Gå til innhold

Norsk jente liker meg men redd for å bli såret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en norsk jente i nabolaget som liker meg. Jeg synes hun er veldig attraktiv og har også en fin personlighet, men jeg tør ikke ta steget videre med hu. Har flere norske venninner og vet at de fleste av dem har hatt sex med godt over 15-20 stykker (og ingen av disse jentene er i nærheten av å være 30). Ser jo også her på forumet at det er fryktelig mange som har vært utro eller hatt sex med sinnsykt mange menn. Jeg tror rett og slett ikke jeg kan være sammen med noen som tilhører en kultur hvor sex ikke respekteres i det hele tatt. For alt jeg vet kan hun ha hatt 20-25 sexpartnere allerede. Kanskje hun i et svakt øyeblikk er utro mot meg rett og slett fordi sex ikke blir tatt så høytidig her til lands.

Anonymous poster hash: 81c13...6ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men da importerer du heller en jomfru kusine fra hjemlandet da. Problem solved.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd.

De færreste norske kvinner eller menn har hatt såpass med sexpartnere, forøvrig. Les en undersøkelse.

Anonymous poster hash: 05931...0d5
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får la henne være da, så kan hun heller få noen som respekterer henne for den hun er

Anonymous poster hash: cc14c...0f1
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei men da importerer du heller en jomfru kusine fra hjemlandet da. Problem solved.

Så det er enten kusine fra hjemlandet eller et ludder fra norge? Det finnes altså ingen mellomting?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trolletråd.

De færreste norske kvinner eller menn har hatt såpass med sexpartnere, forøvrig. Les en undersøkelse.

Anonymous poster hash: 05931...0d5

Def færreste norske menn og kvinner er mellom 25 og 30 og bor i en storby.

Skrevet

Så det er enten kusine fra hjemlandet eller et ludder fra norge? Det finnes altså ingen mellomting? Anonymous poster hash: 81c13...6ef

Du er altså forelsket i et ludder du da?jaja....ser ikke vitsen med det da.

Nei,det finnes et stort spenn mellom kusine fra hjemland og kvinner som har spredd beina for 30-50 menn, det er bare det at du ikke klarer å se nyansene selv.

Hvis du oppriktig mener "alle"norske damer er billige så får du gi faen i å legge deg etter dem og få heller importert den hårete burugla på neste PIA ankomst direkte fra Karachi;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk her det aller vanligste å danne parforhold selv her i Norge. Selv om de færreste er jomfru når de gifter seg eller danner familie, så har de likevel ikke hatt fryktelig mange forskjellige partnere. Skjønner heller ikke hva slags diskusjon du legger opp til, det er ikke akkurat et så stort tap for henne tipper jeg.

Anonymous poster hash: 162c1...525
  • Liker 1
Skrevet

Du gir henne ikke akkurat "benefit of the doubt" heller da.. Hva med å bli kjent med henne først, også heller dumpe henne senere om du ikke er fornøyd med antall sex-partnere?

Skrevet

Jeg tror rett og slett ikke jeg kan være sammen med noen som tilhører en kultur hvor sex ikke respekteres i det hele tatt.

Hvorfor er det andre damers problem? Det er du som har problemer med antall sexpartnere. Ikke hun.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...