AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 En person i livet har påført meg og folk jeg bryr meg opp skade. Nå skal vedkommende så smake. Hva mener dere er den beste måten å fremstille andre som synderen slik at vedkommende sitter igjen med svarteper? Tenker da på teknikker som vipper folk av pinnen slik at jeg får et påskudd til å forsvare meg og han sitter igjen med skylda. For min del kan jeg godt jobbe langvarig og strategisk. Et av målene kan f. eks være at han sitter igjen med en anmeldelse for trusler e.l. mens jeg selv har "clean sheets". Har selv en del ideer siden jeg kjenner vedkommende godt, men det er alltid nyttig å høre andres strategier Anonymous poster hash: 54fb8...f6b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Hvorfor skal du gjøre noe slikt? Hva har vedkommende gjort for å fortjene dette?Anonymous poster hash: 8d8c7...622 2
embla1807 Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Det spørs veldig på hva personen har gjort, hvordan personen er og om du "har noe på" personen som du kan bruke mot han. Samtidig mener jeg det er bedre å bare holde hodet hevet, og så får personen være en drittsekk og så får du være det bedre mennesket som ikke synker på samme nivå. Endret 21. juni 2014 av embla1807 4
Herandjetzt Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Livet er ikke en Hollywood-film eller såpeserie, slike ideer fører som regel ikke frem. Tankene du reiser er skremmende, gitt du faktisk er seriøs. Jeg har selv møtt mange drittsekker i mitt liv, og ofte kan man ikke gjøre annet enn å komme seg bort fra dem. Du høres forrresten ut som en slik selv. 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Dersom personen virkelig er et dårlig menneske, er det eneste du trenger å avdekke hva han har gjort. Hvis du må finne på ting er det fullstendig urimelig - uavhengig av hva du selv synes. Og patetisk og umodent. Anonymous poster hash: 92698...d77 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #6 Skrevet 21. juni 2014 Dersom personen virkelig er et dårlig menneske, er det eneste du trenger å avdekke hva han har gjort. Hvis du må finne på ting er det fullstendig urimelig - uavhengig av hva du selv synes. Og patetisk og umodent. Anonymous poster hash: 92698...d77 Nope, skal ikke finne opp noe - jeg er fullstendig klar over risikoen ved å fremsette løgner - men man kan si det slik at det han har gjort er i seg selv nok til å få andre til å vende seg fra han. Jeg ønsker rett og slett å isolere og så jobbe derfra. Anonymous poster hash: 54fb8...f6b
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Livet er ikke en Hollywood-film eller såpeserie, slike ideer fører som regel ikke frem. Tankene du reiser er skremmende, gitt du faktisk er seriøs. Jeg har selv møtt mange drittsekker i mitt liv, og ofte kan man ikke gjøre annet enn å komme seg bort fra dem. Du høres forrresten ut som en slik selv. Og det begrunner du med? Nei, jeg er klar over at ting ikke er som i en film og jeg vet at det også er en risiko for meg selv. Men jeg vet også at jeg er god til å opptre uten å vise følelser, er godt trent i kamp (hvis vedkommende velger å angripe) og jeg har også mange som allerede er på "min side" uten at jeg har fremsatt noe usant om motstanderen. Anonymous poster hash: 54fb8...f6b
Gjest Blomsterert Skrevet 21. juni 2014 #8 Skrevet 21. juni 2014 En person i livet har påført meg og folk jeg bryr meg opp skade. Nå skal vedkommende så smake. Hva mener dere er den beste måten å fremstille andre som synderen slik at vedkommende sitter igjen med svarteper? Tenker da på teknikker som vipper folk av pinnen slik at jeg får et påskudd til å forsvare meg og han sitter igjen med skylda. For min del kan jeg godt jobbe langvarig og strategisk. Et av målene kan f. eks være at han sitter igjen med en anmeldelse for trusler e.l. mens jeg selv har "clean sheets". Har selv en del ideer siden jeg kjenner vedkommende godt, men det er alltid nyttig å høre andres strategier Anonymous poster hash: 54fb8...f6b No,no. Du er inne på feil spor! Hevn gjør deg om mulig til en verre person enn de du hevner deg mot. Bli et helt menneske uavhengig av andre. Ikke smart å la andre ha slik makt. Vet du...
Herandjetzt Skrevet 21. juni 2014 #9 Skrevet 21. juni 2014 Og det begrunner du med? Nei, jeg er klar over at ting ikke er som i en film og jeg vet at det også er en risiko for meg selv. Men jeg vet også at jeg er god til å opptre uten å vise følelser, er godt trent i kamp (hvis vedkommende velger å angripe) og jeg har også mange som allerede er på "min side" uten at jeg har fremsatt noe usant om motstanderen. Anonymous poster hash: 54fb8...f6b Det er litt vanskelig å svare noe annet enn generelt, fordi du selvsagt ikke kan skrive så detaljert her. Skal jeg gjette så er det kanskje en barnefordelingssak og/eller skilmisse. Den beste måten å fremstille andre i det dårlig lys er å få oversikt over situasjonen og samle fakta + å ikke gjøre noe som kan brukes mot deg.
Tarsan97 Skrevet 21. juni 2014 #10 Skrevet 21. juni 2014 Sitter igjen med en anmeldelse ? Om du lurer noen inn i noe de kan bli anmeldt for dreier det seg om en svindel fra din side og da er det du som havner i fengsel meget mulig. Det er mange drittsekker i verden og man må forholde seg til dem, men jeg tror når du skal lage ett drama for å få han til og sitte igjen med svarteper, så blir slikt alltid gjennomskuet og du kommer til å se veldig dårlig ut i det lyset. Mitt råd til deg er å ta vare på din egen troverdighet, ikke svindle noen, ikke lyv eller slikt det bare kommer tilbake på deg. Ta drittsekker heller med klare og saklige beskjeder. Det virker som du undervurderer folk generellt når du tror det er teknikker som kan vippe han av pinnen og du skal stå igjen som en slags sannferdig helt når du i virkeligheten koker på hexegreier. Folk er ikke så dumme som du tror. Pass deg, er mitt råd. 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 21. juni 2014 #11 Skrevet 21. juni 2014 En person i livet har påført meg og folk jeg bryr meg opp skade. Nå skal vedkommende så smake. Hva mener dere er den beste måten å fremstille andre som synderen slik at vedkommende sitter igjen med svarteper? Tenker da på teknikker som vipper folk av pinnen slik at jeg får et påskudd til å forsvare meg og han sitter igjen med skylda. For min del kan jeg godt jobbe langvarig og strategisk. Et av målene kan f. eks være at han sitter igjen med en anmeldelse for trusler e.l. mens jeg selv har "clean sheets". Har selv en del ideer siden jeg kjenner vedkommende godt, men det er alltid nyttig å høre andres strategier Anonymous poster hash: 54fb8...f6b Du høres ut til å være et farlig menneske, håper du ikke holder til i nærheten av der jeg og mine bor.
Ylva Virvla Skrevet 21. juni 2014 #12 Skrevet 21. juni 2014 (endret) When fighting a monster be sure you don't become one too. Hvis personen er en drittsekk, bør du bryte med vedkommende. Å påføre andre skade fører ikke noe godt med seg. Du kan også risikere at det slår tilbake på deg selv. Endret 21. juni 2014 av Ylva Virvla
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #13 Skrevet 21. juni 2014 Hva slags ting har personen gjort? Anonymous poster hash: a4cb5...981
Gjest PTR Skrevet 21. juni 2014 #14 Skrevet 21. juni 2014 Tipper personen har vært ærlig om noe. Ikke alle som liker det, og synes det er "skadelig". Håper du blir avslørt og sklir på et bananskall eller tråkker på en legobit. Og at du skjerper deg.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #15 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har i lengre tid helt uforskyldt blitt trakassert av et par idioter fordi jeg tilfeldigvis ikke er enig med dem i alle felles anliggender. Jeg har forsøkt å holde et saklig nivå, det har ikke de gjort. Heldigvis har de sendt mye av dette skriftlig, så neste gang en av dem så mye som gløtter på munnviken i min retning, offentliggjør jeg alt sammen på nett. Så kan enhver selv lese trusler og sjikane de har kommet med over lang tid. Et par av disse har såkalt kjente navn i miljøet, så det vil gå hardt utover dem om jeg offentliggjør det. Det gleder med å vite at jeg besitter muligheten for å sverte dem. Forstår deg godt ts, og i motsetning til de andre som skriver her sier jeg bare lykke til! Det beste er om du får dem til å avsløre seg selv slik jeg har gjort, uten at det slår tilbake på deg. Anonymous poster hash: 5bad9...861
Mrs Smith Skrevet 21. juni 2014 #16 Skrevet 21. juni 2014 Du trenger ikke gjøre noen ting, for hvis han er sånn som menneske så vil det vise seg til slutt for andre. Vent og se.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #17 Skrevet 21. juni 2014 Ser jeg må formulere meg litt klarere, hvis du kan bevise det ts, legg frem bevisene. Hvis ikke, avvent til bevisene dukker opp, det gjør de som regel før eller siden. Anonymous poster hash: 5bad9...861
BritneyBitch Skrevet 21. juni 2014 #18 Skrevet 21. juni 2014 Jeg har i lengre tid helt uforskyldt blitt trakassert av et par idioter fordi jeg tilfeldigvis ikke er enig med dem i alle felles anliggender. Jeg har forsøkt å holde et saklig nivå, det har ikke de gjort. Heldigvis har de sendt mye av dette skriftlig, så neste gang en av dem så mye som gløtter på munnviken i min retning, offentliggjør jeg alt sammen på nett. Så kan enhver selv lese trusler og sjikane de har kommet med over lang tid. Et par av disse har såkalt kjente navn i miljøet, så det vil gå hardt utover dem om jeg offentliggjør det. Det gleder med å vite at jeg besitter muligheten for å sverte dem. Forstår deg godt ts, og i motsetning til de andre som skriver her sier jeg bare lykke til! Det beste er om du får dem til å avsløre seg selv slik jeg har gjort, uten at det slår tilbake på deg. Anonymous poster hash: 5bad9...861 Kanskje du skal gå til politiet med dette, i stedet for å ta saken i egne hender. Det er ikke lov å sette folk i gapestokk, ikke på nett og ikke andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå