Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere tenk hvis den jenta som aldri har vist seg frem, eller gjort noe tydelig. Vært aktiv på fb. Osvosv.. plutselig hadde skaffet seg blogg og vært halvveis naken?

Dere skjønner.. jeg er veldig opptatt av en spesiell type ting... men jeg kan ikke bli så god i det med mindre jeg lever 1000% for det.. så lett å tjene penger ved å vise seg frem ved den sporten så jeg kan leve drømmen min ..

Burde vel kanskje bare gjøre det. Drite i hva andre syns kanskje

Anonymous poster hash: f3ecd...a2a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lights
Skrevet

Jeg forstår ikke hva du prøver å si, men får samtidig inntrykk av at du svarer på ditt eget spørsmål?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken sport da?

Anonymous poster hash: b4b38...938
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at om du virkelig hadde talent så hadde du ikke trengt å fremstå som et billig ludder som må kle av deg for å få cred.

Anonymous poster hash: d197f...1eb
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva du prøver å si, men får samtidig inntrykk av at du svarer på ditt eget spørsmål?

Enig..

Skrevet

Fitness.. det ble et rart innlegg..men jeg elsker trening, jeg vil leve for det.. men man trenger penger så må jobbe, men jeg kan foråvidt satse hardt, slutte i jobben og leve for det. Men er for feig tror jeg

Skrevet

Lever dere for det dere elsker å gjøre?

Skrevet

Du kan jo begynne med blogging på si, sånn før du sier opp jobben mener jeg. Du blir ikke millionær over natten av å blogge.

Skrevet

Men det er det, starte en blogg ligger så fjernt for meg. Marketsføre meg selv liksom.. har du blogg?

Skrevet

i dag, 00:47

Men det er det, starte en blogg ligger så fjernt for meg. Marketsføre meg selv liksom.. har du blogg?

Du kan jo begynne med blogging på si, sånn før du sier opp jobben mener jeg. Du blir ikke millionær over natten av å blogge.

Skrevet

Nei, men jeg kan endel om emnet uten at jeg har lyst til å avsløre hvorfor :)

Skrevet

Kunne du kanskje gitt meg noen tips? Jeg kjenner jeg er lei av livet, jeg vil leve. Blogg er noe jg vurderer pga dt er dt som virker smartest for meg og drømmene mine

Nei, men jeg kan endel om emnet uten at jeg har lyst til å avsløre hvorfor :)

AnonymBruker
Skrevet

Husk at for å ha en bra blogg må du skrive godt og velformulert!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at noen drømmer skal fortsette kun som drømmer. Ikke alle drømmer kan eller bør realiseres.

Anonymous poster hash: bec4f...59c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenker ikke at jeg skal skrive noe spesielt, men vise min sport, for jeg vet dt er en veldig populær sport. Men for å bli god må jeg være 1000% dedikert alltid søke etter nye ting, bruke mye tid på å lære mer. Da er en blogg en god ting og bruke som hjelp.

Husk at for å ha en bra blogg må du skrive godt og velformulert!

Skrevet

Hvorfor? Blir ikke dt litt jantelov? mot min vilje til å være et fritt menneske?:)

Jeg tenker at noen drømmer skal fortsette kun som drømmer. Ikke alle drømmer kan eller bør realiseres.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mente det ikke sånn. :) Hvis man går for den store drømmen og det ikke blir noe av den, så har man mistet en fin drøm og man får den ikke tilbake igjen. Anonymous poster hash: bec4f...59c
Skrevet

Men man feiler alltid i starten, det er en læringsprosess. Akkurat som når man starter i en ny jobb, man er ikke god med en gang. Men man kan bli sykt god med riktig instilling og man er villig til å lære

Jeg mente det ikke sånn. :) Hvis man går for den store drømmen og det ikke blir noe av den, så har man mistet en fin drøm og man får den ikke tilbake igjen.

Skrevet

Beklager oppned svar, er på mobil :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes utallige fitnessblogger allerede, og jeg tror ikke det er de helt store pengene å hente. Jeg kjenner ei av de som er profilert og hun tjener lite penger på dette. Siden du er sånn i tvil så syns jeg du skal la være, la det forbli en hobby og sats på utdanning og jobb istedet :)

Anonymous poster hash: e86a0...f69

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...