Gå til innhold

Er det bare meg eller er det litt rart..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt merke til helt siden vi ble sammen at kjæresten min snakker til katten sin på samme måte som han kosesnakker med meg Veldig lys stemme og mye "pusen" " Åh du er så fin" osv. Hadde jo vært greit, men når han snakker til katten sin på samme måte så er det litt sært.. Blir nesten litt forvirret over hvem han snakker til noen ganger.

Er det bare meg?

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: a6704...c6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ex snakka til meg som han snakka til bikkja si: "KOM HER!!!" eller "GÅ OG LEGG DEG!!!".

Nei han gjorde ikke det.

Jeg hadde ikke likt å bli kosesnakka til på samme måte som katta.

• Liker 6
Gjest Blomsterert
Skrevet

Jeg har lagt merke til helt siden vi ble sammen at kjæresten min snakker til katten sin på samme måte som han kosesnakker med meg Veldig lys stemme og mye "pusen" " Åh du er så fin" osv. Hadde jo vært greit, men når han snakker til katten sin på samme måte så er det litt sært.. Blir nesten litt forvirret over hvem han snakker til noen ganger.

Er det bare meg?

Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: a6704...c6b

Takk for latteren. Haha,en ny problemstilling! Har møtt menn som snakker VIA dyra da! Hehe.

Tenk positivt på det. Han gir jo uttrykk for ømhet. Fin egenskap. Han vet nok forskjell på deg og katten :) sånn følelsesmessig altså :-)

Skrevet

Takk for latteren. Haha,en ny problemstilling! Har møtt menn som snakker VIA dyra da! Hehe.

Tenk positivt på det. Han gir jo uttrykk for ømhet. Fin egenskap. Han vet nok forskjell på deg og katten :) sånn følelsesmessig altså :-)

Haha, jeg håper det! :)

Syntes det er litt rart, men for all del, det kunne vært mye verre!

Skrevet

Haha! Han jeg har holdt litt på med det siste halve året gjør også det. "Kom da vennen" "Så fin du er" med skikkelig lys stemme. Syntes det er litt søtt jeg da :fnise:

Skrevet

Tror det der bare er et "luksusproblem", eller et problem du lager bare for å finne noe negativt.. :P Jeg er nok skyldig i det og snakker nok på samme måte til typen som jeg gjør til dyr til tider! Dyr er så søte og kosete og jeg vil bare skvise dem, det samme med kjæresten.

• Liker 1
Skrevet

Hehe, luksusproblem. Jeg tror det er ganske vanlig, egentlig. Jeg har i hvert fall ikke vært borti menn som ikke tyr til koseprat med dyr. Finfin egenskap i mine øyne.

• Liker 3
Skrevet

Er du sjalu på katten? :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Det er jo en råbra egenskap! Menn som viser kjærlighet til dyr er de beste som finnes!

• Liker 5
Gjest Juggler
Skrevet

Se på det slik, det hadde vært et mye større problem om han hadde sterilisert deg og pult katta.

Skrevet

Det er jo en råbra egenskap! Menn som viser kjærlighet til dyr er de beste som finnes!

Enig! :rodmer:

Skrevet

Ts her

Takk for alle svar! Forstår at det er et "pirke" problem, men måtte bare høre om andre hadde det på samme måte. Det blir som en test før babyprat-tiden, haha!

Skrevet

Jeg gjør det av og til med kjæresten, eller holder på å gjøre det. Prøver å la være. Men han er like søt som en katt ------____-------

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...