Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #21 Skrevet 22. juni 2004 Jeg er fornøyd med First Price (Bunnpris, Meny og Kiwi), men de likner jo litt på ob. Men det kan jo være vert å sjekke ut.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #22 Skrevet 22. juni 2004 Jeg bruker de største tampongene, men de lekker likevel. Og jeg er ikke skadet i skjeden. Hva er feil?
Pusebaby Skrevet 22. juni 2004 #23 Skrevet 22. juni 2004 Da må du rett og slett skifte oftere for du har mest sannsynlig ganske kraftige blødninger...
Arkana Skrevet 22. juni 2004 #24 Skrevet 22. juni 2004 Jeg får mensen på torsdag' date=' og jeg inviterer herved alle dere tvilere hjem til meg, så kan dere selv få se at de OBene jeg har ikke loer. [/quote'] Ok, sees torsdag kl. 07.00.
jouvel Skrevet 22. juni 2004 #25 Skrevet 22. juni 2004 Hei dere Hadde tenkt til å starte en ny tråd om dette med OBer, men ser jo nå at dette er et heftig diskutert tema allerede. Jeg har vært tre år i utlandet, og har har ikke fått med meg denne grusomme overgangen fra gammel til ny loete OB. Hva tenkte de på? I Australia hvor jeg var fantes det en type som het Libra, som var helt lik den gamle OBen. Angrer på at jeg ikke kjøpte med meg en pall! Leser her at First Price sine er som de gamle OBene. Stemmer det? Noen som har noen andre merker de er fornøyd med? Og ja, de nye OBene loer! jouvel
jouvel Skrevet 22. juni 2004 #26 Skrevet 22. juni 2004 Nå har jeg begynt med dette: http://www.keeper.com Er kjempefornøyd. Ingen lekkasje mer, og masse penger spart. Titta på den websiden, men det står ikke noe om hvordan man bruker den. Er det en slags skål som man tømmer for blod? Hørtes litt grisete ut... jouvel
Gjest Poirot Skrevet 22. juni 2004 #27 Skrevet 22. juni 2004 Nei, First price er mer som den nye OB enn som den gamle.
Gjest allium Skrevet 22. juni 2004 #28 Skrevet 22. juni 2004 Titta på den websiden, men det står ikke noe om hvordan man bruker den. Er det en slags skål som man tømmer for blod? Hørtes litt grisete ut... jouvel Noen reagerer sånn, ja. Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Brukte bind og tamponger er mye eklere. Jeg tømmer morgen og kveld. Vasker hendene før og etterpå. Den kan brukes på stranden, uten at jeg må skifte etter bading. Den kan brukes over natten. Og den er grei å sette inn også de siste dagene; det er ikke tamponger. Det føles som jeg røsker istykker slimhinnene.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #29 Skrevet 22. juni 2004 På Maxi i Trondheim hadde de en stooooor kasse med gamle OB til 10 kr pakka for en stund tilbake... Gjett om jeg hamstra :D Selvom jeg heller ikke opplever lo som noe stort problem liker jeg gamle OB best...
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2004 #30 Skrevet 22. juni 2004 Det høres jo ikke så ille ut. Er den på størrelse med en vanlig tampong? jouvel
Gjest allium Skrevet 22. juni 2004 #31 Skrevet 22. juni 2004 Det høres jo ikke så ille ut. Er den på størrelse med en vanlig tampong? jouvel Var den til meg tro ? Nei, den er mye større. Jeg ble blek da jeg så den, og tenkte at dette går aldri, jeg får jo ikke inn de største tampongene engang. Men med litt lunkent vann går det fint. Silikon er glattere enn bomull. Dessuten bretter man den to ganger først. Du kan lese en morsom test her: http://www.invisible-city.com/new/articles...x.php?article=1
jouvel Skrevet 24. juni 2004 #32 Skrevet 24. juni 2004 Var den til meg tro ? Nei, den er mye større. Jeg ble blek da jeg så den, og tenkte at dette går aldri, jeg får jo ikke inn de største tampongene engang. Men med litt lunkent vann går det fint. Silikon er glattere enn bomull. Dessuten bretter man den to ganger først. Du kan lese en morsom test her: http://www.invisible-city.com/new/articles/index.php?article=1 Ja det var den Leste artikkelen og begynner å bli litt overbevist, men er det flere som har prøvd dette? jouvel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå