Gjest Seleena Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 http://www.helse-bergen.no/nyheter/JenterS...Sokes040504.htm No vil Norge starte i gong ein vaksine på jenter heilt ned til 12 år, for å forebygge kjønnsjukdomen når dei blir seksuelt aktive. Eg høyrte det nyleg på radioen og syntes det er FLOTT at dei vil teste ut noko så viktig her i landet. (Meinar no eg!) Hadde eg vore 12-17 år hadde eg meldt meg som prøvekanin, men er for gammal. Eg høyrte om ei dame frå "Etisk" ett eller anna, som meinar det er uetisk å koble 12åringar til herpes og seksualitet når den sekuelle lavalder er 16 år. DET kallar eg naiv.
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Jeg også er for gammel. Hadde gjerne tatt i mot tilbuet hadde jeg vært ung nok. Og det er nok som du sier for naivt å tro at det er uetisk å koble 12 åringer til seksualitet.
Gjest Seleena i.i Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 Ingen som har ei formeining om denne saka? Høyrt om den?
Dru Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Jeg synes det er helt flott, jeg. Og ser ingen etiske problemstillinger med å tilby denne til tolv-åringer i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå