AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Mannen er utrolig treig. Skal vi noe, tar det evigheter før han er klar og orker å sette ræva i gang. På grunn av dette maser jeg masse. Synes det er så uhyggelig at det skal være sånn, hvordan kan vi møtes på midten? Noen flere som har det sånn? Er det typisk menn å ta ting i siste liten? Anonymous poster hash: ac3d0...fe3
FruRaeder Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Typisk min kjære også. Han er så treg at det gjør direkte vondt i mine utålmodige gener. (som liker å være presis til en hver tid.) Han var så treg at vi kom for sent til min fars bryllup. Det var i grunn siste dråpen, og jeg ga han da en hel lekse om hvor respektløs han var. Jeg prøver å ikke mase for mye. Prøver å gi han diskrete tips, men ender ofte med "Nå går du og kler på deg, du vet selv at du er verdens tregeste." Endret 21. juni 2014 av seductive
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #3 Skrevet 22. juni 2014 Nå har det seg sånn at vi har et barn da, så er ikke så lett å bare være diskret. Synes det hadde vært ok om han kunne gitt barnet mat, gått på lekeplassen etc uten masse mas først. Vil jo ikke at det skal gå ut over barnet, så ender opp med at jeg gjør alt og blir sur og grinete.... TS Anonymous poster hash: ac3d0...fe3
Gjest brutal_mann Skrevet 22. juni 2014 #4 Skrevet 22. juni 2014 Masing vil aldri hjelpe. Det eneste som vil hjelpe er at du selv slutter å gjøre alt og lar ting gå på halv åtte. Da vil han ta de tingene som han finner viktige av seg selv. En grei måte å finne arbeidsfordeling på. Så kan en oppå der, når ting har landet litt, snakke om hvordan en kan hjelpe hverandre når den andre har en dårlig dag. Har dere da deres respektive forventninger til hvordan hjemmet skal ta seg ut så vil dere da klare å finne ut hvem som gjør hva når.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Takk for tips, Yulia. Har pleid å droppe ting som kun går ut over han, men ikke ting som går ut over barnet vårt. Synes det er litt skummelt, men det nå vel til. TS Anonymous poster hash: ac3d0...fe3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå