Gå til innhold

Hvordan gå frem? sjekking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en gutt som er et par år eldre enn meg, jeg er 21. Vi bor på en liten plass, og har vært "bekjente"/visst hvem hverandre er så lenge jeg kan huske. Kompiser av han har tidligere fortalt meg at han var interessert i meg, men da var det ikke gjensidig fra min side. Vi flørtet litt over sms, men det var alt. Nå i senere tid har det endt med at jeg har vært med han hjem etter byn et par ganger, men har stukket før han har vaknet, og vi har ikke pratet om dette. Hver gang vi er ute i lag så ender vi opp slik som dette. Vi snapper litt sammen, men jeg ønsker å prøve å se om det er noe i mellom oss. Lurer på om dere har noen tips til hvordan jeg kan gå frem? Jeg er litt sjenert, og han blir så rolig i mitt nærvær(er ikke slik vanligvis) så jeg er redd det blir kleint å spørre om han vil se film etc. Lurer også på hvordan jeg skal spørre? Trenger noen gode tips!! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Jeeeeeeea
Skrevet

Du kan jo fortelle han at det er en film på kino som du ønsker å se, og spørre om han vil være med deg? Eller du kan bli igjen neste gang du blir med han hjem fra byen, og foreslå at dere tar dere en matbit/lager noe god mat sammen :) Jeg vet at det er skremmende, men det verste som kan skje er at han sier nei. Da har du ihvertfall prøvd. Til slutt vil han nok prøve å søke lykken andre steder, dersom han ikke vet at du er interessert. Lykke til!

Gjest multibox
Skrevet

Hva betyr det at du har "vært med han hjem etter byn et par ganger"?

Sovet sammen/hatt sex/klina? Eller har du blitt med han hjem for å snakke om skje-samlinger og øve på buktaling?

• Liker 1
Skrevet

Hva betyr det at du har "vært med han hjem etter byn et par ganger"?

Sovet sammen/hatt sex/klina? Eller har du blitt med han hjem for å snakke om skje-samlinger og øve på buktaling?

Haha, hatt sex, sovet sammen, så har jeg gått tidlig på morgenen.

Skrevet

Du kan jo fortelle han at det er en film på kino som du ønsker å se, og spørre om han vil være med deg? Eller du kan bli igjen neste gang du blir med han hjem fra byen, og foreslå at dere tar dere en matbit/lager noe god mat sammen :) Jeg vet at det er skremmende, men det verste som kan skje er at han sier nei. Da har du ihvertfall prøvd. Til slutt vil han nok prøve å søke lykken andre steder, dersom han ikke vet at du er interessert. Lykke til!

Takk for svar :biggrin: Kino blir litt uaktuelt her jeg bor, men sistnemnte var ikke dum! Tingen er bare at jeg ønsker å komme i kontakt med han utenom fyllesex. Ja, kjenner det er litt skremmende. Lenge siden jeg har vært interessert i noen, og da føler jeg det blir ekstra vanskelig.

Skrevet

Hvorfor drar du før han vokner? Da får dere jo aldri snakket sammen ordentlig uten alkohol innabords.

Skrevet

Hvorfor drar du før han vokner? Da får dere jo aldri snakket sammen ordentlig uten alkohol innabords.

Pga. kleinheten dagen derpå, samtidig som jeg ikke har vært særlig interessert før. Har ikke følt jeg har vært "god nok" for han. Vi har hatt det kjempefint de kveldene jeg har vært med han hjem, pratet i timesvis om løst og fast. Må også få frem her at det nå er mange mnd siden jeg har vært med han, juletidene var vell sist. Men han har sendt meldingen/snappet meg at han vil møtes, hvor jeg er osv. når vi er ute i samme by. (jeg bor borte pga. studier, er i hjembyen nå i sommer, føler derfor dette er et bra tidspunkt for å kunne se om vi har noe).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...