Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ved alle familiesamlinger må jeg forholde meg til denne personen. Han ser ikke et sekund på meg, snakker ikke med meg, og bare ser rett forbi meg. Han er en riktig snobb, en egoist og utrolig overlegen (spesielt da mot meg av en eller annen grunn). Jeg er så lei av dette, og orker så vidt å se på han mer. Jeg syns rett og slett han er ufordragelig, og har en så utrolig arrogant holdning. I dag var vi ute med familIen, og satt på en resturant. Han satt rett foran meg, men vi sa ikke ET eneste ord til hverandre på tre timer.

Problemet er at han skal bo hos oss store deler av sommerferien, og jeg aner ikke hvordan jeg skal orke dette. Han får meg til å føle meg så liten, og for å være ærlig skulle jeg ønske jeg kunne gjort det samme mot han. Men jeg er litt(ok alt) for snill, og har aldri ville såre en sjel. Jeg har så lyst til at han skal få samme mynt tilbake.

Hvordan skal jeg takle denne snobben og arrogante personen? Har dere noen forslag?

Anonymous poster hash: bda7d...1e2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si nei til snylteren.

Anonymous poster hash: e57a5...93c
Gjest Runforit
Skrevet

Om han er en snobb så burde han bo på et dyrt hotell. Hadde ikke latt et menneske som ignorerer meg bo i mitt hjem.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal han bo hos dere?

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags relasjon har du til denne snobben?

Hva gjør vedkommende til en snobb?

Hvorfor kan ikke vedkommende ta inn på hotell?

Har du invitert vedkommende selv/har personen invitert seg selv? Hvordan er det blitt bestemt at personen skal bo hos deg?

Anonymous poster hash: ef659...2fa

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også at vi mangler alt for mye info her til å kunne svare noe som helst.

Ut fra beskrivelsen TS gir er det ingenting som begrunner at personen er arrogant og snobbete. Kanskje han bare er sjenert og innesluttet og/eller TS er svært nærtagende og tror alt handler om henne?

Du blir nesten nødt til å utdype, TS.

Anonymous poster hash: a1694...088
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...