Gå til innhold

"Gode" komedier hvor jeg slipper å tenke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger noe relativt hjernedødt å se på da jeg har kranglet med kjæresten og er veldig nedfor. Ikke action, drama eller noe som jeg må tenke for å forstå, bare en enkel komedie som kan muntre meg litt opp. Noen som har noe å anbefale hvor Adam Sandler IKKE spiller en av hovedrollene? Både filmer og tv serier er aktuelle.

Anonymous poster hash: 1da15...cc5

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Friends, Two and a Half men og Scrubs er hjernedøde serier som du ikke trenger å følge med så hardt

Anonymous poster hash: 680bd...5c5
  • Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Æsj. Jeg som hadde tenkt å anbefale Just Go With It. Den elsker jeg.

Hmmm...Hangover?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Friends, Two and a Half men og Scrubs er hjernedøde serier som du ikke trenger å følge med så hardt Anonymous poster hash: 680bd...5c5

Æsj. Jeg som hadde tenkt å anbefale Just Go With It. Den elsker jeg.

Hmmm...Hangover?

Har sett alle disse, men tusen takk for tips. :)

ts

Anonymous poster hash: d341e...f06

Skrevet

2 broke girls?

Skrevet

Se en av Naked Gun eller Airplane filmene, de er hysterisk festlige, og du slipper å tenke. :)

Skrevet

Jim Carrey er jo en slager, spesielt de første filmene. Dum og Dummere, Ace Ventura, Masken og Lystløgneren er jo fantastiske.

Gjest Runforit
Skrevet

Serier.

Bones

Breaking bad

Game of Thrones

The Walking Dead

Orange is the new Black

Rizzoli and Isles

Castle

Californiacation

• Liker 1
Skrevet

Mannen med den nakne pistol-filmene (The Naked Gun).

Gjest Runforit
Skrevet

Det var kanskje ikke komedier, men man slipper å tenke :P

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Hot Shots 1 og 2 eller alle Scary Movie filmene (3'ern er artigst etter min mening).

• Liker 1
Skrevet

Pleier å se barnefilmer og disse hjernedøde cheerleader/danse-filmene når jeg er i den tilstanden.

F.eks bring it on-filmene, de er det noen av, så da har du noe å se på en stund. Trenger ikke bruke hjernen i det heletatt. Eller "voksen"-barnefilmer, som tangled, how to train your dragon, brave, etc.

AnonymBruker
Skrevet

Serier.

Bones

Breaking bad

Game of Thrones

The Walking Dead

Orange is the new Black

Rizzoli and Isles

Castle

Californiacation

Mener du at man slipper å tenke når man ser Game of Thrones? :P Ikke den første serien jeg tenker på som mindless-underholdning, men kanskje det har noe med den nevrotiske HERREGUD HVEM DREPER HAN NÅ-tankegangen man gjerne har lagt til seg etterhvert i seriene og bøkenes gang. :D

Men er uansett en god skare med serier du nevner, så er helt enig med at disse anbefales!

Anonymous poster hash: ebf38...4d3

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet

Mener du at man slipper å tenke når man ser Game of Thrones? :P Ikke den første serien jeg tenker på som mindless-underholdning, men kanskje det har noe med den nevrotiske HERREGUD HVEM DREPER HAN NÅ-tankegangen man gjerne har lagt til seg etterhvert i seriene og bøkenes gang. :D Men er uansett en god skare med serier du nevner, så er helt enig med at disse anbefales! Anonymous poster hash: ebf38...4d3

Haha!!!

Men man tenker iallefall ikke på personlige ting da!!! :P

• Liker 2
Skrevet

Hmm, merker at gutta er annerledes, jeg vil se action...

Men OK, hva med: Our Idiot Brother?

Pineapple express?

Observe and report?

Skrevet

Jeg tror du også kan kose deg med skikkelig beksvarte greier: young adult.

Skrevet

Hva med Little Miss Sunshine? Fantastisk vakker og sinnsykt morsom film.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Modern Family

En av de beste komiseriene noensinne.

Anonymous poster hash: 415aa...321
Skrevet

Hva med å ta en titt innom Disney-channel? Mye 'enkelt og greit' der - dog for barn :P

• Liker 1
Gjest Sabrina
Skrevet

Trenger noe relativt hjernedødt å se på da jeg har kranglet med kjæresten og er veldig nedfor. Ikke action, drama eller noe som jeg må tenke for å forstå, bare en enkel komedie som kan muntre meg litt opp. Noen som har noe å anbefale hvor Adam Sandler IKKE spiller en av hovedrollene? Både filmer og tv serier er aktuelle.

Anonymous poster hash: 1da15...cc5

Jeg er en sucker for filmer fra 80- og 90-tallet! Såg nylig Death Becomes Her med Meryl Streep og Goldie Hawn. Den krever ikke mye tenking for å si det slik :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...