Kine74 Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 Prøver en ny app på iPhone som heter Professor Q. Det er et sånt 20 spørsmål spill på norsk som jeg synes var veldig artig. Tenkte vi kunne prøve å spille det har på forumet. Hvis er av dere andre tenker på en ting generelt, så spør jeg spørsmål her som appen spør, og så kan vi se om den klarer å gjette det! Kine
Kine74 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2014 (endret) Hæ? Kan du utdype litt her? Tenk på en ting, f.eks. en katt. Så starter jeg et spill på Professor Q spillet på iPhonen min, og skriver spørsmålene den spør her i forumet. F.eks. "Er den myk?". Hvis du da tenker på en katt, svarer du "Ja". Så ser vi om appen klarer å gjette det til slutt. Endret 21. juni 2014 av Kine74
___ Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Prøver en ny app på iPhone som heter Professor Q. Det er et sånt 20 spørsmål spill på norsk som jeg synes var veldig artig. Tenkte vi kunne prøve å spille det har på forumet. Hvis er av dere andre tenker på en ting generelt, så spør jeg spørsmål her som appen spør, og så kan vi se om den klarer å gjette det! Kine Kan vi også ta en ordlek der du tenker på et ord, og så stiller vi forskjellige spørsmål som du svarer på, og så er det om å gjøre for oss som spør, å være den første til å finne ordet?
Kine74 Skrevet 21. juni 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2014 Den appen er ganske utrolig. Prøvde nå å la noen andre tenke på en ting, så spurte jeg spørsmål selv og fant til slutt ut av det etter 19 spørsmål. Så lot vi appen prøve å gjette det. Den klarte det på 16 spørsmål!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå