AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Jeg fikk for noen år siden en kommentar på at jeg er løs nedentil. Dette har plaget meg veldig, og jeg sliter veldig med å nyte sex etter denne kommentaren. Han som sa det fikk omtrent alltid utløsning, men det var ca. to ganger han ikke klarte å komme at han kom med den kommentaren. Han mente det ikke vondt, men jeg plages veldig av det.. Jeg plages så veldig at jeg ikke klarer å nyte sex og tenker bare på at jeg må være trang nok. Dette fører til at jeg under hele sexakten strammer musklene i skjeden. Ikke rytmiske sammentreninger, men jeg strammer dem hele tiden slik at jeg skal bli trangere. Han jeg har sex med nå sier jeg er trang og god, og det er nok nettopp fordi jeg strammer... Og nå klarer jeg ikke la være å stramme under sexen, for da vil han jo merke det. Men jeg kan jo ikke holde på å stramme under hele sexakten lenger, jeg klarer jo ikke nyte eller tenke på noe annet da... Dersom jeg gjør knipeøvelser utenom sexakten, vil jeg da bli strammere nedentil hele tiden, eller bare få muskler som strammer kratigere når jeg velger å bruke dem? Jeg vil nemlig veldig gjerne bli strammere nedentil uten å måtte stramme under sexakten... Noen som vet? Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Man kan stramme utenom sexakten også, ja. Det var da virkelig ikke spørsmålet. Jeg er fullt klar over at man kan stramme utenom sexakten også. Spørsmålet er om slike knipeøvelser fører til at man faktisk blir trangere nedentil, eller om man bare klarer å knipe sterkere når man først velger å bruke dem? Anonymous poster hash: 5514b...aaf
jessica90 Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 stakkars så slem han er, du kan finne deg en annen man som har stor pikk og kjuk.Så du ikke trenger å være usikker på underlivet dit, med så stygg kommentar. Du skal nytte sex du også.
Gjest Lille-pus Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 (endret) "For noen år siden" sider du.... så i "noen år" nå så har du ikk tillatt deg selv å ha glede og føle nytelse...? Unnskyld... men... du inngår et forhold til ham du nå har sex med... uten å ha utbytte av sex'en? - er det det du sier? Start på nytt er mitt beste råd. Ny mann. Ikke knip sammen skjedemusklene første gangen dere har penetrasjonssex... og du skal se det hele går veldig mye bedre. Det er deg selv du har ført bak lyset ved å oppføre deg slik du har gjort, - stopp med det. Og den brødgjøken "for noen år siden" han skal du ikke ofre en tanke. Hvorfor lar du toskeskap fra en 'manns' side få ødelegge resten av ditt voksne sexuelle liv? - er han verd det? Think not. Edit: Å leke seg med å knipe og slippe vil holde musklene i trim, men jeg er ikke så aldeles sikker på at man krymper flere størrelser av det... Likevel er det jo ok å ha muskler som er i trimmet stand. Normalt sett er det blodtilstrømningen til underlivet som fungere slik som ereksjonen av penis gjør. Og da blir det trangere Så er det jo gøy å leke med å stramme og endre påført tetthet mot kuken hans da, men det er i en leken sammenheng... og det høres ikke ut som det er der du er for øyeblikket. Endret 22. juni 2014 av Lille-pus 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #6 Skrevet 22. juni 2014 stakkars så slem han er, du kan finne deg en annen man som har stor pikk og kjuk.Så du ikke trenger å være usikker på underlivet dit, med så stygg kommentar. Du skal nytte sex du også. Hun har en annen mann enn han som sa det, så hvorfor skal han nye sbi for hba andre sa? Synes svaret ditt er kynisk til en dame som har et problem som sitter mer mellom øra enn mellom beina. Men men, deg om det. Håpløst å be henne om å finne seg en med større pikk. Det skulle tatt av her om en mann hadde sagt at noen må finne seg ei med trangere fitte fordi ei har sagt at hun synted pikken var litt liten. Hba om hun elsker mannen hun har må?? Til TS. Snakk med gynekologen din, eventuelt en psykolog. Hilsen en mann. Anonymous