AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #1 Skrevet 22. juni 2014 Vil bare si først at jeg er utrolig glad i kjæresten min Han skal på ferie med en kompis to uker nå i sommer og to uker seinere på høsten. Kompisen bor langt unna, men syns det blir mye. Vi får bare en uke sammen i sommerferien. Kanskje bare jeg som er kjip? Skulle bare ønske vi kunne få mer tid sammen nå i sommer når begge har ferie. Turen på høsten er egentlig helt greit. Hva syns dere?Anonymous poster hash: f6a72...d2b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #2 Skrevet 22. juni 2014 Forstår deg veldig godt, hadde syntes det var utrolig kjipt selv.. Har du snakket med han om det? Anonymous poster hash: 73447...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Han snakka litt om det, ikke mye. Syns det er litt kjipt av meg siden de ses veldig sjelden, bare noen få ganger i året. Anonymous poster hash: f6a72...d2b
sophh Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Skjønner at det er kjipt. Men du og kjæresten er mye mer sammen ellers, enn han og kompisen - så for meg er det forståelig.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Jeg forstår jo også at han vil så mye tid som mulig med han når han har mulighet til det. En annen ting med det er vel at de planlegger mye hva de skal gjøre med billetter og sånn. Den uka vi har sammen blir vi for det meste hjemme. Håper ingen misforstår, veit de trives veldig godt sammen og er glad når jeg vet han har det bra Anonymous poster hash: f6a72...d2b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 Jeg forstår jo også at han vil så mye tid som mulig med han når han har mulighet til det. En annen ting med det er vel at de planlegger mye hva de skal gjøre med billetter og sånn. Den uka vi har sammen blir vi for det meste hjemme. Håper ingen misforstår, veit de trives veldig godt sammen og er glad når jeg vet han har det bra Anonymous poster hash: f6a72...d2b Men da er det ikke noe problem da? Du forstår han, og du er glad når han har det bra? Anonymous poster hash: 73447...cc1
Wiola Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 Skjønner at du synes det er kjipt ja. Kan ikke dere ta en langhelg en eller annen plass da? I tillegg til den uka dere har mener jeg. Å reise bort sammen er jo en herlig måte å bruke tid sammen på, og det gir kanskje et lite boost av feriefølelse (da dere ikke drar på ferie sammen i år).
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Det var en god idé Anonymous poster hash: f6a72...d2b
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Jeg synes det er veldig spesielt, at han skal på to ferier på to uker,med denne kameraten i løpet av så kort tid. Hvor gamle er dere? Anonymous poster hash: 84e40...6d2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 Det er vel litt rart at han setter av så mange uker til kompisen og bare en uke til deg. Hadde tatt det opp med han. Anonymous poster hash: 0a119...102
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå