vimsa Skrevet 21. juni 2004 #1 Skrevet 21. juni 2004 Hei alle sammen Beklager at jeg ikke har skrevet noe eller lagt ut bilder før, men jeg har ikke hatt tid, og så vet jeg ikke hvordan jeg kan legge ut link til bildene :oops: ... Har lagt de ut i albumet her på Kvinneguiden! De av dere som kan dette, kan dere hjelpe meg med dette?? Takk Dagen var helt utrolig, bare så synd at tiden går så altfor fort! De av dere som skal gifte dere, dere har en utrolig dag å glede dere til!! :-) Bryllupsdagen vår gikk over alle våre forventninger, og det var bare knall fra jeg åpnet øynene om morgenen, til de gled igjen om natten!! Dagen startet med at jeg og min forlover dro til frisøren som også er en meget god venninne. Min herlige forlover hadde kjøpt jordbær og mozzell (er ikke så veldig glad i champagne...) Der fikk vi begge to satt opp håret, og så dro vi hjem til mamma og pappa. Der møtte en tredje venninne av oss opp. Hun er stylist, og skulle sminke oss. Vi fikk i oss litt mat før skifting var igang. Jeg var helt rolig, og tenkte på drømmerprinsen som snart skulle bli min ektemann! Fikk på antrekket, og pappa hadde tårer i øynene da jeg kom ut av mitt gamle pikerom i full brudestas... Da ble jeg litt blank i øynene selv også! Så var tiden kommet til å at vi skulle dra til kirken. Fremdeles var jeg helt rolig, og gledet meg til å se drømmeprinsen. Var rolig og behersket helt til vi kom inn i kirken, og kirkeklokkene begynte å ringe... Da fikk jeg skikkelig kriblinger i magen, og var skikkelig nervøs... Dørene åpnet seg, og jeg gikk arm i arm med min kjære far oppover kirkegulvet... Så min tilkommende i øynene nesten hele tiden, og ble rimelig rørt da jeg så han var blank i øynene. Vielsen var så fin, og da vår lille nevø på snart 2 år kom opp med ringene i en liten kurv, ble det hele så veldig personlig. Skal prøve å legge ut et bilde av det også. Vi hadde invitert alle som møtte opp i kirken, de som var invitert til festen, og de som ikke var bedt på fest, på kirkekaffe rett etter vielsen. Det var veldig vellykket, og vi har fått mye positiv tilbakemeldinger på det. Folk som møtte opp i kirken, følte de fikk være med på litt fest, ikke bare selve vielsen. Etter ca 1 time etter vielsen, satte vi oss i bilene og vi som skulle videre til bryllupsfesten dro i flokk og følge over Kroksskogen, den gamle veien mellom Oslo og Ringerike. Underveis der stoppet vi (brudeparet) forloverene og brørene til brudgommen som er meget dyktige til å ta bilder. Vi stoppet ved en kjempeidyllisk gammel steinbro foran et lite vann. Der tok vi masse bilder mens resten av brudefølget dro videre til et tun mens vi tok bilder. Der ble gjestene servert musserende og mineralvann. Så kjørte vi videre til der festen skulle være. Det var veldig bra, med strålende sol og den flotte naturen. Bryllupsfesten var på Kleivstua, som ligger i enden av denne veien, med utsikt over Tyrifjorden. Et helt fantastisk sted! Middagen var helt nydelig, med fire kjemlekre og gode retter. Mange fine taler, og mange tårer... Satt ganske lenge til bords, men dessverrre går tiden så altfor fort... Etter middag var det kaffe Avec, og litt avslapping før det var brudevals. Vi ble hentet av min forlover og plassert på stoler foran et bord, med alle gjestene foran oss. Så slukket de alle lampene, og en og en av gjestene kom frem til oss med et te-lys. Dette satte de sammen slik at det dannet et hjerte. De spilte en nydelig sang på anlegget, men jeg husker ikke hvilken det var.... Det var bare så¨utrolig flott når alle gjestene kom med hvert sitt lys! Brudevalsen gikk kjempebra. Vi fikk mye skryt for den! Da var klokken blitt nærmerer to når vi hadde fått i oss litt kaker, så da orket vi ikke mer... Snek oss opp på rommet (Hadde rom på Kleivstua), og der var sengen pyntet med roseblader! Da vi skulle begynne å fjerne rosebladene, merket vi at det var noe rart under lakenet... Hundekjeks og ris.... Hi hi! Vi hadde begge to en utrolig dag, og vi er enig om at det ikke er en ting å sette fingeren på ang. denne dagen. For oss to var dette alt vi hadde forestilt oss at bryllupet skulle være, og hundre ganger mer!!
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #2 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer med vel overstått bryllup! Det hørtes ut som om dere hadde en herlig dag, som sto til forventningene og vel så det. :-D
AugustBrud'04 Skrevet 21. juni 2004 #3 Skrevet 21. juni 2004 ÅHH!!! Det hørtes virkelig ut som dere hadde en drømmedag. Kleivstua er jo et nydelig sted også da. Har vært der et par ganger selv. Gleder meg til å se bildene!
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #4 Skrevet 21. juni 2004 Vimsas bilder Linken er oppdatert, med alle bildene som er lagt ut til nå fra deres store dag. :D
Lullu Skrevet 21. juni 2004 #5 Skrevet 21. juni 2004 Utrolig mange flotte bilder av dere!!! Veldig flott par syntes jeg! Gratulerer med dagen! Hørtes perfekt ut!!!
nessi Skrevet 21. juni 2004 #6 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer med vel overstått. Kjempefine bilder du har lagt ut
Gjest Lompa Skrevet 21. juni 2004 #7 Skrevet 21. juni 2004 Og vips, så spruter tårene igjen. Høres ut som dere hadde en fantastisk dag, og dere er jo nydelige. Jeg småsipper hver gang jeg leser referat for tida, elelr ser andres bilder og gleder meg mer og mer til det blir min tur. GRATULERER så mye! *Løper over i en viss tråd for å dytte litt.*
Saeria Skrevet 21. juni 2004 #8 Skrevet 21. juni 2004 Så mange flotte bilder! :D Du var kjempefin, og mannen din var veldig kjekk! Jeg har oppdatert linken til bildene dine i innlegget mitt lenger oppe.
Tosca Skrevet 21. juni 2004 #9 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer så mye! Flotte bilder. Dere var et nydelig par.
~*Unni*~ Skrevet 21. juni 2004 #10 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer så mye! Flotte bilder :-) Gleder meg vanvittig jeg å :o
*marte* Skrevet 21. juni 2004 #11 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer så mye med den store dagen! Flotte bilder!
Bokalven Skrevet 21. juni 2004 #13 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer masse, vimsa! Flott brudgom du hadde! Utrolig stilig! Og du var ogsaa fin! For en vakker bukett du hadde! Saa deilig at dagen gikk over alt forventning! Lykke til i fremtiden!
Snorkie Skrevet 21. juni 2004 #16 Skrevet 21. juni 2004 Gratulerer så mye som fru Kjempefine bilder (nyydelig bukett!) av dere!
MIKKELBRUD Skrevet 22. juni 2004 #18 Skrevet 22. juni 2004 Gratulerer så mye med dagen, og mange lykkeønskninger for fremtiden! Det var mange flotte bilder av et flott par
Gjest Muslingen Skrevet 22. juni 2004 #19 Skrevet 22. juni 2004 Gratulerer så mye! Håper dere får et langt og lykkelig liv sammen!
Holly Hobbie Skrevet 22. juni 2004 #20 Skrevet 22. juni 2004 Grattis!! Dere var flotte - og nydelig kjole, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå