AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Da jeg var på biblioteket i dag for å skrive ut noe så kom jeg i prat med en veldig søt gutt (virket også veldig hyggelig) bak skranken. Må innrømme han sjarmerte litt med det søte smilet. Jeg hadde veldig lyst til å spørre om å bli bedre kjent.. Jeg har ikke så mange venner her jeg bor nå. Men jeg feiget ut da jeg var der, og gikk etter jeg var ferdig med det jeg skulle.. Spørsmålet mitt er da burde jeg ta kontakt over facebook eller er det bare veldig kleint? Jeg kan jo alltids dra tilbake, men det virker veldig desperat. Det gjør kanskje å ta kontakt over facebook også.. Hva hadde dere tenkt hvis dere var i min situasjon. Eller hans, og en jente du hjalp over skranken sendte en melding til deg på facebook.. Anonymous poster hash: de5a8...4ea
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Dra tilbake "Tenkte å låne denne som en unnskyldning for å se deg igjen...." blunke blunke Merker fort om han tenker i samme bane eller ikke. Facebook tenker jeg er dårlig idé. Men nå er jeg 30 da, og synes facebook er litt stalker-ish.Anonymous poster hash: 260f0...e5f
Blondepiken Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Dra tilbake "Tenkte å låne denne som en unnskyldning for å se deg igjen...." blunke blunke Merker fort om han tenker i samme bane eller ikke. Facebook tenker jeg er dårlig idé. Men nå er jeg 30 da, og synes facebook er litt stalker-ish.Anonymous poster hash: 260f0...e5f Støtter denne, selv om jeg aldri hadde våget det selv. Skikkelig pyse når det kommer til flørting Men - hva har du egentlig å tape? Jeg syns du skal gjøre det om du tør. Han blir sikkert sjarmert uansett, enten han er interessert eller ikke Endret 21. juni 2014 av Blondepiken 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Det er veldig stalk-ish! Sier meg enig i den. Skal se ann hvordan jeg jobber og om jeg får tid. Men vet ikke om jeg kan låne bøker, men enda en unnskyldning for å høre om nytt spørsmål og lage en samtale. Men kanskje han tror det også er litt stalk-ish ? Kommer tilbake igjen... Hvis han er der når jeg kommer også da. Og jeg hadde aldri turt å gjøre det du skrev, men jeg takker for tips. Kom gjerne med fler! Da utelukker jeg facebook... TS Anonymous poster hash: de5a8...4ea
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #5 Skrevet 22. juni 2014 Tilbaket på temaet. Sikkert bare jeg som er veldig rastløs og har lite å gjøre på en søndag. Men biblioteket er jo stengt i dag og de neste dagene skal jeg mest sansynlig jobbe og får ikke tid til å komme innom biblioteket da det er nye stengetider pågrunn av sommeren. Er da facebook fortsatt en dum måte å ta kontakt på idag? Sende melding å høre om han husker meg og muligens ville ta en kaffe eller noe? Si jeg fant han på (bibliotek siden) for å ikke høres ut som jeg desperat letet etter alle (hans navn) på facebook. Håper ikke jeg høres altfor desperat eller stalker-ish. TS Anonymous poster hash: de5a8...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå