Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følelsen av å kunne gi alt for deg, men ikke få noe tilbake!

Følelsen av at du eier meg, tvinner meg rundt lillefingeren og tyner ut det siste jeg har igjen av selvrespekt!

Bare elsker den lite mandige følelsen når du skal bli med på date, men plutselig har fått omgangssyke en time før.

Jeg elsker at det er meg du ringer klokka 3 på natta når du er for full til å komme deg hjem fra byen selv. For ikke å snakke om når vaskemaskinen din er kaputt.

Bare digger at du leker med følelsene mine, og forvirrer meg ennå mer. I det ene sekundet er jeg den eneste du vil ha, i det neste er jeg et ekkelt dyr som ligger dødene i veikanten.

Elsker når jeg inviterer deg med på konserten du har snakket om så lenge. Elsker hvor glad du bilr når jeg står der med bilettene, men hvor trist du er den dagen du ikke kan bli med. Hytteturen med kollegaene var mye viktigere enn meg og konserten.

Jeg elsker å kjøre fra Oslo til Porsgrunn med ditt nye klenodium av et kjøleskap, fordi du ikke kan kjøre bil med henger selv. Bare elsker den spesielle måten du har å takke meg på - som innebærer total taushet og et tomt blikk.

Bare elsker den fantastiske måten du hysjer på meg når vi er ute blandt folk, og jeg skal fortelle noe.

Jeg virkelig digger hvordan alle ser at jeg er en tøffel, men at jeg bare ikke klarer å komme meg ut av det.

Jeg bare elsker hvordan hjernen min konstant fucker med meg. Når jeg drømmer ting om deg som er så langt fra virkeligheten som det går an.

F-aen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For ei drittkjerring!

Anonymous poster hash: 7c958...b78
  • Liker 4
Gjest Freakingawesome
Skrevet

Vel, du er jo strengt talt en tøffel. Slutt med det, du trenger ikke å plassere henne på en pidestall. Si ifra at nok er nok og om ikke det funker så drar du din vei.

Skrevet

Hun er ikke verdt å bruke tid på. Kutt kontakt, og kom deg videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det virker faktisk som du elsker å pines, når du gjentar dette i det uendelige. Viser hvor dum mennesket er i stand til å være. Dyr er mer lærenem enn det der.

Anonymous poster hash: f1834...411
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Neste gang forteller du at du kutter kontakten, stiller et ultimatum. Hun får velge deg eller noen andre, om det ikke blir deg så kan du fortelle at du her mer selvrespekt enn å bli brukt som en dørmatte. Og fyrer hun seg opp over det så sørger du for at det blir så månelyst at hun får en dag hun aldri vil glemme (da ikke i positiv forstand)

Anonymous poster hash: 75091...9ae
Gjest Tingelinling
Skrevet

Du er på et tøft sted akkurat nå. Jeg tenker at du selv setter fingeren på problemet og at du er ressurssterk nok til å løse det.

*søndagsklem*

Skrevet

Uff, medfølelse. Kom deg ut av det der...

Gjest SoccerPlayer
Skrevet

Du finner deg noe bedre enn den kjerringa der :)

Skrevet

Ja, det virker faktisk som du elsker å pines, når du gjentar dette i det uendelige. Viser hvor dum mennesket er i stand til å være. Dyr er mer lærenem enn det der.

Anonymous poster hash: f1834...411

Ja, dæven jeg er dum ass! Jeg er så dum at jeg ble forelsket. Stakkars meg

Skrevet

Hun fortjener ikke deg :blomst:

Se gjennom teksten du skrev en gang til. Det hjelper å lese det igjen og igjen, innse hvor langt det har gått. Hun kommer aldri til å elske deg, men makten hun har over deg

Gjest Ildergreier
Skrevet

Følelsen av å kunne gi alt for deg, men ikke få noe tilbake!

Følelsen av at du eier meg, tvinner meg rundt lillefingeren og tyner ut det siste jeg har igjen av selvrespekt!

Bare elsker den lite mandige følelsen når du skal bli med på date, men plutselig har fått omgangssyke en time før.

Jeg elsker at det er meg du ringer klokka 3 på natta når du er for full til å komme deg hjem fra byen selv. For ikke å snakke om når vaskemaskinen din er kaputt.

Bare digger at du leker med følelsene mine, og forvirrer meg ennå mer. I det ene sekundet er jeg den eneste du vil ha, i det neste er jeg et ekkelt dyr som ligger dødene i veikanten.

Elsker når jeg inviterer deg med på konserten du har snakket om så lenge. Elsker hvor glad du bilr når jeg står der med bilettene, men hvor trist du er den dagen du ikke kan bli med. Hytteturen med kollegaene var mye viktigere enn meg og konserten.

Jeg elsker å kjøre fra Oslo til Porsgrunn med ditt nye klenodium av et kjøleskap, fordi du ikke kan kjøre bil med henger selv. Bare elsker den spesielle måten du har å takke meg på - som innebærer total taushet og et tomt blikk.

Bare elsker den fantastiske måten du hysjer på meg når vi er ute blandt folk, og jeg skal fortelle noe.

Jeg virkelig digger hvordan alle ser at jeg er en tøffel, men at jeg bare ikke klarer å komme meg ut av det.

Jeg bare elsker hvordan hjernen min konstant fucker med meg. Når jeg drømmer ting om deg som er så langt fra virkeligheten som det går an.

F-aen

Kjenner mange mrnn som behandler kvinner slik også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...