Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noe på HM.no og så tenkte jeg ikke over at de ikke bad om kortinformasjon, så nå har jeg bestilt på oppkrav.. Er ganske ny på dette her og har tidligere kun betalt med visa, hva betyr oppkrav og hvordan gjør jeg det?!!!

Anonymous poster hash: a8a80...1e9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her..

Jeg er ikke så stressa som jeg høres ut.. Men det betyr altså at jeg får melding når bestillingen er hos posten, så drar jeg dit, betaler der, og får pakken? Så sendes pengene derfra til HM? Er det sånn å forstå?

Kjenner jeg må begynne å lese bedre det med liten skrift før jeg bestiller.. :tronderbart:

AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan forandrer jeg inne på hm.no slik at jeg betaler med kort neste gang???

Gjest Jørild
Skrevet

Jepp, det stemmer. Du betaler på posten når pakken kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Oppkrav er ikke verre enn at du må betale for pakken før du får den utlevert.

Kortbetaling velger du under My H&M.(betaling og saldo)

Anonymous poster hash: d8215...32e
AnonymBruker
Skrevet

Takk!!!

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte noe på HM.no og så tenkte jeg ikke over at de ikke bad om kortinformasjon, så nå har jeg bestilt på oppkrav.. Er ganske ny på dette her og har tidligere kun betalt med visa, hva betyr oppkrav og hvordan gjør jeg det?!!!

Det betyr at det kommer en oppkrever på døra di. Når du minst aner det.

Anonymous poster hash: a78fd...750

Gjest HappyWaffle
Skrevet

eneste minuset er at oppkrav er dyrere enn vanlig betaling :P

Skrevet

Om du bestiller ofte på HM kan det lønne seg å opprette en HM konto. Jeg syns det er kjempe ålreit i hvert fall. Da bestiller jeg, henter pakken, prøver tingene og sender tilbake det jeg vil ha også får jeg faktura en gang i måneden. (Denne kan man naturligvis velge å betale i små deler så det påløper masse renter og det er vel det de er ute etter ;) men jeg betaler alltid hele ved forfall og da blir det jo som en vanlig faktura og ikke noe kredittkjøp i den forstand.)

Det jeg liker med dette er at jeg slipper å betale 3000kr på posten for å få ut pakken min, ende med å sende tilbake klær for 1800kr og sitte å vente på at HM skal returene de 1800kr mine.

Da betaler jeg bare for det jeg beholder og det syns jeg er supert :) Fakturaen sender de meg den 1 hver mnd for det jeg eventuelt har handlet måneden før også har den forfall den 20 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...