Gå til innhold

Dagens episode av special victims unit traff et ømt punkt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den går fortsatt nå på TvNorge og handler om en mann som voldtar. Jeg ble voldtatt på akkurat samme måte som jenta men uten at alkohol var inne i bilde da og det var han jeg datet som gjorde det, men jeg sitter her nå og skjelver skikkelig og merker at voldtekten fortsatt påvirker meg. Kjæresten min vet ikke om det, men nå tror jeg kanskje det er lurt å si det. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: f4761...485

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg :(

Du har blitt utsatt for noe helt grusomt og forjævlig! :(

Om dette er en mann du ser for deg en fremtid med råder jeg deg til å være så åpen og ærlig som du klarer.

Klem

Anonymous poster hash: 50b75...2d7

AnonymBruker
Skrevet

Føler med deg :(

Du har blitt utsatt for noe helt grusomt og forjævlig! :(

Om dette er en mann du ser for deg en fremtid med råder jeg deg til å være så åpen og ærlig som du klarer.

KlemAnonymous poster hash: 50b75...2d7

Ja, jeg har bare ikke funnet noe riktig tidspunkt å si det, men finnes vel ingen riktige tidspunkt for slikt... Jeg tenker også på hvor vondt for han det vil være å høre det. Uff <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('>

Skrevet

synes først du skal ta kontakt med noen profesjonelle som kan hjelpe deg med dette, så kan de hjelpe deg i forhold til hvordan du skal si det til han

AnonymBruker
Skrevet

synes først du skal ta kontakt med noen profesjonelle som kan hjelpe deg med dette, så kan de hjelpe deg i forhold til hvordan du skal si det til han

Jeg har fått hjelp tidligere, men har ikke behov for det lengre. :) -TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...