mye å si f.eks. Kikk litt på sminkevideoer på youtube for å få litt tips. Har du foresten sett bilder av Sophie Elise før hun begynte å sminke seg ordentlig?
Gjest Idollet Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Ja, prøv å menge deg med andre. Ingen oppegående mennesker sier slik ting om andre. Ikke bry deg så fryktelig mye av hva du tror guttene tenker og. Prøv heller å få deg noen gutte bekjente. Skal innrømme at det ofte er guttene i skolen som kan være ganske stygge og bøllete, sier stygge ting osv. Bare ikke bry deg om dem, de har noen problemer, snakk med andre. 1
dillyduzit Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg tenker du 1. skal finne deg noen nye venner 2. Se deg selv i speilet, du er nok ikke så stygg som du tror. Det er ikke du som er den stygge i denne situasjonen for å si det slik. 1
Tibbie Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 De virker ikke så omtenksomme. Gjør du noe som gjør at de kanskje ikke liker deg så godt? Da er det enklere å være bitchy. Jeg aner ikke hvordan du ser ut, men om du sørger for fyldig og fint hår, solbrun hudtone og ren hud i ansiktet, myk, men mørk øyensminke, bronzer og klær i riktige farger når du langt. Og om du har mørkt og farget hår må du sørge for å aldri ha ettervekst! Det er ikke så pent. Jobb litt med utséendet du, så skal du se at du får litt mer selvtillit Lykke til!
Mariell007 Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Se deg i speilet finn 3 ting du liker ved deg selv og velg å fremhev disse. Hvis du for eksempel har fine lepper så kan du bruke leppestift og lipliner (pass på at du gjør det riktig) for å fremheve leppene. Nå vet ikke jeg helt hvordan du ser ut, men du kan gjøre ting som: Å ta sol Holde huden din ren (rens den, bruk fuktighetskrem) Bruk mascara og eyeliner Dekk ringene under øynene Gå med fint undertøy som du føler deg sexy i (da føler du deg automatisk penere, og litt selvtillit gjør folk penere) Ha litt volum i håret Også tror jeg du burde vurdere å bytte venner og henge mer rundt positive folk. 1
Gjest FuturePrimitive Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 For noen kokko svar du får her. Hvorfor er det TS som skal jobbe med utseende? Ser man ikke bra nok ut som man er?? Hun må få seg nye venner. Eventuelt droppe å ha venner til hun kan finne seg mer voksne folk å omgås. 5
sverre Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Å komme med en smaksdom på hva man synes om utseendet til en venn eller bekjent synes jeg mildest talt er betenkelig oppførsel. Riktignok kan det være velment å foreslå at litt kortere hår eller turkis sommerkjole hadde vært en forbedring - men som generell karakteristika på noen virker det rett og slett for dumt. Alle miljø har jo sine vurderingfaktorer. Blant enkelte er antall hestekrefter på bilen det viktigste, hos andre antall studiepoeng, noen miljø har stor interesse for fremmede kulturer, andre liker å utveksle erfaringer fra litteraturens verden. Det er muligens ikke så viktig å hevde seg i alle deler av livet som man kanskje tror som svært ung. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå