Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde den feilen at jeg fortalte en gutt at jeg syntes han er deilig og nå slutter han ikke mase. Var ute på byen en kveld og jeg gav ham selvsagt nummeret mitt. Det hadde seg slik at vi satt å drakk og hadde det morro. Litt om litt spurte ham meg ganske så direkte hva jeg synes om han og jeg sa det som det var, at han er litt søt men var en del ølbrillefaktor involvert da. Uansett så angrer jeg nå og er ikke intressert i noe mer, men han sender meg meldinger og tar ikke hintet om at jeg vil at han skal slutte. Jeg tenker det kan bli litt hensynsløst å si det så direkte og han har jo bare vært snillheten selv mot meg, så jeg føler meg litt dårlig for å holde dette gående. Vil jo ikke at han skal få feil ide heller men det er vanskelig å nekte ham. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 478b4...63c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg gjorde den feilen at jeg fortalte en gutt at jeg syntes han er deilig og nå slutter han ikke mase. Var ute på byen en kveld og jeg gav ham selvsagt nummeret mitt. Det hadde seg slik at vi satt å drakk og hadde det morro. Litt om litt spurte ham meg ganske så direkte hva jeg synes om han og jeg sa det som det var, at han er litt søt men var en del ølbrillefaktor involvert da. Uansett så angrer jeg nå og er ikke intressert i noe mer, men han sender meg meldinger og tar ikke hintet om at jeg vil at han skal slutte. Jeg tenker det kan bli litt hensynsløst å si det så direkte og han har jo bare vært snillheten selv mot meg, så jeg føler meg litt dårlig for å holde dette gående. Vil jo ikke at han skal få feil ide heller men det er vanskelig å nekte ham. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 478b4...63c

Si det rett ut som det er. Da slipper han å kaste vekk tiden sin og følelsene sine på deg. Vet selv godt hvor bullshit det er å kaste bort tid på noen som gir katta tilbake.

..... og hvor mye bedre det er når den personen man kaster bort tid på heller bare er ærlig fra starten.

Endret av MS.MR
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du faktisk sagt rett ut at det var ølbrillefaktor, og enda gir han seg ikke? Da får du bare blokkere ham på telefonen. Og kast de brillene.

Anonymous poster hash: 76a2a...15c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...