poster hash: e8db9...749 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #7 Skrevet 22. juni 2014 "For noen år siden" sider du.... så i "noen år" nå så har du ikk tillatt deg selv å ha glede og føle nytelse...? Unnskyld... men... du inngår et forhold til ham du nå har sex med... uten å ha utbytte av sex'en? - er det det du sier? Start på nytt er mitt beste råd. Ny mann. Ikke knip sammen skjedemusklene første gangen dere har penetrasjonssex... og du skal se det hele går veldig mye bedre. Det er deg selv du har ført bak lyset ved å oppføre deg slik du har gjort, - stopp med det. Og den brødgjøken "for noen år siden" han skal du ikke ofre en tanke. Hvorfor lar du toskeskap fra en 'manns' side få ødelegge resten av ditt voksne sexuelle liv? - er han verd det? Think not. Edit: Å leke seg med å knipe og slippe vil holde musklene i trim, men jeg er ikke så aldeles sikker på at man krymper flere størrelser av det... Likevel er det jo ok å ha muskler som er i trimmet stand. Normalt sett er det blodtilstrømningen til underlivet som fungere slik som ereksjonen av penis gjør. Og da blir det trangere Så er det jo gøy å leke med å stramme og endre påført tetthet mot kuken hans da, men det er i en leken sammenheng... og det høres ikke ut som det er der du er for øyeblikket. Det stemmer. Den kommentaren har plaget meg i noen år.. Så du mener jeg skal dumpe han jeg nå har sex med og finne meg en ny? Jeg liker veldig godt han jeg er med nå.. Anonymous poster hash: 5514b...aaf
jessica90 Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 (endret) Hun har en annen mann enn han som sa det, så hvorfor skal han nye sbi for hba andre sa? Synes svaret ditt er kynisk til en dame som har et problem som sitter mer mellom øra enn mellom beina. Men men, deg om det. Håpløst å be henne om å finne seg en med større pikk. Det skulle tatt av her om en mann hadde sagt at noen må finne seg ei med trangere fitte fordi ei har sagt at hun synted pikken var litt liten. Hba om hun elsker mannen hun har må?? Til TS. Snakk med gynekologen din, eventuelt en psykolog. Hilsen en mann.Anonymous poster hash: e8db9...749 [/acronymor Jeg sa jo det for tull, men det forsto vel ikke du. Du må ha dårlig spøk, og lite ironi. Du få si hva du vil om meg, jeg er ihvertfall ikke annonym bruker og hjemer meg bak veggen. Tar ikke deg heller seriøs siden du ikke klarer å vise deg for det du stå for som din identitet og ord. Jeg må ha lest fort å ikke fått, med meg handlingen. Uansett så har du rett med at hun må snakke med gynekologen din, eventuelt en psykolog og fortelle den nye partneren hennes problem. Endret 22. juni 2014 av jessica90
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 "For noen år siden" sider du.... så i "noen år" nå så har du ikk tillatt deg selv å ha glede og føle nytelse...? Unnskyld... men... du inngår et forhold til ham du nå har sex med... uten å ha utbytte av sex'en? - er det det du sier? Start på nytt er mitt beste råd. Ny mann. Ikke knip sammen skjedemusklene første gangen dere har penetrasjonssex... og du skal se det hele går veldig mye bedre. Det er deg selv du har ført bak lyset ved å oppføre deg slik du har gjort, - stopp med det. Og den brødgjøken "for noen år siden" han skal du ikke ofre en tanke. Hvorfor lar du toskeskap fra en 'manns' side få ødelegge resten av ditt voksne sexuelle liv? - er han verd det? Think not. Edit: Å leke seg med å knipe og slippe vil holde musklene i trim, men jeg er ikke så aldeles sikker på at man krymper flere størrelser av det... Likevel er det jo ok å ha muskler som er i trimmet stand. Normalt sett er det blodtilstrømningen til underlivet som fungere slik som ereksjonen av penis gjør. Og da blir det trangere Så er det jo gøy å leke med å stramme og endre påført tetthet mot kuken hans da, men det er i en leken sammenheng... og det høres ikke ut som det er der du er for øyeblikket. Anonymous poster hash: e8db9...749
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #10 Skrevet 22. juni 2014 "For noen år siden" sider du.... så i "noen år" nå så har du ikk tillatt deg selv å ha glede og føle nytelse...? Unnskyld... men... du inngår et forhold til ham du nå har sex med... uten å ha utbytte av sex'en? - er det det du sier? Start på nytt er mitt beste råd. Ny mann. Ikke knip sammen skjedemusklene første gangen dere har penetrasjonssex... og du skal se det hele går veldig mye bedre. Det er deg selv du har ført bak lyset ved å oppføre deg slik du har gjort, - stopp med det. Og den brødgjøken "for noen år siden" han skal du ikke ofre en tanke. Hvorfor lar du toskeskap fra en 'manns' side få ødelegge resten av ditt voksne sexuelle liv? - er han verd det? Think not. Edit: Å leke seg med å knipe og slippe vil holde musklene i trim, men jeg er ikke så aldeles sikker på at man krymper flere størrelser av det... Likevel er det jo ok å ha muskler som er i trimmet stand. Normalt sett er det blodtilstrømningen til underlivet som fungere slik som ereksjonen av penis gjør. Og da blir det trangere Så er det jo gøy å leke med å stramme og endre påført tetthet mot kuken hans da, men det er i en leken sammenheng... og det høres ikke ut som det er der du er for øyeblikket. Ditt beste råd er altså ny start med ny mann?? Du verden!Anonymous poster hash: e8db9...749 2
Gjest Lille-pus Skrevet 22. juni 2014 #11 Skrevet 22. juni 2014 Det stemmer. Den kommentaren har plaget meg i noen år.. Så du mener jeg skal dumpe han jeg nå har sex med og finne meg en ny? Jeg liker veldig godt han jeg er med nå.. Anonymous poster hash: 5514b...aaf Sa jeg du skulle dumpe ham? Jeg sa du burde starte på nytt, - det er ikke det samme som å dumpe er det vel? Om det er en kjæreste, ikke en venn med fordeler, - det var ikke mulig å ta utifra HI, så er det ikke noen vits i å fortsette å knipe til krampa tar deg for å forsøke å leke trangere enn du er. Men, det vil kreve at du er dønn ærlig med ham du er sammen med nå. Fortell ham akkurat hvordan det henger sammen, og ta det derfra. En ren såkalt 'knullekompis' (Gud, jeg hater det ordet) som bare er opptatt av at du er trang som en 12års gammel gutterumpe... ham ville det jo ikke være noen vits i å spare på, - er nå min mening om akkurat det siden du jo sier at du ikke har nytelse under penetrasjonssex'en. Uansett er dette noe du bør slutte med, og jeg mistenker at det vil gå aldeles fint. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #12 Skrevet 22. juni 2014 Sa jeg du skulle dumpe ham? Jeg sa du burde starte på nytt, - det er ikke det samme som å dumpe er det vel? Du skrev; "Start på nytt. Ny mann. Ikke gjør knipeøvelser første gang dere har penetrasjonssex". Så ja, det vil si at du anbefalte henne en ny type. Hun kan jo ikke gjøre noe nytt "første gang de har penetrasjonssex" med en hun allerede har hatt sex med. Du prøver å vri på det nå som du får motstand, men det var det du sa. Anonymous poster hash: e6165...1c8 5
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #13 Skrevet 22. juni 2014 Takk for alle svar. Noen som har svar på spørsmålet mitt angående knipeøvelser? Anonymous poster hash: 5514b...aaf
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #14 Skrevet 22. juni 2014 Du vil ikke bli trangere ved å gjøre knipeøvelser, men det er sundt å gjøre allikrvel. Fortell din nye mann om hvordan du har det, han vil garantert høre på og støtte deg. Slipp deg løs du:-) Mann.Anonymous poster hash: e8db9...749
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2014 #15 Skrevet 22. juni 2014 Jeg fikk for noen år siden en kommentar på at jeg er løs nedentil. Dette har plaget meg veldig, og jeg sliter veldig med å nyte sex etter denne kommentaren. Han som sa det fikk omtrent alltid utløsning, men det var ca. to ganger han ikke klarte å komme at han kom med den kommentaren. Han mente det ikke vondt, men jeg plages veldig av det.. Jeg plages så veldig at jeg ikke klarer å nyte sex og tenker bare på at jeg må være trang nok. Dette fører til at jeg under hele sexakten strammer musklene i skjeden. Ikke rytmiske sammentreninger, men jeg strammer dem hele tiden slik at jeg skal bli trangere. Han jeg har sex med nå sier jeg er trang og god, og det er nok nettopp fordi jeg strammer... Og nå klarer jeg ikke la være å stramme under sexen, for da vil han jo merke det. Men jeg kan jo ikke holde på å stramme under hele sexakten lenger, jeg klarer jo ikke nyte eller tenke på noe annet da... Dersom jeg gjør knipeøvelser utenom sexakten, vil jeg da bli strammere nedentil hele tiden, eller bare få muskler som strammer kratigere når jeg velger å bruke dem? Jeg vil nemlig veldig gjerne bli strammere nedentil uten å måtte stramme under sexakten... Noen som vet? Anonymous poster hash: 5514b...aaf Det kan vel hende at han som slang den tåpelige kommentaren til deg hadde litt tynn pikk vel? Ikke vet jeg, men syntes det er tragisk at du får ødelagt selvtilliten din pga en så teit kommentar. De fleste damer har vel opplevd å føle seg "for løs" eller "for trang" med ulike partnere? Om du nyter sexen med din nåværende mann, er vel allt greit? Bare vær ærlig med ham om at du kniper hele tiden. prøv heller å slappe av og ikke knip og se om ikke han fortsatt er fornøyd. Jeg tipper han har det veldig bra uansett 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #16 Skrevet 22. juni 2014 Det kan vel hende at han som slang den tåpelige kommentaren til deg hadde litt tynn pikk vel? Ikke vet jeg, men syntes det er tragisk at du får ødelagt selvtilliten din pga en så teit kommentar. De fleste damer har vel opplevd å føle seg "for løs" eller "for trang" med ulike partnere? Om du nyter sexen med din nåværende mann, er vel allt greit? Bare vær ærlig med ham om at du kniper hele tiden. prøv heller å slappe av og ikke knip og se om ikke han fortsatt er fornøyd. Jeg tipper han har det veldig bra uansett Liten tynn pikk skal liksom være svaret? Så når damer er vide så skal det bare skyldes på pikken, det blir for dumt Dotty. Er aldri noe feil med damene, kun mannen liksom.Anonymous poster hash: e8db9...749
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2014 #17 Skrevet 22. juni 2014 Liten tynn pikk skal liksom være svaret? Så når damer er vide så skal det bare skyldes på pikken, det blir for dumt Dotty. Er aldri noe feil med damene, kun mannen liksom.Anonymous poster hash: e8db9...749 nei jeg mente det ikke sånn. Mente bare at det kan jo være et faktisk fysisk tilfelle. Det er forskjellig vidde på damene der ute og det er samtidig forskjellig tykkelse på peniser...så kanskje det i TS sitt tilfelle bare var "inkompatibelt?
Gjest Lille-pus Skrevet 22. juni 2014 #18 Skrevet 22. juni 2014 Du skrev; "Start på nytt. Ny mann. Ikke gjør knipeøvelser første gang dere har penetrasjonssex". Så ja, det vil si at du anbefalte henne en ny type. Hun kan jo ikke gjøre noe nytt "første gang de har penetrasjonssex" med en hun allerede har hatt sex med. Du prøver å vri på det nå som du får motstand, men det var det du sa. Anonymous poster hash: e6165...1c8 Da kan jo du tale på mine vegne... siden du tydelivis vet mye bedre enn meg hva jeg forsøker å si. Be my guest. Gav du TS noen råd, eller var du (som vanlig) bare opptatt av å henge i skjørtekanten min under AB?
lillbilly Skrevet 22. juni 2014 #19 Skrevet 22. juni 2014 Knipeøvelser er bra for sexlivet. Han vil oppleve deg som trangere og du kjenner mer. En annen effekt er at du slipper å bruke attends om noen år. Alle burde gjøre knipeøvelser, uansett hvor "trange" eller "løse" de måtte tro de er. 1
Jus sanguinis Skrevet 22. juni 2014 #20 Skrevet 22. juni 2014 Dersom jeg gjør knipeøvelser utenom sexakten, vil jeg da bli strammere nedentil hele tidenAnonymous poster hash: 5514b...aaf Jeg vil tro det siden de forbedrede musklene er der hele tiden. Et annet tips i så måte er å kjøpe vaginalkuler som kan brukes til å trene opp muskulaturen der nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå