Gå til innhold

Klarte å sende venneinv til kompisen....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt å snoka på facebook. Plutselig klarer jeg å sende venneinvitasjon til KOMPISEN til han jeg holder på med. Vi bor ikke på samme plass en gang, og jeg heller aldri møtt kompisen. Skjønte med en gang ikke hva som skjedde da det kom opp " "****** har godtatt din venneinv."

Herregud.... Sletta han igjen i full hast. Burde jeg sende han en melding, eller late som ingenting? Vet han er på samme vors som han jeg holder på med i dag.

Jeg er dødsflau! :lol:

Anonymous poster hash: 5dc8f...2be
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så flaut at du måtte opprette en tråd på kvinneguiden? Men ja, hadde blitt stressa selv, går nok fint og han tenker sikkert at du har stalka han. Ikke noe stress

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si noe sånt som at du trodde du kjente han eller at han var en annen, og bare beklage deg søtt og uskyldig?

Anonymous poster hash: 748c8...6b4
Skrevet

Eller at det er noe med facebooken din, virus, hacking etc. Om det skulle komme opp. Facebooken min drev plutselig å la til fult av randome folk, som jeg VET at jeg ikke har sett på profilen engang til. Da jeg skiftet passord så skjedde det aldri igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Høres det troverdig ut om jeg sier at han kom opp som "fåreslåtte venner", og at jeg kom borti når jeg gikk innpå for å se? :P

- TS

• Liker 7
Gjest Snuppi
Skrevet

Høres det troverdig ut om jeg sier at han kom opp som "fåreslåtte venner", og at jeg kom borti når jeg gikk innpå for å se? :P

- TS

Ja ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja ;)

Herlig! Da blir det svaret :plystre:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å overreagere.

Anonymous poster hash: d03ae...285
AnonymBruker
Skrevet

Snakk om å overreagere.

Anonymous poster hash: d03ae...285

Jeg vet, jeg vet.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo egentlig bare mer kleint at du sletta han igjen?heheh

Anonymous poster hash: 657ac...563
  • Liker 1
Skrevet

Tror du tar facebook litt for seriøst.

Skrevet

Er jo egentlig bare mer kleint at du sletta han igjen?heheh

Anonymous poster hash: 657ac...563

Da er det jo bare å si at hun merket dette "viruset" og slettet de som hadde godtatt :laugh:

• Liker 1
Skrevet

- TS

Haha, morsomt. Men funker å si det der. Men tenker vel at han du holder på med skjønner at du stalker han litt, særlig om kompisen og han er på samme fest. Tipper han godtok sånn at han kunne se bilder av den nye damen til kompisen. Haha!

Men alle er vel uansett innom facebooken til den man holder på med. Ikke noe krise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...