AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #21 Skrevet 22. juni 2014 Takk for svar! Flere som vet? Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #22 Skrevet 24. juni 2014 Jeg lurer sånn på hva jeg skal gjøre med dette her.. Virker som det ikke er noen løsning i det hele tatt... Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #23 Skrevet 25. juni 2014 Jeg lurer sånn på hva jeg skal gjøre med dette her.. Virker som det ikke er noen løsning i det hele tatt... Anonymous poster hash: 5514b...aaf Bruk en liten dildo og "trene" med. Når du er stram nok til å kjenne den godt, så slipper du å tenke på en sånn problemstilling.Anonymous poster hash: 7faff...3bf
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2014 #24 Skrevet 25. juni 2014 Finn deg en mann med større pikk. Anonymous poster hash: 52e0f...0e4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2014 #25 Skrevet 26. juni 2014 Finn deg en mann med større pikk.Anonymous poster hash: 52e0f...0e4 Da blir hun jo bare videre. Menn med veldig store vokser jo ikke på trær akkurat. 95% ligger jo på mellom 10- 18 cm, så blir ikke så lett. Kjedelig å bare kan være med ca 2% av gutter da.Anonymous poster hash: 7faff...3bf
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #26 Skrevet 27. juni 2014 Bruk en liten dildo og "trene" med. Når du er stram nok til å kjenne den godt, så slipper du å tenke på en sånn problemstilling. Anonymous poster hash: 7faff...3bf Skal prøve dette:) Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #27 Skrevet 27. juni 2014 Finn deg en mann med større pikk. Anonymous poster hash: 52e0f...0e4 Merkelig svar å gi. Og han jeg er med har allerede stor. Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #28 Skrevet 27. juni 2014 Merkelig svar å gi. Og han jeg er med har allerede stor. Anonymous poster hash: 5514b...aaf Ja blir bare flåsete.. Hun spurte jo om tips som kan hjelpe.Anonymous poster hash: 7faff...3bf
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #29 Skrevet 27. juni 2014 Jeg fikk for noen år siden en kommentar på at jeg er løs nedentil. Dette har plaget meg veldig, og jeg sliter veldig med å nyte sex etter denne kommentaren. Han som sa det fikk omtrent alltid utløsning, men det var ca. to ganger han ikke klarte å komme at han kom med den kommentaren. Han mente det ikke vondt, men jeg plages veldig av det.. Jeg plages så veldig at jeg ikke klarer å nyte sex og tenker bare på at jeg må være trang nok. Dette fører til at jeg under hele sexakten strammer musklene i skjeden. Ikke rytmiske sammentreninger, men jeg strammer dem hele tiden slik at jeg skal bli trangere. Han jeg har sex med nå sier jeg er trang og god, og det er nok nettopp fordi jeg strammer... Og nå klarer jeg ikke la være å stramme under sexen, for da vil han jo merke det. Men jeg kan jo ikke holde på å stramme under hele sexakten lenger, jeg klarer jo ikke nyte eller tenke på noe annet da... Dersom jeg gjør knipeøvelser utenom sexakten, vil jeg da bli strammere nedentil hele tiden, eller bare få muskler som strammer kratigere når jeg velger å bruke dem? Jeg vil nemlig veldig gjerne bli strammere nedentil uten å måtte stramme under sexakten... Noen som vet? Anonymous poster hash: 5514b...aaf Sikker viten finnes kanskje ikke, men jeg vil tro det er med skjedemusklene som med andre muskler. Dersom de er trent vil de bli strammere. Anonymous poster hash: d2615...faf
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2014 #30 Skrevet 27. juni 2014 Sikker viten finnes kanskje ikke, men jeg vil tro det er med skjedemusklene som med andre muskler. Dersom de er trent vil de bli strammere. Anonymous poster hash: d2615...faf Håper det.. Anonymous poster hash: 5514b...aaf
Chevelle Skrevet 27. juni 2014 #31 Skrevet 27. juni 2014 Da blir hun jo bare videre. Menn med veldig store vokser jo ikke på trær akkurat. 95% ligger jo på mellom 10- 18 cm, så blir ikke så lett. Kjedelig å bare kan være med ca 2% av gutter da.Anonymous poster hash: 7faff...3bf Hun er vel ikke vid i lengden på vagina vel? Finnes da menn med tykke og kortere penis enn de over 18 cm. Å ha over 18 cm er ikke ensbetydende med å ha tykk kuk.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #32 Skrevet 28. juni 2014 Hun er vel ikke vid i lengden på vagina vel? Finnes da menn med tykke og kortere penis enn de over 18 cm. Å ha over 18 cm er ikke ensbetydende med å ha tykk kuk. Ja du sier noe der. 10-15 cm og normal tykkelse er mye bedre enn tynn og 18 cm likssom. Men uansett så blir det bare dumt å sette et tall på hva som er lite eller stort. Det er jo følelsen man får når man har sex der og da. Gidder jo ikke ha sex med ei jente og henge meg opp i at hun er vid. Nyter henne og personen. Driter jo i om det ikke kjennes like godt som med exen, fordi er ikke der nytelsen sitter. Den sitter i hjernen.Anonymous poster hash: 7faff...3bf
Tarsan97 Skrevet 28. juni 2014 #33 Skrevet 28. juni 2014 Du...skjønner dette plager deg. Som mann må jeg bare si, det har ikke mye og si "lø" eller ikke så løs. Det skal være bra utrolig ekstremt før det skal ha noe og si. Det var helt teit av han der fyren og si det.
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2014 #34 Skrevet 28. juni 2014 Du...skjønner dette plager deg. Som mann må jeg bare si, det har ikke mye og si "lø" eller ikke så løs. Det skal være bra utrolig ekstremt før det skal ha noe og si. Det var helt teit av han der fyren og si det. Helt enig! Sånne ting sier kun folk som er tilbakestående og ikke har sosiale antenner. Glem det så fort som mulig, og glem den fyren.Anonymous poster hash: 7faff...3bf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #35 Skrevet 29. juni 2014 Ja du sier noe der. 10-15 cm og normal tykkelse er mye bedre enn tynn og 18 cm likssom. Men uansett så blir det bare dumt å sette et tall på hva som er lite eller stort. Det er jo følelsen man får når man har sex der og da. Gidder jo ikke ha sex med ei jente og henge meg opp i at hun er vid. Nyter henne og personen. Driter jo i om det ikke kjennes like godt som med exen, fordi er ikke der nytelsen sitter. Den sitter i hjernen. Anonymous poster hash: 7faff...3bf Håper han tenker dette også.. Veldig frustrerende å ha det sånn. Det har ødelagt hele sexlivet mitt. Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #36 Skrevet 29. juni 2014 Du...skjønner dette plager deg. Som mann må jeg bare si, det har ikke mye og si "lø" eller ikke så løs. Det skal være bra utrolig ekstremt før det skal ha noe og si. Det var helt teit av han der fyren og si det. Enig. Har ødelagt hele sexlivet mitt den ene kommentaren. Det sier nok litt om min selvstillit, men uansett en unødvendig kommentar. Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #37 Skrevet 29. juni 2014 Helt enig! Sånne ting sier kun folk som er tilbakestående og ikke har sosiale antenner. Glem det så fort som mulig, og glem den fyren. Anonymous poster hash: 7faff...3bf Jeg skal prøve å glemme.. Det er veldig vanskelig.. Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #38 Skrevet 29. juni 2014 TS her Ville dere bare plutselig ikke strammet lenger under sex og sett hvordan det går? Eller ville dere snakket med han om det først? Hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #39 Skrevet 29. juni 2014 TS her Ville dere bare plutselig ikke strammet lenger under sex og sett hvordan det går? Eller ville dere snakket med han om det først? Hva ville dere gjort?Anonymous poster hash: 5514b...aaf Ja det syns jeg du burde gjøre. Kan hende han holder ut litt lengre også da, hvis han sliter med å komme fort når du strammer.Anonymous poster hash: 7faff...3bf
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2014 #40 Skrevet 30. juni 2014 Ja det syns jeg du burde gjøre. Kan hende han holder ut litt lengre også da, hvis han sliter med å komme fort når du strammer. Anonymous poster hash: 7faff...3bf Ja, han kommer realtivt fort når jeg strammer, så kanskje jeg skal prøve å ikke stramme og ser hvordan det går. Gruer meg til det... Så du villle gjort det uten å snakke med han om det? Vil han merke stor forskjell tror du? Anonymous poster hash: 5514b...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå