Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Er naturlig blond og har i det siste lagt merke til at håret mitt har fått en mye gulere farge enn tidligere. bruker ikke hårprodukter utenom shampo og balsam, så lurer jo litt på om det kan være vannet? (har nylig flyttet) Er det noen som kan anbefale en shampo som fjerner gulfargen?
Fat Sally Lee Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Prøv John Friedas Sheer Blonde produkter. De er utviklet spesielt for å pleie og fjerne misfarginger for blondt hår. Fåes bl.a hos Vita, Cubus og KappAhl. Supre produkter til en billig penge!
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Du kan bruke en shampo for grått/sølvfarget hår. Den inneholder lilla pigmenter som nøytraliserer det gule. Finnes blant annet fra L'Oreal Série Expertise, tror flasken er lilla.
Gjest gjest1 Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Takk for tips! Er ikke så begeistret for J.Frieda shampoene siden jeg får så tørr hodebunn av de. Skal sjekke ut den fra L'Oreal først. Er det en frisøshampo eller får jeg den hos Vita e.l.?
Gjest Ethereal Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Det er en frisørshampo. Enten den for søvfarget/hvitt hår eller den for blondt hår. Sjekk ut lookfantastic.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå