Gjest Elisabeta Skrevet 21. juni 2014 #1 Skrevet 21. juni 2014 .....legger ut en kontakt-annonse her jeg ☺️ Relativ ungdommelig looking milf søker høy, kjekk mann. Det er fantastisk hvis du liker å jobbe mye, da jeg helst vil gjøre som jeg vil. I og med at du jobber mye, har du sikkert mye penger, og da er det fint om du har ett Masterkort ekstra.....til meg. Ser gjerne at du trener, slik at jeg kan sitte og sikle på den spretne rumpa di, mens du lager lørdags-kosen. I bar overkropp. Jeg sitter gjerne i sofaen. I min sedvanlige joggebukse. Full av fett-flekker etter potetgull. Greit om du er ganske så rund i kanta, slik at det ikke blir så mye bråk når jeg vil ha det som jeg vil 😄 Forsåvidt greit om du har hatt regulering og, slik at jeg faktisk har lyst til å kline med deg, da jeg ikke tiltrekkes av noen som har tenna skøti inn i kjeften. Ja......ta kontak da vel 😍😘
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #2 Skrevet 21. juni 2014 Kontaktannonser er ikke tillatt på KG. Anonymous poster hash: 8bebe...fc8 4
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #3 Skrevet 21. juni 2014 .....legger ut en kontakt-annonse her jeg ☺️ Relativ ungdommelig looking milf søker høy, kjekk mann. Det er fantastisk hvis du liker å jobbe mye, da jeg helst vil gjøre som jeg vil. I og med at du jobber mye, har du sikkert mye penger, og da er det fint om du har ett Masterkort ekstra.....til meg. Ser gjerne at du trener, slik at jeg kan sitte og sikle på den spretne rumpa di, mens du lager lørdags-kosen. I bar overkropp. Jeg sitter gjerne i sofaen. I min sedvanlige joggebukse. Full av fett-flekker etter potetgull. Greit om du er ganske så rund i kanta, slik at det ikke blir så mye bråk når jeg vil ha det som jeg vil Forsåvidt greit om du har hatt regulering og, slik at jeg faktisk har lyst til å kline med deg, da jeg ikke tiltrekkes av noen som har tenna skøti inn i kjeften. Ja......ta kontak da vel Råbra! Anonymous poster hash: d73b7...6f1
Gjest Elisabeta Skrevet 21. juni 2014 #4 Skrevet 21. juni 2014 Råbra! Anonymous poster hash: d73b7...6f1 Danke shcøn Ikke alle som forsto at det var hærlig tidsfordriv en døll lørdagskveld
Gjest Elisabeta Skrevet 21. juni 2014 #5 Skrevet 21. juni 2014 Kontaktannonser er ikke tillatt på KG. Anonymous poster hash: 8bebe...fc8 Ikke???
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2014 #7 Skrevet 21. juni 2014 Ikke???Nei. Anonymous poster hash: e32ca...e40
Teeden Skrevet 22. juni 2014 #8 Skrevet 22. juni 2014 Kontaktannonser er ikke tillatt på KG. Anonymous poster hash: 8bebe...fc8 Det gjelder vist bare hvis det er menn som søker kontakt, selv om det er mer subtilt enn dette.
Gjest Elisabeta Skrevet 22. juni 2014 #9 Skrevet 22. juni 2014 Vet ihvertfall at det er endel menn her inne som bevisst bruker dette som type "nett-dating-sted". Jeg derimot kjeda meg i går
Gjest lurven Skrevet 24. juni 2014 #10 Skrevet 24. juni 2014 selvfølgelig bruker menn dette som sjekkested, her er det jo en overvekt av kvinner, på typiske datingsider er det som regel en overvekt av desperate menn.. Håper det blir noe på deg uansett elisabeta
Gjest lurven Skrevet 8. april 2022 #11 Skrevet 8. april 2022 Elisabeta skrev (På 21.6.2014 den 21.22): .....legger ut en kontakt-annonse her jeg ☺️ Relativ ungdommelig looking milf søker høy, kjekk mann. Det er fantastisk hvis du liker å jobbe mye, da jeg helst vil gjøre som jeg vil. I og med at du jobber mye, har du sikkert mye penger, og da er det fint om du har ett Masterkort ekstra.....til meg. Ser gjerne at du trener, slik at jeg kan sitte og sikle på den spretne rumpa di, mens du lager lørdags-kosen. I bar overkropp. Jeg sitter gjerne i sofaen. I min sedvanlige joggebukse. Full av fett-flekker etter potetgull. Greit om du er ganske så rund i kanta, slik at det ikke blir så mye bråk når jeg vil ha det som jeg vil 😄 Forsåvidt greit om du har hatt regulering og, slik at jeg faktisk har lyst til å kline med deg, da jeg ikke tiltrekkes av noen som har tenna skøti inn i kjeften. Ja......ta kontak da vel 😍😘 Fant du noen?
Gjest Elisabeta Skrevet 10. april 2022 #12 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (På 8.4.2022 den 9.31): Fant du noen? Gjorde ikke det altså 😂 har du Masterkort? Og hatt reggis?
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #13 Skrevet 10. april 2022 Elisabeta skrev (1 time siden): Gjorde ikke det altså 😂 har du Masterkort? Og hatt reggis? Har mastercard men ikke hatt reggis
Gjest Elisabeta Skrevet 10. april 2022 #14 Skrevet 10. april 2022 lurven skrev (21 minutter siden): Har mastercard men ikke hatt reggis Fordi tenna er ok?
Gjest lurven Skrevet 10. april 2022 #15 Skrevet 10. april 2022 Elisabeta skrev (12 minutter siden): Fordi tenna er ok? Nei😆
Gjest Elisabeta Skrevet 12. april 2022 #16 Skrevet 12. april 2022 lurven skrev (På 10.4.2022 den 11.54): Nei😆 Men Lurven er fortsatt singel siden 2014?
Gjest lurven Skrevet 12. april 2022 #17 Skrevet 12. april 2022 Elisabeta skrev (9 minutter siden): Men Lurven er fortsatt singel siden 2014? Nei. Er ikke det til tross for de schtøgge tenna
Gjest Elisabeta Skrevet 13. april 2022 #18 Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (15 timer siden): Nei. Er ikke det til tross for de schtøgge tenna Det er jeg - til tross for reggis🙄😆😂
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #19 Skrevet 13. april 2022 Elisabeta skrev (1 minutt siden): Det er jeg - til tross for reggis🙄😆😂 Du ble sikkert for smashing! Ingen tør prøve seg👍😃
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #20 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (36 minutter siden): Du ble sikkert for smashing! Ingen tør prøve seg👍😃 Derfor må hun ut å jakte selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå